SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Geen probleem hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
UPC heeft storing dus kan geen gebruik maken van Digitale TV. De iPad er maar weer bij pakken.
Heb er in de middag voor gebeld, maar die gaven aan dat er op mijn postcode een storing was.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er in de middag voor gebeld, maar die gaven aan dat er op mijn postcode een storing was.
Ze gaan toch verliezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
UPC heeft storing dus kan geen gebruik maken van Digitale TV. De iPad er maar weer bij pakken.
Helaas, maar het is altijd gedonder met dat soort bedrijven.quote:
Misschien een teken om niet te gaan kijken ja.quote:
Alhoewel. Ik heb geld op Arsenal ingezet. Al mijn bets mislukken dus deze dan ook welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien een teken om niet te gaan kijken ja.
Dan wordt het een gelijkspel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alhoewel. Ik heb geld op Arsenal ingezet. Al mijn bets mislukken dus deze dan ook wel
Zittend op de bank, linker hand een glas, witte hemd vieze vlekken zijn lul half hardquote:
Voor Arsenal wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Arsenal - Fenerbahce... Gaat het wat worden vanavond?
22-0quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zittend op de bank, linker hand een glas, witte hemd vieze vlekken zijn lul half hard
grappigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Kenny Tete is gisteren tijdens de wedstrijd Jong Ajax - FC Emmen op merkwaardige wijze geblesseerd geraakt. De Amsterdamse verdediger stapte op het veld van De Toekomst in een putje van de sproei-installatie en scheurde waarschijnlijk een enkelband.
'Ik hoorde een krak en het voelde meteen slecht', zegt Tete tegen AT5. De enkel van de verdediger was zo dik dat hij zijn schoen niet aan kreeg, hij verliet De Toekomst op krukken.
Een MRI-scan moet de ernst van de blessure uitwijzen. Jong Ajax speelde in de Eerste Divisie met 1-1 gelijk tegen Emmen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe de fuck
boeit me echt niks. wil gwn clubbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij ons op een training veld zit er ook een putje 2 meter voor de 16 in het midden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Kenny Tete is gisteren tijdens de wedstrijd Jong Ajax - FC Emmen op merkwaardige wijze geblesseerd geraakt. De Amsterdamse verdediger stapte op het veld van De Toekomst in een putje van de sproei-installatie en scheurde waarschijnlijk een enkelband.
'Ik hoorde een krak en het voelde meteen slecht', zegt Tete tegen AT5. De enkel van de verdediger was zo dik dat hij zijn schoen niet aan kreeg, hij verliet De Toekomst op krukken.
Een MRI-scan moet de ernst van de blessure uitwijzen. Jong Ajax speelde in de Eerste Divisie met 1-1 gelijk tegen Emmen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe de fuck
Ik weet nog wel dat we met schoolvoetbal de finale speelden in het Gelredome. Toen had ik een actie vanaf de linker kant wilde net voorgeven, ging de sproeier aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe de fuck
ja maar heb nu dezelfde kapsel als Sana (kaal)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima kuif, Rijstje.Ben jij dat?
Niemand. Want..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:50 schreef Topiek het volgende:
Wie zouden jullie op wijde CAM zetten, Rooney of Nasri? Het is of Rooney op CF en Nasri op CAM of andersom (4231).
Hey heb net FUT + een XBOX gekocht:quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:50 schreef Topiek het volgende:
Wie zouden jullie op wijde CAM zetten, Rooney of Nasri? Het is of Rooney op CF en Nasri op CAM of andersom (4231).
Nasri + Agueroquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hey heb net FUT + een XBOX gekocht:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:34 schreef wonton het volgende:
[..]
boeit me echt niks. wil gwn clubben
Dat kan ook wel opzich..quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Arsenal - Fener is inderdaad geen klap aan zo. Ik kijk liever naar het NK Jeu de Boules denk ik. Zelfs als dat op Sbs6 is.
Dat zegt genoeg over het niveau van die wedstrijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Arsenal - Fener is inderdaad geen klap aan zo. Ik kijk liever naar het NK Jeu de Boules denk ik. Zelfs als dat op Sbs6 is.
Ziet er goed uit ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat kan ook wel opzich..
------------------------- Aguero ----------------------
------ Taarabt ------ Rooney ------ Nasri -------
------ Touré -------------------------- Tioté --------
Ik dacht eigenlijk Podolski in de spits, tot jij met Aguero kwam.. Podolski is ook echt een baasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over het niveau van die wedstrijd
[..]
Ziet er goed uit ja.
Podolskiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk Podolski in de spits, tot jij met Aguero kwam.. Podolski is ook echt een baas
Mertesacker heeft al FUT14 gespeeld, waarschijnlijk heeft hij een pace kaartje van zijn manager gekregen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Topiek het volgende:
HEY KIJK NOU! MERTESACKER HEEFT ZIJN PACE OP ZIJN RUG STAAN. 4, EINZ EINZ LOL XD
Veel beter dan die saaie pot van gister waarbij ik in slaap ben gevallen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ook, even n0ir en Thorb optrommelen! Maar Thorb zal wel op Arsenal aan het geilen zijn.
waar blijven die trip reportsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel beter dan die saaie pot van gister waarbij ik in slaap ben gevallen inderdaad.
Waarom kan je eigenlijk niet spelen? TP daar toch niet speciaal voor nodig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet dat FUT13 bijna afgelopen is maar ik pik de deals nog steeds zo makkelijk op. Ik heb nog steeds hoop dat ik nog FUT13 kan spelen voordat de web app van FUT14 online gaat.
Nog niet aan toe gekomen, moet/moest eerst nog van alles regelen en andere sociale verplichtingen enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waar blijven die trip reports
[..]
Waarom kan je eigenlijk niet spelen? TP daar toch niet speciaal voor nodig?
quote:
GJE.quote:
Ik wil de spelers die in mijn unassigned items staan niet discarden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom kan je eigenlijk niet spelen? TP daar toch niet speciaal voor nodig?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef wonton het volgende:
Die Ramsey speelt goed de laatste tijd
Je trolt mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil de spelers die in mijn unassigned items staan niet discarden.
over een maand toch fifa 14 johquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil de spelers die in mijn unassigned items staan niet discarden.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen, moet/moest eerst nog van alles regelen en andere sociale verplichtingen enzo
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
Patjen, ik heb net het beste spel ooit gevonden:
Graag gedaan.![]()
Stond hier ergens in een topic. Ik heb de eerste paar seconden echt hardop gelachen.quote:
m'n vpquote:
Daarna komt het pasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
m'n vpgeniaal commentaar ook
wow als ze uit die vraagtekens komenquote:
Dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wow als ze uit die vraagtekens komen![]()
hardo plachen
What the actual fuckquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
Patjen, ik heb net het beste spel ooit gevonden:
Graag gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
hoe die zichzelf afzet in die bureaustoelen van die band pleuren en dan zo'n comeback maken
!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:51 schreef Revontulet het volgende:
Nooit gedacht dat ik samen met Rijst als enige over zou blijven. Jij ben vanaf nu Glenn.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:51 schreef Revontulet het volgende:
Nooit gedacht dat ik samen met Rijst als enige over zou blijven. Jij ben vanaf nu Glenn.
Zal wel de schuld van Ramsey zijn dan.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel de schuld van Ramsey zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:01 schreef wieisboos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bojan 78
![]()
Die downgrade voor QuincySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Thanks baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoesen toch nog wat pace kwijtgeraakt dus? Zat op 81 toch?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja, acceleration is omlaag gehaaldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks baas
Hoesen toch nog wat pace kwijtgeraakt dus? Zat op 81 toch?
Jammer dat Hoesen niet iets meer pace heeft. Dan zou het echt de nieuwe Casta zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Jij zal toch een andere favoriete speler moeten zoeken want Castaignos gaat dat niet worden.quote:
bijna hetzelfde als zijn UP met iets hogere pacequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn de stats van Van Rhijn WIB?
Tja helaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij zal toch een andere favoriete speler moeten zoeken want Castaignos gaat dat niet worden.![]()
Was eigenlijk al een wonder dat hij in FUT 13 nog die stats had.
silver?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bijna hetzelfde als zijn UP met iets hogere pace
Spelen op de A2.quote:
FUT op de console spelen.quote:
Heeft hij geen med/med WR eigenlijk? Kerel is too much of a pussy om veel op te komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bijna hetzelfde als zijn UP met iets hogere pace
nee hij heeft nog high attackingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij geen med/med WR eigenlijk? Kerel is too much of a pussy om veel op te komen
Jammer. Valt best wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee hij heeft nog high attacking
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zijn de stats van Serero? Ik hoop dat hij het de komende weken nog goed doet zodat hij betere stats krijgt.
die shooting schiet je toch niks mee op als camquote:
Afrikaans schotquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die shooting schiet je toch niks mee op als cam
FM is dan ook niet realistisch. Die gast bakt er niks vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afrikaans schot
In FM is hij veel beter, kan hij zelfs vrije trappen nemen als een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |