Gewoon niet zoveel zeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:22 schreef 1239758715981 het volgende:
Pff ik trek het echt niet meer, en federer begint pas ná deze wedstrijd. Hoe doen jullie dit, jongens?
Psst, Photoshop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:00 schreef 1239758715981 het volgende:
Die baard was me nog nooit eerder opgevallen, maar dat is echt zoiets dat als je het eenmaal weet je er nooit meer overheen kan kijken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:43 schreef Gruisman het volgende:
En hij zeurde eerst nog zoveel dat hij altijd tegen hooggeplaatste spelers moest in de 1e ronde en daardoor nooit ver kon komen
[7] R Federer (SUI) vs G Zemlja (SLO) - postponed due to rainquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:15 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom is de wedstrijd van Federer gecanceled? Werd het gewoon te laat?
Nog niet, volgens mij krijgen ze er twee binnen paar jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, regen! Ik vroeg me al af waarom er niet gespeeld werd. Ik vergeet altijd dat die "alles beter en groter" Amerikanen geen dak hebben
Meen je nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 04:33 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin verloren, maar in tegenstelling tot wat ik hier lees speelde hij echt goed, maar dancevic speelde zo clutch als een Nadal...ongelooflijk...zon goede pot dit, was echt leuk.
Die laatste tiebreak man, die dancevic stond uit zijn reet te tennissen niet normaal. Zelfs een duikvolley ging goed, alles raakte hij
Maar goed, toch een roooowbin op mp en een roooowbin op sp 3e set, dus toch beetje
Dat laatste heb ik niet meegekregen, dat is toch wel ontzettend episch weer van onze heldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 04:33 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin verloren, maar in tegenstelling tot wat ik hier lees speelde hij echt goed, maar dancevic speelde zo clutch als een Nadal...ongelooflijk...zon goede pot dit, was echt leuk.
Die laatste tiebreak man, die dancevic stond uit zijn reet te tennissen niet normaal. Zelfs een duikvolley ging goed, alles raakte hij
Maar goed, toch een roooowbin op mp en een roooowbin op sp 3e set, dus toch beetje
Nee maar dat lijkt een WTA match te wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:20 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Is de Bakker misschien nog ergens live te zien?
Zoals je zei: 6-4 Andujar, had nog wel een 30-40 voorsprong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Max23 het volgende:
De Bakker gebroken bij een stand van 4-4 dus Andujar serveert nu voor de eerste set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |