quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik zal weer eens niet mensen enablen huh?
Jup, ongeveer de helft van de voorjaarscollectie. Sommige zijn al pleite zelfs.. maar dit is wel echt de must have vind ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb nog precies geld voor die ene op mn creditcard staangaan er nog meer kleuren uit? /gevaarlijke vraag
weer die furrrla?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen zuruck met mijn (te) dure tas. Na een maand al achterlijke slijtageBen benieuwd wat hun oplossing is.
tropical dinges? Wil ik dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan nu de verleiding weerstaan om die tropical weetikveel ook nog te bestellen
je had graag 2 blanke nagellaks gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had trouwens bij mn gift box en subscription box maar 1x een free gift
Gratisquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had graag 2 blanke nagellaks gehad?
Das toch ook tofquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
morgen voor het eerst sinds Houston in een hotel slapen voor mijn werk.
Het trieste is dat ik het nog supertof vind ook
ja, eigenlijk is het best duf natuurlijk. Als in, het stelt geen reet voor. De enige reden dat het moet is omdat het programma morgen tot middernacht door gaat.quote:
Ik vond dat ook altijd wel leuk hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
morgen voor het eerst sinds Houston in een hotel slapen voor mijn werk.
Het trieste is dat ik het nog supertof vind ook
Met mooien kleur en mooien nagelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd door mijn matige swatch!
Je hebt mijn bestelaids!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja op 9 augustus geshipped en heb nog steeds niksV
Lees en badder zequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ik moet nog even mijn werklaptop aanzwengelen en wat voorbereidende literatuur lezen voor morgenmaar dat laatste doe ik lekker in bad!
Dag popjens!
eau, klinkt een beetje alsof je ziek aan het worden bent, dan worden mijn tanden ook altijd bizar gevoeligquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:27 schreef Incantrix het volgende:
Godskolere, ik heb echt zó erg last van gevoelige tanden ineens, normaalgesproken heb ik gematigd last zo lang ik sensodyne gebruik, maar ik kon er gisteravond niet van slapen, tanden poetsen doet ook pijn en ik heb vannacht gedroomd van wortelkanaalbehandelingenEn nu wil ik iets dat helpt maar ik weet niet wat
Oh, serieus? Ik heb het nog nooit zo erg gehad, maar dit is echt niet grappig meer. Alles doet pijn, zelfs praten omdat er dan lucht langs-stroomt zeg maarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eau, klinkt een beetje alsof je ziek aan het worden bent, dan worden mijn tanden ook altijd bizar gevoelig
ja dat ben ik hoor, niet iedereen werkt natuurlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, serieus? Ik heb het nog nooit zo erg gehad, maar dit is echt niet grappig meer. Alles doet pijn, zelfs praten omdat er dan lucht langs-stroomt zeg maar
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eau, klinkt een beetje alsof je ziek aan het worden bent, dan worden mijn tanden ook altijd bizar gevoelig
Kan hoor, ik heb dat nog nooit zo meegemaakt, maar voor alles is een eerste keer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat ben ik hoor, niet iedereen werkt natuurlijk hetzelfdeMaar bij mij is dat een teken van velen koorts in het vizier
Mja je kunt van zoiets geen wonderen verwachten als ademen al pijn doet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Kan hoor, ik heb dat nog nooit zo meegemaakt, maar voor alles is een eerste keer natuurlijk![]()
Ik twijfel om naar de appie te rijden in de hoop dat die van die sensodyne rapid hebben, daar lees ik goede dingen over.
Ik hoef ook geen wonderen, maar enige verbetering zou al wel fijn zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja je kunt van zoiets geen wonderen verwachten als ademen al pijn doet.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:55 schreef Dwyn het volgende:
Onze loonadministratie faalt weer eens. Eventjes 80 vakantieuren wegtoveren en hopen dat het niet opvalt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een loonstrook gehad waar niks mee was.
ermahgerd zat/zit er een botje klem in z'n darmen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
Samson moest deze middag blijven. Op de foto was een enorme ophoping te zien. Gelukkig in de dikke darm waardoor het met een klysma op te lossen was (en hij niet geopereerd moest worden). Nu afwachten of ie geleidelijk aan weer kan poepen.
1 ding is zeker: hij krijgt geen sparerib botjes meer
Denken ze... Hij heeft er 2 gehad (nee gebakken), en schijnt dat dit wel eens kan ophopen in de darm, dat het niet helemaal goed verteerd ofzo..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]²
Priem!![]()
Arme.. Maar zo'n botje was de boosdoener dan? Was het een gaar botje? Armen Samson
![]()
Tipje in het kader van botjes geven: rauwe botten kunnen ze wel verteren, gare botten niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denken ze... Hij heeft er 2 gehad (nee gebakken), en schijnt dat dit wel eens kan ophopen in de darm, dat het niet helemaal goed verteerd ofzo..en hij heeft het wel eens vaker gehad, dus hadden we niet verwacht iig... Tjah
Maar rauwe kippenbotjes mag dan weer niet, toch? Naja geven het hem maar niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tipje in het kader van botjes geven: rauwe botten kunnen ze wel verteren, gare botten niet.
Urgh Priem, ik hoop dat het snel beter gaat.. Is hij nu wel weer thuis?
Och, arm ding, wat zal hij er een last van gehad hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar rauwe kippenbotjes mag dan weer niet, toch? Naja geven het hem maar niet meerdit wa echt te zielig
Ja was wel erg duf nog van de narcose, maar hij heeft alweer gegeten en cif is er daarnet mee naar buiten geweest en er kwam al weer 'iets' uit (nog steeds vloeibaar maar iig niet meer alleen vocht ofzo). Vanaf morgen zou ie weer gewoon moeten poepen, dus morgen nog even afwachten. Hij maakt wel al een veel levendigere indruk gelukkig
kippenbot juist alleen rauw.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar rauwe kippenbotjes mag dan weer niet, toch? Naja geven het hem maar niet meerdit wa echt te zielig
Ja was wel erg duf nog van de narcose, maar hij heeft alweer gegeten en cif is er daarnet mee naar buiten geweest en er kwam al weer 'iets' uit (nog steeds vloeibaar maar iig niet meer alleen vocht ofzo). Vanaf morgen zou ie weer gewoon moeten poepen, dus morgen nog even afwachten. Hij maakt wel al een veel levendigere indruk gelukkig
he bah, hopen dat het beter gaat snel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
Samson moest deze middag blijven. Op de foto was een enorme ophoping te zien. Gelukkig in de dikke darm waardoor het met een klysma op te lossen was (en hij niet geopereerd moest worden). Nu afwachten of ie geleidelijk aan weer kan poepen.
die van mij kloppen altijd, heerlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een loonstrook gehad waar niks mee was.
Ja precies! Naja wel weer iets geleerd iig... Alleen op een niet zo'n fijne manierquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Och, arm ding, wat zal hij er een last van gehad hebbenKippebotjes mogen als het goed is ook gewoon, als het maar rauw is. Maar ik kan me na een dergelijke ervaring héél goed voorstellen dat je sowieso denkt 'laat maar'.
die plooien in het doek vallen ook helemaaaaal niet opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef Mirjam het volgende:
http://petapixel.com/2013(...)-shots-on-hazy-days/
[ afbeelding ]
zou hij dat echt leren zo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies! Naja wel weer iets geleerd iig... Alleen op een niet zo'n fijne manier
Priem gaf m dat toch, dan geeft zij t toch niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
zou hij dat echt leren zo?
Geloof er niks van dat hij nu spare ribs koppelt aan ziek zijn en rot voelen TBH
ja ook weer waarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Priem gaf m dat toch, dan geeft zij t toch niet meer
Ja datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Priem gaf m dat toch, dan geeft zij t toch niet meer
botjes oh lekker, omnomnom, oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom oh toch niet lekker, kotskotskots, oh kots, lekker, omnomnom etcquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja datSamson heeft idd geen idee
Arm beestjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd arme Samson!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb er maar één gepakt! Echt waar!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
bb: mag ik zo'n chocomousse pakken?
Ik: Sure hon!
*doet koelkast open*
ZWEI moussen weg!
Mannen
Oh ok...het was zo'n dubbele verpakking? Dat geldt als 1quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb er maar één gepakt! Echt waar!
?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:47 schreef Incantrix het volgende:
Dat dan in de avond je magnetron ontploft en de ochtend erna je gootsteenkastje in een waterval verandert
Bij mij nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het valt nog mee met de drukte in de trein
De helft heeft zeker nog vakantie?
Spannend!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerd Baas is aan het afrijden!
Spannenddddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
De TU studenten beginnen volgende week weer, dat zorgt wel voor achterlijke drukte in de treinen weer, met die fijne mega laptoptassen en zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het valt nog mee met de drukte in de trein
De helft heeft zeker nog vakantie?
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
20km achter een mestwagen in de ochtendspits. Only in Middelbeers.
het is inderdaad erg druk in de trein! Één voordeel, dit duurt tot de herfstvakantiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De TU studenten beginnen volgende week weer, dat zorgt wel voor achterlijke drukte in de treinen weer, met die fijne mega laptoptassen en zo
Maar ik vind het deze week ook al echt wel een stuk drukken dan de afgelopen tijd, meh
Klopt!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
het is inderdaad erg druk in de trein! Één voordeel, dit duurt tot de herfstvakantie. Vanaf dan krijg je een hoopafhakers, gaan ze niet meer naar alle colleges/lessen en begint de rest op kamers te gaan
En en en??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Oeh! Spannend!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
En???quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Duimt!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Oh, dan kan ik nog even meeduimenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet het nog niet! Faalangstexamen, duurt langer
Treinautistenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:02 schreef bleiblei het volgende:
Dat is echt zo een heerlijk standaard verloop.
Wat ook grappig is is het standaard gedrag van andere dagelijkse treinforenzen. Elke dag ongeveer dezelfde plek instappen enzo. Ben nu sinds een paar maanden weer met de trein. Daarvoor een jaar met de auto. Kom je na een jaar op het station. Nog steeds dezelfde mensen op dezelfde plekken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, de foute USB zit weer in de pc, draai alle jaren '90 shit
HET KAN NIET WANT JE BENT EEN NAGELBLOGGER EN DAN MAG JE NIET NAGELLAKKENquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe shit, weer een excuus minder
INDERDAAD!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET KAN NIET WANT JE BENT EEN NAGELBLOGGER EN DAN MAG JE NIET NAGELLAKKEN
Van de planeet Siossioisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar kom je vandaan als je
atha.nas.ios cha.siot.is
Heet? Zonder puntjes wel
Tu site welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOL.
Z'n accent en uiterlijk gaven ook niets weg. Een Google sessie ook niet, fml
Truequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja waar ie heeft gestudeerd.
Maar daar is ie niet per definitie geboren
quote:
Fietsen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Dwyn het volgende:
Als de revlon quick dry bevalt, koop ik hem wel online. 1,62 voor één enkele reis naar die stomme da.
Oh ik dacht vandaagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef Mirjam het volgende:
aw yiss gefeliciteerd baas en deb
ik heb morgen prikles op de poli ermahgerd
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Krijgen die ook prikles hihaho
neen, morgen, vandaag moet ik nog werkenquote:
cacaoboter op de plek smeren helpt bij mij tegen de jeukquote:
Ik heb ammoniakmeuk die goed werkt tegen de jeuk, maar ik zit onder de grote rooie vlekken nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
cacaoboter op de plek smeren helpt bij mij tegen de jeuk
7 jaar lang een BOB hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
Jeeeeeeee gefeliciteerd baas!!!!!
Debs 7jaar inhalen nu![]()
Ja daar hielp die cacaoboter van mij ook voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ammoniakmeuk die goed werkt tegen de jeuk, maar ik zit onder de grote rooie vlekken nu.
Hoever is dat fietsen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niet naar de andere kant van de stad.
Volgens maps 7,5 kilometer. Maar heuvels en brug, no thank you!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoever is dat fietsen dan?
Ach, voor mij is de winkel waar ze Revlon verkopen slechts 5 min fietsen, maar ik heb ook een topcoat met mijn Bol pakketje mee laten komenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens maps 7,5 kilometer. Maar heuvels en brug, no thank you!
Het is dat ik toch ongeveer die kant op moest anders had ik het qua verzendkosten net zo goed kunnen bestellenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, voor mij is de winkel waar ze Revlon verkopen slechts 5 min fietsen, maar ik heb ook een topcoat met mijn Bol pakketje mee laten komen
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het is dat ik toch ongeveer die kant op moest anders had ik het qua verzendkosten net zo goed kunnen bestellen
Oh ik heb hem voor 8,95 geloof ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Bij 3 topcoats is het gratis verzenden bij Bol
Want die krengen kosten 9.99 en het is pas gratis vanaf 20 euro
Niet goed?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:04 schreef Dwyn het volgende:
Huuu, ik word net gebeld in het engels door My Heritage.
Ah ok. Ik vergeet wel eens dat het niet voor iedereen redelijk standaard is om in het Engels te communiceren, ik moet dat hier heel de dag door dus het is niet echt iets moeilijks meer of zo. Maar als je het verder niet vaak nodig hebt, is het ff wat anders jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou ja, vooral het in het engels gedeelte.
Same here. Waardoor ik de neiging krijg veel Engelse termen tussen het Nederlands door te gaan gooien. Maar dat vinden heel veel mensen irritant dus ik probeer het niet te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vergeet wel eens dat het niet voor iedereen redelijk standaard is om in het Engels te communiceren, ik moet dat hier heel de dag door dus het is niet echt iets moeilijks meer of zo. Maar als je het verder niet vaak nodig hebt, is het ff wat anders ja
ewquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg net dit van een collega, maancake. Met een eidooier in het midden. En het was lekker ook nog
De buitenkant ziet er prachtig uit. De binnenkant....ehrr. ..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg net dit van een collega, maancake. Met een eidooier in het midden. En het was lekker ook nog
Ik heb heel vaak dat ik wel een Engels woord of een uitdrukking weet, maar dat ik het niet meer in Nederlands weet. Wel slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here. Waardoor ik de neiging krijg veel Engelse termen tussen het Nederlands door te gaan gooien. Maar dat vinden heel veel mensen irritant dus ik probeer het niet te doen
Die dingen vind ik niet zo lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik wel met onze vakspecifieke termen, omdat we de Nederlandse vertaling daarvan echt zo goed als nooit gebruiken. En dan krijg je inderdaad hele aparte discussies met al die Engelse termen tussendoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here. Waardoor ik de neiging krijg veel Engelse termen tussen het Nederlands door te gaan gooien. Maar dat vinden heel veel mensen irritant dus ik probeer het niet te doen
En er zijn heel veel varianten en ze zien er bijna allemaal hetzelfde uit aan de buitenkantquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja ik kreeg m dus al in een stukje dus ik dacht al, wat de f is diten toen ik het vroeg zei ze: ja een chinees koekje.
'Ja maar wat zit er in dan?'
-Geen idee
Erm
Yepquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
Jeeeeeeee gefeliciteerd baas!!!!!
Debs 7jaar inhalen nu![]()
Leuke verrassingen zijn dat dan lijkt mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En er zijn heel veel varianten en ze zien er bijna allemaal hetzelfde uit aan de buitenkant
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef Debsterr het volgende:
*kwijlt*
http://instagram.com/p/djs8aKiYi3/
Nee morgen is mn enige vrije dagquote:
Oh fuque, dat bedoel ik ook, ik moet vrijdag ook werken. Misschien kunnen we lakjons uitwisselen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee morgen is mn enige vrije dag_ vrijdag wel!
Das goee. Ik moet wel tot ongeveer kwart voor 4 werken, weet niet tot hoelaat jij moet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh fuque, dat bedoel ik ook, ik moet vrijdag ook werken. Misschien kunnen we lakjons uitwisselen?
Ik ben meestal om 07.45 op bijlmer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef Mss het volgende:
Ik moet tot 3 werken. Hoe laat begin jij?
Okaaay, ik ben dan ongeveer om 50 bij Bijlmerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:35 schreef Mss het volgende:
Eauh ik een half uurtje later.
Maar ik bedenk me net dat ik nog negermayo moet kopen en dat kan uiteraard het beste in de Bijlmert dus 15.45 op het station is prima
Chill, tot vrijdagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okaaay, ik ben dan ongeveer om 50 bij Bijlmer
Luiaardsquote:
quote:
Ik moest klussen en weer langs de bouwmarktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Dames! Wat is er met jullie aan de hand? Laatste post is van 7 uur!
nee man je bent geen kintquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef Mss het volgende:
http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=106750
Stiekem vind ik dit heel cute maar zoooo niet bij mij passen he
braafquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
En ook geen hipster, dus nee ik zal ze ook echt niet kopen
Ik zag dat er hier op de campus een eetkamerset voor ¤50 werd aangeboden, ik dacht meteen aan jullie maar dat is denk ik te ver weg?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:11 schreef Diconnected het volgende:
lijstje aan het makon wat we nog allemaal nodig hebben
heb al een eettafel geregeld en m'n oma heeft stoelen voor me geregeldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag dat er hier op de campus een eetkamerset voor ¤50 werd aangeboden, ik dacht meteen aan jullie maar dat is denk ik te ver weg?
Oh fijn!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
heb al een eettafel geregeld en m'n oma heeft stoelen voor me geregeld![]()
maar thanks!
gordijnen, vinyl voor keuken, lampen, dat soort zooiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh fijn!Wat hebben jullie nog meer nodig?
Ik zal mijn ogen open houden voor jullie!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
gordijnen, vinyl voor keuken, lampen, dat soort zooi
Velen dankquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zal mijn ogen open houden voor jullie!
Hmmmz.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:27 schreef Debsterr het volgende:
2e Bondi box voor 16 dollar... Damn you Bondi!
Maar die hadden toch maar 20 lakjes of zo? Krijg je dan straks niet heul veul dubbel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:27 schreef Debsterr het volgende:
2e Bondi box voor 16 dollar... Damn you Bondi!
Deze box + de extra gaan over de herfst collectie, vanaf dr box hierna worden het exclusives. Tevens kun je voor de 2 huidige boxen zelf kiezen. Ik wilde toch nog andere herfstkleuren dus zou gek zijn om het niet te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar die hadden toch maar 20 lakjes of zo? Krijg je dan straks niet heul veul dubbel?
Oh en mogguh
Aww, not cool. Alleen zitten is saaaaai.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, shit. Allebei mijn collega's op vakantie en ik zit nu anderhalve week forever alone op kantoor
Zal maar eens zelf mijn koffie gaan zetten![]()
Ah zo, dan snap ik hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze box + de extra gaan over de herfst collectie, vanaf dr box hierna worden het exclusives. Tevens kun je voor de 2 huidige boxen zelf kiezen. Ik wilde toch nog andere herfstkleuren dus zou gek zijn om het niet te doen
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww, not cool. Alleen zitten is saaaaai.
Bestel een extra bondi box en geef die wegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef Dwyn het volgende:
Mijn blog bestaat binnenkort één jaar dus ik moet nog even iets leuk verzinnen om weg te geven maar ik heb net dat dubbele Bondi lakje dat ik had gekregen weggegeven.
Ja precies, maar is nog een keer nagellak niet too much?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bestel een extra bondi box en geef die weg![]()
Leuke selectie van wat nieuwe Essence/Catrice make up spullen dan of zo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies, maar is nog een keer nagellak niet too much?
Ja zoiets zal het wel worden!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuke selectie van wat nieuwe Essence/Catrice make up spullen dan of zo?
Of wat nailart spullen van ebay?
Zijn er producten die je zelf heel graag gebruikt en dan daar een nieuw exemplaar van weggeven?
Ik was op een date.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Dames! Wat is er met jullie aan de hand? Laatste post is van 7 uur!
Alleen maar gezoend. Maar ik vind het zo'n verademing dat er mannen zijn die dat nog kunnen, zonder dat er meteen meer moet gebeuren ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hebbie velen lichaamssappen uitgewisseld?
Herkenbaar dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerd Baas gaat nu alleen autorijden en ik ben een beetje zenuwachtig dat 'ie de auto sloopt lol.
Ik ga ook maar niet kijken hoe 'ie wegrijdt haha, hij wilde ook per se eerst alleen voordat ik er naast mag zitten (dat snap ik dan wel weer)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.Afgelopen zondag was ik doodmoe na het rijden in België, dus Joop laten rijden. Relaxed was anders.
Die keuze kreeg 'ie niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet kijken hoe 'ie wegrijdt haha, hij wilde ook per se eerst alleen voordat ik er naast mag zitten (dat snap ik dan wel weer)
Oh echt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet kijken hoe 'ie wegrijdt haha, hij wilde ook per se eerst alleen voordat ik er naast mag zitten (dat snap ik dan wel weer)
Mjah, hij weet dat ik niet graag naast anderen zit omdat ik al 6 jaar altijd zelf rij (heb misschien 5x naast iemand gezeten in die periode). Dusseh, ik rij nogal meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh echt?
Toen ik net mijn rijbewijs had durfde ik niet alleen te rijden, dus ik wilde juist dat B ernaast ging zitten. Heeft een half jaar geduurd voordat ik alleen durfde te rijden
En de eerste keer dat dat moest, hebben ze daar nog een trucje voor gebruikt ook, want het ging alsnog niet vrijwillig
Ja okquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, hij weet dat ik niet graag naast anderen zit omdat ik al 6 jaar altijd zelf rij (heb misschien 5x naast iemand gezeten in die periode). Dusseh, ik rij nogal mee. Daar heeft 'ie niet zo'n zin in
.
Oh dat lijkt me wel heel spannend ja! Ik had gelukkig best snel na m'n rijbewijs een eigen autootje en ging elk weekend op en neer naar Eindhoven, dat gaf me wel redelijk zelfvertrouwenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok
Ik was gewoon veel te zenuwachtig en bang om de auto in de prak te rijden.
De auto was nl gloedjenieuw, alsin nog geen 2.5 maand oud. En daar moest ik dan in gaan rijden met mijn nieuwbakken rijbewijs.
En de laatste les voor mijn examen had mijn rij-instructeur laten doorschemeren dat ze dacht dat ik niet zou slagen. En toen slaagde ik toch. En het enige wat ik toen dacht was: maar zij dacht dat ik het niet kon? En nu hebben we een fucking nieuwe auto? Kuttttttttt
Succes!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spannend, voor het eerst Spaans
Jup! Vanochtend rijbewijs opgehaald en hij is al 2x wezen rijden lolquote:
Kijk hier eens naar: http://instagram.com/p/djs8aKiYi3/quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gesloopt. Nog anderhalve dag
oei dat is altijd zo viesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oekrainse collega komt afscheid nemen, wil mij omhelzen en meeeeeeeeen wat stinkt zij naar zweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gelukkig was het de laatste keer![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:37 schreef milka82 het volgende:
Spees! Olli is binnen hoor, zal kijken of ik Nano en Olli vanavond leuk op de foto krijg... Wat is dat ding groot trouwens, bijna groter dan Nano
In Griekenland is het helemaal heerlijkquote:
Ik zit hier met een vestje aan en een sjaal omquote:
Haha dat geloof ik !quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Griekenland is het helemaal heerlijk
Ja heel relaxed. Wifi in de kamer is kut, aan het zwembad wel goed. Maar da's eigenlijk ook wel lekker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik !
Leuke vakantie?
Ik weet idd niet of dat voor jou zo'n goed model is...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef Mss het volgende:
http://www.msmode.nl/rok-43632.html
Ik vind deze look zonder vest echt heel leuk maar ik denk dat het mij echt niet staat omdat leer en accent op de buik.
Zal ik niet doen idd, tenzij je naar een SM fout feest gaat ofzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef Mss het volgende:
http://www.msmode.nl/rok-43632.html
Ik vind deze look zonder vest echt heel leuk maar ik denk dat het mij echt niet staat omdat leer en accent op de buik.
Ik denk het ook niet, want mijn buik is gewoon heel dik, maar ik vind het zo leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet idd niet of dat voor jou zo'n goed model is...
Nah het gaat me vooral om de top in de rok, legt toch wel accent op je buikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zal ik niet doen idd, tenzij je naar een SM fout feest gaat ofzo
Ja of je doet de top er gewoon over heen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah het gaat me vooral om de top in de rok, legt toch wel accent op je buik
Waar zit je eigenlijk? En bij mij hadden ze heul geen nagellakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Griekenland is het helemaal heerlijk
Ik ben ook nog nooit fatsoenlijke nagellak tegengekomen op een Grieks eiland eigenlijk, alleen van die vage merken met niet al te spannende kleurenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk? En bij mij hadden ze heul geen nagellak.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Yaaay, mijn broer heeft zijn rijbewijs gehaald!
Nou ik nog.
Iedereen z'n rijbewijs halen jongequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Yaaay, mijn broer heeft zijn rijbewijs gehaald!
Nou ik nog.
Precieies.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iedereen z'n rijbewijs halen jonge
Ik heb ook maar 1 flesje meegenomen, vooral omdat Baas zei "jij kan toch niet weg zonder nagellak te kopen?!". Al was het lakje nog een positieve verrassing, maar dit was ook echt de enige mooie haha.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit fatsoenlijke nagellak tegengekomen op een Grieks eiland eigenlijk, alleen van die vage merken met niet al te spannende kleuren
Corfu, dit was in Corfu-stad. Daar waren wat sjiekere winkels voor lokale bevolking. Heb 6 flesjes van een Grieks merk meegenomen. Best prijzig nog, maar wel mooi spul!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk? En bij mij hadden ze heul geen nagellak.
Aaah nicequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Corfu, dit was in Corfu-stad. Daar waren wat sjiekere winkels voor lokale bevolking. Heb 6 flesjes van een Grieks merk meegenomen. Best prijzig nog, maar wel mooi spul!
well duh!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar: http://instagram.com/p/djs8aKiYi3/
Vind je die tof?
kerkyraquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Corfu, dit was in Corfu-stad. Daar waren wat sjiekere winkels voor lokale bevolking. Heb 6 flesjes van een Grieks merk meegenomen. Best prijzig nog, maar wel mooi spul!
Het was wel raar om vanmiddag op de passagiersstoel te gaan zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kerkyra
Debs, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |