Voor hun doen ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vind ik wel positief, betekend dat het niveau dus toch wel redelijk hoogt ligt op die universiteit.
Of dat het niveau van die leerlingen gewoon bedroevend laag isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vind ik wel positief, betekend dat het niveau dus toch wel redelijk hoogt ligt op die universiteit.
En ze houden ook gewoon vast aan hun toelatingseisen. In Nederland zou men de drempel gewoon verlagenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
WTF lul je nou???quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:43 schreef eleusis het volgende:
lol faaaal met hun verwoeste land zonder scholen, docenten en materiaal
Ja, hoger dan jouw niveau.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zou jij het examen willen doen, als dat ergens te vinden valt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
We lachen erom, maar wacht maar als straks hier de examenresultaten van Ibn Ghaldoun bekend worden...
Ja wat lul ik nou, terwijl je ook gewoon kunt lachen om die domme negertjesquote:
Dat kun je slechts falsificeren als je het examen hebt en het 1.000 Nederlandse VWO'ers laat doen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja wat lul ik nou, terwijl je ook gewoon kunt lachen om die domme negertjes
25duizend mensen kunnen niet naar een RIJKSUNIVERSITEIT,dus ze zijn dom?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja wat lul ik nou, terwijl je ook gewoon kunt lachen om die domme negertjes
O, ja, feminisering is natuurlijk slecht in zo'n situatie...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
25duizend mensen kunnen niet naar een RIJKSUNIVERSITEIT,dus ze zijn dom?![]()
![]()
Liberia heeft juist te weinig leraren,was gescheurd door burgeroorlogen(al een paar jaar is hele land weer in opbouw) en ze hebben een vrouw als president.
Je faalt in begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
25duizend mensen kunnen niet naar een RIJKSUNIVERSITEIT,dus ze zijn dom?![]()
![]()
Liberia heeft juist te weinig leraren,was gescheurd door burgeroorlogen(al een paar jaar is hele land weer in opbouw) en ze hebben een vrouw als president.
Dat is het ook. En dat ligt niet eens aan de leerlingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Of dat het niveau van die leerlingen gewoon bedroevend laag is
Ik heb herhaaldelijk examens gedaan en - zonder te frauderen - met succes afgerond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou jij het examen willen doen, als dat ergens te vinden valt?
Over dat gesproken, ik had gelezen dat driekwart van de Ibn Ghaldounschool leerlingen niet kwam opdagen voor het herexamen. Die wisten natuurlijk al dat ze kansloos op hun muil zouden gaan. Ben benieuwd hoe het daar mee is afgelopen. Er waren toch een heleboel scholen die hun niet wilde opnemen ofzo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:20 schreef Angst het volgende:
De ibn caldoen school had nog betere resultaten!
Volgend jaar slaagt dus iedereen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Minister Etmonia David-Tarpeh van Onderwijs zal het bestuur van de universiteit ter verantwoording roepen. Zij geeft toe dat er op de scholen veel mis is, maar betwijfelt dat dat ertoe kan leiden dat niemand voor het toelatingsexamen slaagt.
Dat denk ik eigenlijk ook wel, wat je hier zegt. En er zijn twee universiteiten in Liberia, las ik, hoe zit het met de andere universiteit dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef Oud_student het volgende:
Statistisch gezien is de kans wel heel erg klein dat niemand van de 25.000 kandidaten slaagt.
Er is natuurlijk een voor de hand liggende verklaring: corruptie.
Blijkbaar is het in iemands belang dat niemand slaagt, misschien hebben de docenten (die 1e jaars les geven) dat zelf geregeld, zo kunnen ze naast hun salaris zich bezig houden met andere lucratieve zaken.
Gewoon net zoals in NL de eisen verlagen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef MichaelScott het volgende:
Volgend jaar slaagt dus iedereen.
Hoezo faalt hij in begrijpend lezen, het klopt toch wat hij zegt?quote:
Oftewel: er is daar gebrek aan goede scholing.quote:Liberia ondervindt nog steeds de naweeën van de wrede burgeroorlog, waaraan ongeveer 10 jaar geleden een einde kwam. Het onderwijssysteem is daardoor nog steeds een warboel, erkende president Ellen Johnson Sirleaf nog onlangs. Op de basisscholen en in het middelbaar onderwijs ontbreekt goed materiaal en de docenten zijn vaak slecht. Het is echter nog nooit voorgekomen dat geen enkele kandidaat het toelatingsexamen haalde.
Zou inderdaad kunnen. 0 van de 25.000 is wel extreem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef Oud_student het volgende:
Statistisch gezien is de kans wel heel erg klein dat niemand van de 25.000 kandidaten slaagt.
Er is natuurlijk een voor de hand liggende verklaring: corruptie.
Blijkbaar is het in iemands belang dat niemand slaagt, misschien hebben de docenten (die 1e jaars les geven) dat zelf geregeld, zo kunnen ze naast hun salaris zich bezig houden met andere lucratieve zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |