abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2013 @ 12:57:00 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130739019
Ik moet binnenkort naar mn revalidatiearts, zal het daar eens voorleggen. Dat kan wel even in het loopje mee :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_130739239
Kan de verzakking ook verergert worden door de andere lichamelijke ongemakken die je hebt tf?
  maandag 2 september 2013 @ 13:29:26 #153
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130739782
Ja absoluut. Kwestie van slecht bindweefsel, alles rekt makkelijk uit en plooit dan niet zo best, of helemaal niet, meer terug.
Helaas :{
maargoed, eerst de boel eens een keer echt laten beoordelen voor ik in de stress schiet. Voorlopig kan ik me met wat kunst en vliegwerk zo ook wel redden. En ik heb er geen pijn aan, dat scheelt :)
pi_130747743
Wat stom -O- hopelijk kunnen ze je er toch mee helpen met niet téveel moeite.

[ Bericht 26% gewijzigd door Suikertante op 04-09-2013 11:15:17 ]
pi_130748241
wat onwijs kut Suiker.

*zwaait*

Ik kan niet sporten zonder Tena. Sprintje trekken, niesen, hoesten, hard lachen.. ik pies geheid inmijn broek.
Als ik moet kotsen ga ik op de wc zitten met een emmer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130749005
Ik heb dus nog niet hoeven kotsen maar na jullie verhalen heb ik er nog minder zin in.
Heb wel keelontsteking gehad, hoesten is ook geen aanrader. Qua plassen ging het nog wel maar met elk kuchje voelde het alsof mijn ingewanden een stukje zakten :X
pi_130750393
Nee, hooikoorts dan :')
pi_130750465
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130750839
Ohnoes! :o
  maandag 2 september 2013 @ 19:22:25 #160
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130750891
Wel een fijn idee toch ergens. Dat er een soort 'team lek' is O+
Allen voor Tena en Tena voor iedereen! *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 2 september 2013 @ 19:25:19 #161
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130751014
Team 'dweilen met de kraan open' O+
pi_130751083
*O*
pi_130751289
_O- _O- _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 september 2013 @ 23:33:15 #164
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_130764737
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Team 'dweilen met de kraan open' O+
_O-
.... met gevoel voor drama....
pi_130764868
Ok, ik meld me ook aan voor team lek. Heb ook gemerkt dat als ik moet, ik ook echt snel een wc moet opzoeken. Niet meer zo lang ophouden als vroeger helaas. Is trouwens voor beide kanten zeg maar :@

Op zich niet zo vreemd, denk als ik dit topic zo lees dat ik mijn handjes mag knijpen dat dit de enige "schade" is na 2 zwangerschappen kort op elkaar en waarvan 1 tweelingzwangerschap :X
pi_130766053
Nou ik vind haast voor numero dos echt heel vervelend dus ik hoop dat het bij jou vanzelf weer wat opknapt bij het ontzwangeren. Ik ben vanmorgen bijna op een emmer gaan zitten omdat mijn vriend niet opschoot :')
pi_130777697
ik meld me ook maar even hier. ik ben half april bevallen en heb er een verzakte baarmoeder, blaas en darm aan overgehouden. suikertante, mij is ook gezegd door de bekkenfysio, gyneacoloog en huisarts dat ze het eerste jaar kijken wat er uit zichzelf verbetert. maar goed, ik ben nu 4,5 maand verder en merk weinig verbetering. ja, het drukgevoel is weg, behalve als ik een grote boodschap moet. voor de rest zit alles zeg maar bij de uitgang. wel fijn dat je zo'n topic hebt geopend, niemand praat hier namelijk over en heb het gevoel alsof ik de enige ben.

ik ben alleen als de dood dus dat er geen verbetering komt en dan? wat hebben ze tegen jou gezegd dat ze kunnen doen? ik moet morgen weer naar de gyn en heb dr nu al nachtmerries van.
mama van 2 jongens
pi_130777865
oh....en hier trouwens een hele snelle bevalling gehad, weeenstorm en 10 min persen.
mama van 2 jongens
pi_130806884
Wat een goed topic Suiker! O+
Sowieso een :* voor alle dames hier. En het is gewoon echt een taboe en nodig om dat door te breken.
Hoe vaak je geen vrouwen op nacontrole ziet "kun je je urine goed ophouden?"
ja hoor! nouja. meestal wel. maar klein beetje hoort erbij toch.? Tsja.

Nu is het een klein beetje, maar je hoopt ook ooit nog een keertje 50 te worden natuurlijk.

Ik heb doorgaans geen last van inco, wel een milde voorwand verzakking waarvoor ik zo af en toe oefeningen. En doorgaans geen last, afgelopen januari had ik een longontsteking waar ik te lang mee door was gelopen en toen heb ik tijdens hoestaanvallen wel last gehad. Maar dat waren dan weer wel hoestaanvallen uit de categorie 'bang dat je erin blijft' :') niezen, sporten etc gaat gelukkig goed.
:)
pi_130807552
Hele suffe vraag waarschijnlijk en misschien is het al voorbij gekomen: met dit soort klachten (urineverlies) moet je toch bij een bekkenfysio zijn? En heb je per se een verzakking als je daar last van hebt of kan het ook zonder verzakking? Ze hebben tegen mij niks gezegd over een verzakking, voor zover ik me kan herinneren. Ze hebben wel gezegd dat ik wel wist waar ik terecht moest als ik last kreeg/zou hebben van urineverlies, maar eigenlijk wist ik dat helemaal niet zo goed.
pi_130808030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef jippie01 het volgende:
ik ben alleen als de dood dus dat er geen verbetering komt en dan? wat hebben ze tegen jou gezegd dat ze kunnen doen? ik moet morgen weer naar de gyn en heb dr nu al nachtmerries van.
Nou, ik denk dat wij in hetzelfde schuitje zitten, ben jij ook je stuitje aan het terroriseren of heb je daar geen last van?
Ik mag eigenlijk niet vooruitdenken vinden huisarts, gyn, fysio én bedrijfsarts, maar als ik het wel doe dan kunnen ze verschillende operaties uitvoeren om de boel te verbeteren. Ze kunnen bijvoorbeeld de voorwand op de goede plek hangen dmv hechtingen, ze kunnen ook de spieren naar elkaar toe brengen geloof ik of je baarmoeder verwijderen. Nouja, er zijn dus opties, maar dat willen ze alleen doen als je geen kinderen meer wilt (bij het verwijderen van je bm nogal logisch :+ maar bij de rest dus ook).

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef Chan het volgende:
Hele suffe vraag waarschijnlijk en misschien is het al voorbij gekomen: met dit soort klachten (urineverlies) moet je toch bij een bekkenfysio zijn? En heb je per se een verzakking als je daar last van hebt of kan het ook zonder verzakking? Ze hebben tegen mij niks gezegd over een verzakking, voor zover ik me kan herinneren. Ze hebben wel gezegd dat ik wel wist waar ik terecht moest als ik last kreeg/zou hebben van urineverlies, maar eigenlijk wist ik dat helemaal niet zo goed.
Ik zou altijd bij de huisarts beginnen en die verwijst je dan, anders wordt er sowieso niets vergoed. Je kunt inderdaad naar de bekkenfysio maar het kan nooit kwaad om je ook een keer door een gyn te laten onderzoeken. Die kan dan kijken of het inderdaad om een verzakking gaat en je oefeningen eventueel toespitsen op de soort verzakking.
pi_130808864
Nee, ik heb geen pijnklachten. Maar tis gewoon ongemakkelijk.

Oh, bekkenfysio kan zonder verwijzing. Deze kan ook verzakkingen vaststellen.
mama van 2 jongens
pi_130809061
Mijn verzekeraar betaalt dan niet uit.
pi_130809192
Het is toch zo dat je nu altijd zonder verwijzing naar een fysio kan. Deze voert je aanvraag en diagnose dan in en stuurt hem naar je verzekeraar.
pi_130821437
Even een vraagje....wat werd er gezegd over de houdbaarheid van een operatie? Volgens mijn gyn is dat ongeveer 15 jaar. :(
mama van 2 jongens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')