Ik heb je tenminste weer een volle zin laten typen terwijl je daar net nog te laks voor was. Dus jouw beschuldiging is er eentje uit de categorie Pot verwijt de Ketel. Nog even ter correctie het niet ging om een "het" maar om jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert het niet serieus te nemen houdt het je allemaal wel behoorlijk bezig he
Het was de moeite niet waard maar het drong blijkbaar maar niet tot je door. Pot verwijt de ketel klopt ook niet, jij zegt dat je mij niet serieus neemt, toch blijf je maar gaan, nu ook weer. Ik heb andersom niets beweerd naar jou toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb je tenminste weer een volle zin laten typen terwijl je daar net nog te laks voor was. Dus jouw beschuldiging is er eentje uit de categorie Pot verwijt de Ketel. Nog even ter correctie het niet ging om een "het" maar om jou
Als ik je niet serieus neem wil dat nog niet zeggen dat het mij niet vermaakt om te blijven posten. Pot verwijt de ketel sloeg op "het", als in de discussie. Verwijs voortaan dan naar jezelf als "mij" of "ik".quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het was de moeite niet waard maar het drong blijkbaar maar niet tot je door. Pot verwijt de ketel klopt ook niet, jij zegt dat je mij niet serieus neemt, toch blijf je maar gaan, nu ook weer. Ik heb andersom niets beweerd naar jou toe.
Eigenlijk had het gifje nu ook wel weer volstaan maar goed, tekst en uitleg voor ons speciale postertje.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
familie Smith tijdens optreden Miley
hihi jij stinkt hihiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
wie wil nog meer beef? come at me
[ afbeelding ]
Mij vertaald in het Engels is me. Je begint in ieder geval iets op te steken van mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Hij rot weg omdat hij is onthoofd klootzak.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mij vertaald in het Engels is me. Je begint in ieder geval iets op te steken van mij.
Voor het zelfde geld had ze come at it neergezet.quote:
??quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld had ze come at it neergezet.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld had ze come at it neergezet.
^^quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
bijna net zo sad als die fittie die McNulty met mij wil hebben
Zelfquoten siert je niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
^^
Hij is erg ver aan het zoeken
Mensch ga toch lekker je poesje borstelen.quote:
kkbaas ben jy mag k je hanttekeningquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:11 schreef seto het volgende:
ik weet nog toen ik net nieuw was op internet en zulke slechte flames postte als hier momenteel worden neergezet
gelukkig ben ik inmiddels gepromoveerd tot internet professional
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kkbaas ben jy mag k je hanttekening
Schijnt fake te zijn. Die foto van de Smith's is van een ander moment.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
familie Smith tijdens optreden Miley
I want to believequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Schijnt fake te zijn. Die foto van de Smith's is van een ander moment.
hoe weet jij dat nou weer geef s bronquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom verpest je dit nou voor mij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beefquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Beest, ik gooi ook nog een hamburger op de grill nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:22 schreef seto het volgende:
ik ga zo hetzelfde doen maar daarna hamburgers eten
#IIFYM #genieten
kom weer vechten danquote:
Komt ie weer zn wansmaak tentoonstellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef McNulty het volgende:
Geil wijf man die weerbericht tjik van RTL 4 nu.
Ja, Amara Owunka. 38 jaar en dan zo'n strak lijf. Roarrrquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:07 schreef JackieBrown het volgende:
Of nee bedoel je die ene met die krulletjes? Die mag ik wel nvm.
Loopt ook zo'n blonde nu, stottert en faalt gewoon nonstop
38??!!! Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, Amara Owunka. 38 jaar en dan zo'n strak lijf. Roarrr
Hou oud denk je dat zij is op basis van looks?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
38??!!! Nice
Zo zie je maar weer mesnee BLACK DONT CRACKKK GRGR
30quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hou oud denk je dat zij is op basis van looks?
[ afbeelding ]
Milouska Meulens, Jeugdjournaal, 40 jaar oud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |