ik had wat problemen met plassen en met plas ophouden maar nu is alles weer in orde. 2 jaar geleden bevallen en sinds 1 jaar is alles weer zo goed als vanouds.quote:
Nou, dat bedoelde ik dus. Mijn gyn bagatelliseerde het ook zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Suikertante, mij is door de ha ook verteld dat meer mensen dit hebben dan je denkt. Ha vobd zelfs dat je bij mij amper wat zag, nou ik zag duidelijk iets wat er eerst niet was!
quote:Op zondag 15 september 2013 09:07 schreef Suikertante het volgende:
naar de krekels luisteren voor de dag weer verder gaat
Des te beter. Dan is het af te doen als dronkevrouwspraat.quote:Op zondag 15 september 2013 11:44 schreef Gaoxing het volgende:
Na, die hadden we niet. Het zal waarschijnlijk een borrel geweest zijn
Vriendinnen hadden niet verwacht dat ik ooit nog een tweede zou krijgen. Die is er wel gekomen, twee jaar later. Oudste is nu 11. Die gescheurde scheur is een krappe twee maanden later hersteld. Bij de tweede ben ik nauwelijks gescheurd. En zoals ik al schreef: wel wat verzakt, maar ik kan er goed mee leven.quote:Op zondag 15 september 2013 14:09 schreef Suikertante het volgende:
Haha dat bedoel ik dus Gaoxing!![]()
Herkenbaar hoor. Maar mensen stellen ook gewoon hele intieme vragen! En ik vind het niet erg om er eerlijk over te zijn, maar soms blijken ze het antwoord helemaal niet te willen horen. Tja..
Het klinkt trouwens wel heel naar zegBen jij goed hersteld?
SPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht, dat heeft natuurlijk niks met verzakken te maken.Dacht dat de tt iets in de richting van 'na lang nog klachten' was oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |