Oh, dan loop ik achter! Goed geregeldquote:Op woensdag 4 september 2013 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is toch zo dat je nu altijd zonder verwijzing naar een fysio kan. Deze voert je aanvraag en diagnose dan in en stuurt hem naar je verzekeraar.
Dat hangt toch van de soort operatie af lijkt me. Als je baarmoeder wordt verwijderd komt hij er echt niet meer uit zetten na 15 jaarquote:Op woensdag 4 september 2013 19:20 schreef jippie01 het volgende:
Even een vraagje....wat werd er gezegd over de houdbaarheid van een operatie? Volgens mijn gyn is dat ongeveer 15 jaar.
Dat kan wel, maar mijn verzekeraar doet het daar niet voor. Zonder verwijzing geen betaling.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is toch zo dat je nu altijd zonder verwijzing naar een fysio kan. Deze voert je aanvraag en diagnose dan in en stuurt hem naar je verzekeraar.
Als je baarmoeder weggehaald wordt, is er kans op andere verzakkingen ja...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:57 schreef jippie01 het volgende:
Maar daar hebben ze bij alant niks over gezegd? Zij vertelde dat vrouwen na 15 jaar terugkomen met een nieuwe verzakking
De spookuterusquote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh, dan loop ik achter! Goed geregeld
[..]
Dat hangt toch van de soort operatie af lijkt me. Als je baarmoeder wordt verwijderd komt hij er echt niet meer uit zetten na 15 jaar
jep, dat vertelde mijn gyn inderdaad ook. Stoppen met borstvoeding helpt ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef jippie01 het volgende:
Tip: volgens gyn kan de pil ook bijdragen aan herstel door de hormonen. Dus gaan we maar weer mee beginnen.
Ja, het is ergerquote:
Dat is een fabeltje. Hardnekkig wel, hij wordt ook ingezet bij bekken(botten)klachten. De hormonen die een rol spelen bij borstvoeding zijn oxytocine en prolactine. Hebben niks te maken met verweking of verslapping.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
jep, dat vertelde mijn gyn inderdaad ook. Stoppen met borstvoeding helpt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |