Sorry.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Marie30 het volgende:
Laatste kans: als de SC niet stopt dan gooien we er maar een slotje op.
Ik heb het nu vaak genoeg gezegd.
KLB heeft één SC en die is hier KLB / [KLB MEET SC] IEDEREEN KOM HIERHEEN

Gezellig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:41 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen jmf en ik komen op de meet hoor!! Vooruit dan maar

Weten we. Kullie sluit ook aan. Wij zijn er om half 5.quote:

Daar is die meet dus voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef Lalavy het volgende:
Lijkt me wel leuk zon meet, maar ik ken gewoon niemand goed

Jawel maar fijner als je al iemand kent, allemaal wildvreemde fokkers die voor het eerst buiten komen.... das eng!quote:

Dat is wel zo. Ik heb er al 2 gezienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Jawel maar fijner als je al iemand kent, allemaal wildvreemde fokkers die voor het eerst buiten komen.... das eng!

Waarschijnlijk wel, alleen wist je niet dat het een fokker was!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Matip het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet, ik ben wel benieuwd.

Regel 1: alle fokkers zijn lelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Matip het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet, ik ben wel benieuwd.

Vast wel, mensen die autistisch op mij zijn overgekomen zijn de FOK!kers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:29 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, alleen wist je niet dat het een fokker was!
Regel 1 betwijfel ik, voor de rest heb je gelijk. Ik hoop dat ze een goeie WIFI verbinding hebben in Maria.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Regel 1: alle fokkers zijn lelijk
Regel 2: alle fokkers zijn autistisch (of in het geval van foksters > borderliners)
Regel 3: houd afstand
Regel 4: niemand durft wat tegen elkaar te zeggen
Regel 5: we nemen onze laptops mee en gaan draken verslaan in het café
Regel 6: have fun de eerste keer buiten je zolderkamer!

Regel 7: geen verzet tegen de regelsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Vast wel, mensen die autistisch op mij zijn overgekomen zijn de FOK!kers.
[..]
Regel 1 betwijfel ik, voor de rest heb je gelijk. Ik hoop dat ze een goeie WIFI verbinding hebben in Maria.

Hier val ik al af.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
Regel 1: alle fokkers zijn lelijk

De knokploeg komt je gezicht verbouwen zodat je er bij hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hier val ik al af.
Moet ik nu zelf uitloggen of verwijdert Pharkus mijn account?

Ah, mooi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De knokploeg komt je gezicht verbouwen zodat je er bij hoort

Geen slowchat, foei!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:45 schreef Lalavy het volgende:
Was er tijd terug ook geen meet die achteraf fake bleek te zijn ondanks de effort van sommige fokkers om het wel echt te laten lijken?

ik ben het er gewoon niet mee eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Regel 7: geen verzet tegen de regels

Ik verzet me tegen regel 7.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Regel 7: geen verzet tegen de regels

Die meet is er gewoon geweest hoor, kijk de foto's maar in de OP.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nee dat verhaal over je koffie is wel on topic bedoel je?

Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nee dat verhaal over je koffie is wel on topic bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |