Allen die piepstem van Adam Levine is een beetje jammer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
Gemiste kans idd
Ik vond deze clip wel aangrijpend
Met Slash kan ik alles hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Allen die piepstem van Adam Levine is een beetje jammer.
Dinsdag fapdagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 70 min en dan is het dinsdag.
Ieder z'n eigen ritmequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Alleen woensdag en zaterdag.
succes met fappen woensdagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Alleen woensdag en zaterdag.
aawh jij pech. Ik kan je ook helpenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet iets hebben uit de WUR bibliotheek... is de vriend die op de wur zit vanavond nergens te vinden
ik kom voor mijn werk heuil soms wel eens @ WUR Wageningenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet iets hebben uit de WUR bibliotheek... is de vriend die op de wur zit vanavond nergens te vinden
Eng. Dat is zeer eng dichtbij. Ik ga verhuizen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik kom voor mijn werk heuil soms wel eens @ WUR Wageningen
Dat je het weet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
WUR met z'n rare bruggen over die aula heen waarmee je verdiepingen zakt
Dat is het Atlas aka het winkelmandje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lelijke grijze blokkendoos is het dat pand
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |