Waarschijnlijk alleen Etha.quote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef no1uknow het volgende:
Vanmiddag in de gym, 2 ouwe hagenezen die lekker aan het kankeren waren op mocro's, geweldig om te horen, in plat haags
Black doesn't crack.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Milouska Meulens, Jeugdjournaal, 40 jaar oud.
Niet te gleuv'n.
Evert is een eindbaasquote:
Sylvanaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Black doesn't crack.
Zou haar niet geven though, ziet er te Sylvana Simons uit.
fifa is voor casual noobsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben 'm door en door gaan haten na teveel fifa gespeeld te hebben
Vies nerdje jij.quote:
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy togquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Levolution het volgende:
Al die op een tegeltje kwam had ik hem opgehangen.
Deze post kostte me enigszins moeite om te ontcijferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef seto het volgende:
dy was een beetje 2muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
y so srs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |