SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saffier, wat stom dat even op een bankje zitten het probleem alweer kan doen opvlammenIk raak daar zelf heel gefrustreerd van. Dan zit ik een uur achter mijn computer, best wel een mijlpaal, en dan geef ik de fles op de verkeerde stoel en kan ik weer gaan liggen.
Die standjesDaar heb ik dus geen last van, maar ik denk dat dat misschien door die ring komt. Daar kan ie gewoon langs en die houdt de BM-mond omhoog (dit klinkt niet zo geyl, maar ik probeer er gewoon niet over na te denken
)
Ik ga zeker vragen naar de chiropractor! De fysio begon nog over een manueel therapeut, dat dat misschien ook een mogelijkheid was (en die zit één deur verder dus dat zou wel makkelijk zijn).
Kom net bij de bedrijfsarts vandaan, zal het niet te uitgebreid verslaan: het was het raarste gesprek ooit, eerst dacht ik dat hij op alle fronten tegen mij was, maar de conclusie was dat ik op mijn strepen moest gaan staan bij de gyn en een duidelijk behandelplan moest eisen en dat ik in de tussentijd alleen een uurtje moest gaan werken als ik dacht dat het kon en dan nog moet ik elk kwartier iets anders gaan doen. Dus eigenlijk was hij al die tijd stiekem pro-Suikertante. En toen ik wegging drukte hij me nog even op het hart dat ik me niet schuldig moest voelen.![]()
mijn gynaecoloog zei dat het geven van borstvoeding niet helpt bij het steviger worden van je vagina en spieren. De hormonen houden de boel slap en week.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij moeten bij elke vrouw de spieren na de bevalling een half jaar tot een jaar aansterken. Dus ook zonder oefeningen verbetert er wel iets! Maar helaas niet bij iedereen genoeg..
En het is dus best lang, tot een jaar. En dat is eigenlijk heel normaal wordt me nu door de huisarts, gyn en fysio verteld. En door het te overbelasten duurt het alleen maar langer. Dan blijft er druk op die banden en spieren staan waardoor ze geen kans krijgen om te herstellen.
Spring ik ben nog niet ongesteld geweest dus of het dan erger wordt weet ik nog niet! Klinkt niet fijn.. En begrijp ik nou goed dat je dan ook meer last hebt van je lip?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bedoel je vast gewoon goed maar hoewel ik normaal ook probeer te leven en laten leven, wil ik de situatie waar ik nu in zit echt niet zomaar accepteren (en gelukkige hoeft dat ook niet).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ja, net zoals ik me aanpas en de mankementen in mijn huis, pas ik me ook aan aan de mankementen van mijn lichaam.Best een prettige levenshouding
.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef Suikertante het volgende:
Je hebt gelijk![]()
Euh, je kunt dus oefeningen doen, maar het beste onder begeleiding van een bekkenfysio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |