Allen die piepstem van Adam Levine is een beetje jammer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
Gemiste kans idd
Ik vond deze clip wel aangrijpend
Met Slash kan ik alles hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Allen die piepstem van Adam Levine is een beetje jammer.
Dinsdag fapdagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 70 min en dan is het dinsdag.
Ieder z'n eigen ritmequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Alleen woensdag en zaterdag.
succes met fappen woensdagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Alleen woensdag en zaterdag.
aawh jij pech. Ik kan je ook helpenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet iets hebben uit de WUR bibliotheek... is de vriend die op de wur zit vanavond nergens te vinden
ik kom voor mijn werk heuil soms wel eens @ WUR Wageningenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet iets hebben uit de WUR bibliotheek... is de vriend die op de wur zit vanavond nergens te vinden
Eng. Dat is zeer eng dichtbij. Ik ga verhuizen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik kom voor mijn werk heuil soms wel eens @ WUR Wageningen
Dat je het weet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
WUR met z'n rare bruggen over die aula heen waarmee je verdiepingen zakt
Dat is het Atlas aka het winkelmandje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lelijke grijze blokkendoos is het dat pand
[ afbeelding ]
wat een gruwelijk dingquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lelijke grijze blokkendoos is het dat pand
[ afbeelding ]
Het gebouw van mijn studiequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja en deze
[ afbeelding ]
Afijn boeiend heah?
Ben er nooitquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]ff de planning vragen of ik daar binnenkort heen moet
Ik doe op dit moment ff niets. Behalve op zoek zijn naar een stage.quote:
Nee dankje, beetje hoofdpijn.quote:
Trusten muisje!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dankje, beetje hoofdpijn.
Ik ga dus maar naar bed.
Vanavond niet, lijkt me niet zo'n goed plan.quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dankje, beetje hoofdpijn.
Ik ga dus maar naar bed.
waarom heb je die nog geen gevonden dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment ff niets. Behalve op zoek zijn naar een stage.
Waarom niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanavond niet, lijkt me niet zo'n goed plan.
Ik heb afgelopen nacht enorm slecht geslapen en ik heb nu barstende koppijn.quote:
Ah dat is minderquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht enorm slecht geslapen en ik heb nu barstende koppijn.
Ik weet het. Om een of andere vage redenen had ik twee(!) rare/nare dromen. Ik wilde al om 6.00 opstaan vanmorgen, maar daar word ik nóg brakker van. Dus toen heb ik besloten om toch nog maar even te blijven liggen.quote:
Mijn wekker ging rond 7.30 en ik sliep toen vrij licht en dacht dat het 4u was ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Om een of andere vage redenen had ik twee(!) rare/nare dromen. Ik wilde al om 6.00 opstaan vanmorgen, maar daar word ik nóg brakker van. Dus toen heb ik besloten om toch nog maar even te blijven liggen.
Bij nader inzien was het toch beter geweest om toen op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |