quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik zal weer eens niet mensen enablen huh?
Jup, ongeveer de helft van de voorjaarscollectie. Sommige zijn al pleite zelfs.. maar dit is wel echt de must have vind ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb nog precies geld voor die ene op mn creditcard staangaan er nog meer kleuren uit? /gevaarlijke vraag
weer die furrrla?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen zuruck met mijn (te) dure tas. Na een maand al achterlijke slijtageBen benieuwd wat hun oplossing is.
tropical dinges? Wil ik dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan nu de verleiding weerstaan om die tropical weetikveel ook nog te bestellen
je had graag 2 blanke nagellaks gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had trouwens bij mn gift box en subscription box maar 1x een free gift
Gratisquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had graag 2 blanke nagellaks gehad?
Das toch ook tofquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
morgen voor het eerst sinds Houston in een hotel slapen voor mijn werk.
Het trieste is dat ik het nog supertof vind ook
ja, eigenlijk is het best duf natuurlijk. Als in, het stelt geen reet voor. De enige reden dat het moet is omdat het programma morgen tot middernacht door gaat.quote:
Ik vond dat ook altijd wel leuk hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
morgen voor het eerst sinds Houston in een hotel slapen voor mijn werk.
Het trieste is dat ik het nog supertof vind ook
Met mooien kleur en mooien nagelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd door mijn matige swatch!
Je hebt mijn bestelaids!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja op 9 augustus geshipped en heb nog steeds niksV
Lees en badder zequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ik moet nog even mijn werklaptop aanzwengelen en wat voorbereidende literatuur lezen voor morgenmaar dat laatste doe ik lekker in bad!
Dag popjens!
eau, klinkt een beetje alsof je ziek aan het worden bent, dan worden mijn tanden ook altijd bizar gevoeligquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:27 schreef Incantrix het volgende:
Godskolere, ik heb echt zó erg last van gevoelige tanden ineens, normaalgesproken heb ik gematigd last zo lang ik sensodyne gebruik, maar ik kon er gisteravond niet van slapen, tanden poetsen doet ook pijn en ik heb vannacht gedroomd van wortelkanaalbehandelingenEn nu wil ik iets dat helpt maar ik weet niet wat
Oh, serieus? Ik heb het nog nooit zo erg gehad, maar dit is echt niet grappig meer. Alles doet pijn, zelfs praten omdat er dan lucht langs-stroomt zeg maarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eau, klinkt een beetje alsof je ziek aan het worden bent, dan worden mijn tanden ook altijd bizar gevoelig
ja dat ben ik hoor, niet iedereen werkt natuurlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, serieus? Ik heb het nog nooit zo erg gehad, maar dit is echt niet grappig meer. Alles doet pijn, zelfs praten omdat er dan lucht langs-stroomt zeg maar
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eau, klinkt een beetje alsof je ziek aan het worden bent, dan worden mijn tanden ook altijd bizar gevoelig
Kan hoor, ik heb dat nog nooit zo meegemaakt, maar voor alles is een eerste keer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat ben ik hoor, niet iedereen werkt natuurlijk hetzelfdeMaar bij mij is dat een teken van velen koorts in het vizier
Mja je kunt van zoiets geen wonderen verwachten als ademen al pijn doet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Kan hoor, ik heb dat nog nooit zo meegemaakt, maar voor alles is een eerste keer natuurlijk![]()
Ik twijfel om naar de appie te rijden in de hoop dat die van die sensodyne rapid hebben, daar lees ik goede dingen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |