zo goed als niks plakt aan siliconenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:34 schreef Fogel het volgende:
Nou zo hoog woon ik ook weer niet, maar koud is het wel.
Talkpoeder heb ik nog nooit als tip gehoord, de Noorse ANWB raad siliconen aan. Waarom dat weet ik niet, ik weet wel dat het goed werkt
vandaag een vrije dag in Moskou.quote:
Leuk blog, leest lekker weg en veel fotos erbij.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Basp1 het volgende:
Zo weer aangekomen en de blog aangevuld.
bedankt voor de update. Lokale tijd is het hier in ufa ( Rusland) nu 8.00 uur en nog steeds donker, ik verwacht dat het nu pas om 10.00 uur hier licht wordt.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
@Basp1
Ik zei je dat ISON vanaf December aan de avondhemel zichtbaar zou zijn.
FF een correctie...
De komeet C/2012 S1 ISON is tijdelijk onzichtbaar,
maar komt begin december weer tevoorschijn aan de ochtendhemel,
mits deze de passage langs de zon overleeft.
hemel.waarnemen.com
hetzelfde plaatje maar dan met sneeuw. Op dit moment achtervolgt de sneeuw ons, 2 dagen nadat we vanuit Kazan vertrokken zijn heeft het daar flink gesneeuwd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef Hyperdude het volgende:
Die karaoke tent heeft wel Klasse.![]()
Mooi avontuur
Zie dat je ook door de Altai komt.
Schijnt keimooi te zijn. Maar hoe het er nu uitziet?
Zomer:
[ afbeelding ]
Winter
Welke smaak lag het lekkerst?..quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef Basp1 het volgende:
Gisteren een lange reisdag gehad, vandaag van Omsk naar Novosibirsk wederom.
In het hotel had men een kussenmenu :-)
[ afbeelding ]
Van Basp1 en Robp2 nog geen update vandaag, over deze etappe..twitter:CarChallenge_NL twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:41:32Dag 13, etappe 12 #singaporechallengeOmsk - Novosibirsk: 659 kmTotaal 6.308 km vanaf Staverdenvuil... http://t.co/COauNNkmhn reageer retweet
gisteren niet op het juiste knopje gedrukt, de boel stond nog op ongepubliceerd. Nu is het wel goed, alhoewel er sommige foto's dubbel staan in mijn views en ik in de code daar niets van terug vind.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Tism het volgende:
Even een update-tje vanuit het organiserende team:
Auto wassen, auto pech, een (bijna) arrestatie, vertragingen, cabrio-rijden en afscheid nemen..
Van Basp1 en Robp2 nog geen update vandaag, over deze etappe..twitter:CarChallenge_NL twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:41:32Dag 13, etappe 12 #singaporechallengeOmsk - Novosibirsk: 659 kmTotaal 6.308 km vanaf Staverdenvuil... http://t.co/COauNNkmhn reageer retweet
ja 730 - 630 - 630 lijkt wel erg ambitieus oidquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:14 schreef Leipo666 het volgende:
ik heb het vermoeden dat je het aantal km per dag een beetje hoog inschat voor sommige delen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Remqo het volgende:
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |