Dat ging bij ons boven verwachting goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Leandra het volgende:
Het wordt geen groot gebeuren hoor, gewoon ceremonie, koffie en gebak.
Het spannendst is eigenlijk wel of dat goed gaat met Soneal en de ringen
Ik las het in k&wquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
Neuh, ik weet niet of ik het eerder genoemd had, maar ik heb me pas wel braaf in het trouwentopic gemeld
deze was helemaal langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Leandra het volgende:
Het wordt geen groot gebeuren hoor, gewoon ceremonie, koffie en gebak.
Het spannendst is eigenlijk wel of dat goed gaat met Soneal en de ringen
Al geprobeerd om samen te douchen? Sinds ik dat een paar keer heb gedaan reageert Larissa ook normaal als ik haar haren ga wassenquote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
troet wat fijn dat het afscheid goed ging en de drifbuien thuis zijn minder maar geeft wel aan dat hij thuis al thuis ziet.
Leandra nog gefeliciteerd met je trouwdag
Ean heeft nog steeds een hekel aan bad en haren wassen is helemaal krijsen. Vandaag had ik gezegd dat ze alleen in bad hoefde dus zonder haren te wassen. Ik kreeg haar ook niet overgehaald zelf haar haren te wassen. Het kostte mij al veel moeite om haar uberhaupt in bad te laten zitten.
Wel krijg ik telkens kusjes van haar of van haar knuffel als ik een keer auw of oef zeg omdat de baby een rare move uithaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Al geprobeerd om samen te douchen? Sinds ik dat een paar keer heb gedaan reageert Larissa ook normaal als ik haar haren ga wassenOh ja, je kan ook haar eerst met bekertjes laten spelen in het water, en dan telkens een beetje water op haar hoofd besprenkelen.
Leandra, gefeliciteerd!!ja douche is helemaal geen succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.larissa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Ja, bij ons ook, z'n grote broer heeft ze stuk voor stuk aangegeven, hij zat alleen al klaar met de ring van N toen N nog bezig was de ring om mijn vinger te schuivenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat ging bij ons boven verwachting goedAan gestuurd door opa.
Ik vind het nog steeds raar dat je niet in de IKEA bent getrouwdquote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook, z'n grote broer heeft ze stuk voor stuk aangegeven, hij zat alleen al klaar met de ring van N toen N nog bezig was de ring om mijn vinger te schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |