Deze gedachtegang heb ik ook hoor. Doe veel dingen alleen en het blijft raar om te zeggen dat je iets alleen doet, als dat niet 'de norm' is. Ik doe het ook niet omdat ik het echt leuker vind om alleen te gaan, maar meer omdat ik het anders helemaal niet doe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:05 schreef Miniem het volgende:
Omdat iemand mij een vraag stelt.
En ik er dan miss dieper over nadenk.
Met wie was je? Niemand.
Iedereen was met een groep, ik alleen.
En bij de mensen bij wie je staat heb je dan ook niet echt veel aanspraak. En dan heb ik het idee dat ik er buiten val.
En ik heb dan eerst ook het idee dat ik het leuk vind/vond maar daarna denk je eraan terug.
Ik doe mijm best maar ik voel me zo ongelooflijk kut na zulke dingen.
Waar paniekte je over dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had een soort paniekaanval afgelopen nacht. Buuhhhhwwww....
Ja, idd zo bedoelde ik het ook. Weet alleen niet hoe ik moest zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze gedachtegang heb ik ook hoor. Doe veel dingen alleen en het blijft raar om te zeggen dat je iets alleen doet, als dat niet 'de norm' is. Ik doe het ook niet omdat ik het echt leuker vind om alleen te gaan, maar meer omdat ik het anders helemaal niet doe.
Ik denk zelf dat dat meisje het negatief bedoelt. Het is vooral dat veel mensen het niet snappen. Je 'hoort' dingen niet alleen te doen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, idd zo bedoelde ik het ook. Weet alleen niet hoe ik moest zeggen
Ik heb geen flauw idee. Ik voelde me bezeten.quote:
For what it's worth: Ik vond je zaterdag iig goed bezigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik voelde me bezeten.
Du kan gjøre det!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:58 schreef Insomnium het volgende:
Urgh...
Vanavond start mijn Noorse taal cursus.
In een grote groep mensen.
Ben zo zenuwachtig.
Ja het leren heb ik geen probleem mee.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:59 schreef seasushi het volgende:
Sow...... Val ik opeens sinds 48 uur in een duister diep donker gat......
Hoe uit zich dat? Alleen psychisch of ook een sterk lichamelijke reactie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had een soort paniekaanval afgelopen nacht. Buuhhhhwwww....
Beide. Het was net alsof er iets "knapte". Ik was zomaar extreem gespannen en ik voelde me constant agressief. Daarnaast had ik last van "gekke" gedachten en had ik moeite om in aanraking te komen met mijn "rationele ik". Ik keek in de spiegel, maar ik herkende mezelf niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:18 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat? Alleen psychisch of ook een sterk lichamelijke reactie?
Ik vroeg mij af of mensen hier dit ook hebben. Het ene moment dramatisch, niks gaat goed komen, het heeft geen zin meer. Een uur later kan ik me extreem goed voelen, nergens meer bang voor, enthousiast, makkelijk met iedereen praten. Denk dat ik alles kan. Dat is natuurlijk super maar ik vraag me af in hoeverre mensen hier ook vaak dat verschil hebben tussen superslecht voelen en extreem goed?
Dat herken ik wel. Komt bij mij vaak door sociale situaties; als ik alleen thuis ben gaat het meestal goed, maar dan spreek ik iemand of loop ik over straat en dan kan ik ineens omlaag schieten, ben ik vol zelfhaat en schaamte, vind ik dat ik dood moet, enz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:18 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af of mensen hier dit ook hebben. Het ene moment dramatisch, niks gaat goed komen, het heeft geen zin meer. Een uur later kan ik me extreem goed voelen, nergens meer bang voor, enthousiast, makkelijk met iedereen praten. Denk dat ik alles kan. Dat is natuurlijk super maar ik vraag me af in hoeverre mensen hier ook vaak dat verschil hebben tussen superslecht voelen en extreem goed?
Dat hoop ik wel, hier heb ik in de afgelopen jaren naartoe gewerkt. Euforie had ik ook niet verwacht maar dit is het andere uiterstequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef Murmeli het volgende:
Mooi minth! Dat gevoel komt misschien later nog wel. Ik was de dag dat ik afstudeerde ook niet blij. Helemaal kapot van alle spanning enzo. Dus het hoeft niet perse iets te zeggen dat je het nu niet als blij voelt.
Dank! Dat is ontzettend waar, die stress valt wegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Feli minthy *o*
Ach al ben je er niet blij mee/om.. boeiend. Voordeel is dat je er nu vanaf bent
Het heeft een streepje voor op de ander inderdaad. Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me wel wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |