Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
kanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je aan het werk bent
whut?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst seks, dan vaker seks willen hebben en nu seks zo vaak als we willen
Ik hoor ook nergens bij he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Als je geen fokrelatie hebt gehad, hoor je er niet meer bij tegenweurdig. Laten we eerlijk zijn.
En de rest volgt vanzelf? Verliefdheid, liefde, die meuk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst seks, dan vaker seks willen hebben en nu seks zo vaak als we willen
Shit, dan hoor ik er toch niet meer bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Als je geen fokrelatie hebt gehad, hoor je er niet meer bij tegenweurdig. Laten we eerlijk zijn.
Samen een eigen clubje oprichten dan maar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoor ook nergens bij he?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Met Faxie als penningmeester?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen een eigen clubje oprichten dan maar?
Jeejquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Staat in de nieuwsbrief van deze sc, heb je die niet ontvangen?quote:
neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat in de nieuwsbrief van deze sc, heb je die niet ontvangen?
Ja, zolang de zolder maar ruim genoeg isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Kun je ook batsen met FOK!kers dan?
Contributie zeker weer niet overgemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik hoor er zeker niet bij
Meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen gebatst toch? Of waren er meer?
ow, tja dan houdt het opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zolang de zolder maar ruim genoeg is
Watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Contributie zeker weer niet overgemaakt.
ik bedoel het serieus niet lullig, maar de kleur lijkt een beetje op van dat smurfenijsquote:
Coolquote:
quote:
Vind ik niet zo.quote:
Van je lidmaatschap van deze sc.quote:
dit is de sex sc, liefde boeit nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de rest volgt vanzelf? Verliefdheid, liefde, die meuk?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |