Ow, dat heb ik dus nog wel. Als ik merk dat iets heel fout valt en het eruit moet, ga ik altijd eerst snel plassenquote:Op zondag 1 september 2013 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar t is dus niet normaal dat je een verschoning aanmoet na overgeven?of na 3 keer niezen? Of lopen en niezen tegelijk?
ja eerst plassen en danquote:Op zondag 1 september 2013 20:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik dus nog wel. Als ik merk dat iets heel fout valt en het eruit moet, ga ik altijd eerst snel plassen
ik heb een spuugemmer. Heel erg maar het is echt waar. soms wordt hij meegenomen door Ean en dan mis ik hem wel.quote:Op zondag 1 september 2013 20:58 schreef Suikertante het volgende:
Haha ferrari, ik zie jou al met de brokkels in je mond op de wc zitten, geen goed idee!
Hopelijk trekt het bij jou weer bij na de bevalling. Het plassen én het spugen
Ja, die optie is echt beter. Toen ik laatst buikgriep had deed ik t ook. En mijn schone ondergoed was op.quote:Op zondag 1 september 2013 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb een spuugemmer. Heel erg maar het is echt waar. soms wordt hij meegenomen door Ean en dan mis ik hem wel.
je moet ook gewoon zo je hele bakkes in die emmer steken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Als kind zat ik met een spuugbakje in de auto proberen te mikken. en nu dus op de wc. Maw niks verandert bij mij dus.
Al is mikken soms ook een kunst.
het is geen gewone emmer. zo'n kleintje ooit gekregen bij het fruit van de plus.quote:Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet ook gewoon zo je hele bakkes in die emmer steken.
En daar blijkt dan een gaatje ofzo in te zitten.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Suikertante het volgende:
Of een plastic zak aan je mond zetten
ik heb genoeg gespuugd vandaag houd je vieze praat maar bij je.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Suikertante het volgende:
Moet je wat minder water drinken, dan blijft er wel een klontje hangen.
En toen moest ik lachenquote:Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet ook gewoon zo je hele bakkes in die emmer steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |