Allen die piepstem van Adam Levine is een beetje jammer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
Gemiste kans idd
Ik vond deze clip wel aangrijpend
Met Slash kan ik alles hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Allen die piepstem van Adam Levine is een beetje jammer.
Dinsdag fapdagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 70 min en dan is het dinsdag.
Ieder z'n eigen ritmequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Alleen woensdag en zaterdag.
succes met fappen woensdagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Alleen woensdag en zaterdag.
aawh jij pech. Ik kan je ook helpenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet iets hebben uit de WUR bibliotheek... is de vriend die op de wur zit vanavond nergens te vinden
ik kom voor mijn werk heuil soms wel eens @ WUR Wageningenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet iets hebben uit de WUR bibliotheek... is de vriend die op de wur zit vanavond nergens te vinden
Eng. Dat is zeer eng dichtbij. Ik ga verhuizen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik kom voor mijn werk heuil soms wel eens @ WUR Wageningen
Dat je het weet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
WUR met z'n rare bruggen over die aula heen waarmee je verdiepingen zakt
Dat is het Atlas aka het winkelmandje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lelijke grijze blokkendoos is het dat pand
[ afbeelding ]
wat een gruwelijk dingquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lelijke grijze blokkendoos is het dat pand
[ afbeelding ]
Het gebouw van mijn studiequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja en deze
[ afbeelding ]
Afijn boeiend heah?
Ben er nooitquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]ff de planning vragen of ik daar binnenkort heen moet
Ik doe op dit moment ff niets. Behalve op zoek zijn naar een stage.quote:
Nee dankje, beetje hoofdpijn.quote:
Trusten muisje!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dankje, beetje hoofdpijn.
Ik ga dus maar naar bed.
Vanavond niet, lijkt me niet zo'n goed plan.quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dankje, beetje hoofdpijn.
Ik ga dus maar naar bed.
waarom heb je die nog geen gevonden dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment ff niets. Behalve op zoek zijn naar een stage.
Waarom niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanavond niet, lijkt me niet zo'n goed plan.
Ik heb afgelopen nacht enorm slecht geslapen en ik heb nu barstende koppijn.quote:
Ah dat is minderquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht enorm slecht geslapen en ik heb nu barstende koppijn.
Ik weet het. Om een of andere vage redenen had ik twee(!) rare/nare dromen. Ik wilde al om 6.00 opstaan vanmorgen, maar daar word ik nóg brakker van. Dus toen heb ik besloten om toch nog maar even te blijven liggen.quote:
Mijn wekker ging rond 7.30 en ik sliep toen vrij licht en dacht dat het 4u was ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Om een of andere vage redenen had ik twee(!) rare/nare dromen. Ik wilde al om 6.00 opstaan vanmorgen, maar daar word ik nóg brakker van. Dus toen heb ik besloten om toch nog maar even te blijven liggen.
Bij nader inzien was het toch beter geweest om toen op te staan
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn wekker ging rond 7.30 en ik sliep toen vrij licht en dacht dat het 4u was ofzo.
Dat is ook naar wakker worden.
Enkelvoudquote:
Vroeger meervoudquote:
Weet ik, maar ten tijde van Radar Love niet meer.quote:
Roermond.quote:
gemeentequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Limboland. Bij welk bedrijf dan? Of wat voor soort?
Niet zo haten jij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Limboland. Bij welk bedrijf dan? Of wat voor soort?
Ik heb al 2 keer bij het waterschap stage gelopen.quote:
quote:
verwachte reactie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
En dan ook nog de hele dag Sky moeten luisteren.
RIP Mexicanobakker.
Koeienvlaai?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zal eens een vlaai in je gezicht duwen.
Hahaha faal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
JONGENS HET IS DINSDAG!!!!!!1!!!1![]()
![]()
7.0 / 10quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Althans in Limburg was het al 0.00
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh dit gaat zóóó tegenvallen he.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister niet...maar ik gok op....
[ afbeelding ]
bedankt! laat ik de radio uitquote:
ik ook slapen. ik moet er ook rond die tijd uit.quote:
Truste Pino!quote:
Slaap lekker Rock!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook slapen. ik moet er ook rond die tijd uit.
trusten allemaal
quote:
quote:
quote:Krystl heeft moeite met loslaten
Zangeres Krystl heeft erg veel moeite gehad met het verwerken van haar vorige relatie. "Ik vind het heel moeilijk om
iemand die me dierbaar is geweest los te moeten laten."
Dat vertelt ze in de Flair.
De zangeres stopte lange tijd het verdriet van haar verbroken relatie weg omdat ze zich wilde richten op haar debuutalbum. "Ik heb me op mijn carrière gericht en geen tijd genomen om die relatie te verwerken. Die energie wilde ik er niet in steken."
Pas toen ze haar huidige vriend, 3FM-dj Paul Rabbering, ontmoette merkte Krystl dat ze nog niet over haar ex heen was.
Plek geven
"Het was heel verwarrend, ook voor Paul. Ik dacht dat ik die relatie een plek had gegeven, maar je hebt het blijkbaar niet voor het uitkiezen wanneer iets boven komt drijven," vertelt ze.
Uiteindelijk kon ze haar verdriet en gevoelens kwijt in het schrijven van liedjes. "Waar de één een dagboek bijhoudt, schrijf ik liedjes. En zo gebeurde het dat veel liedjes daarover gaan. Het zijn krachtige nummers."
Krystlquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:22 schreef Evertjan het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)te-met-loslaten.html
[..]
Domien maakt dat toch bekend?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:12 schreef Bronson het volgende:
Oh, zelfs Giel zegt dat er vandaag groots radionieuws komt.
Domien zei gisteren dat Giel het bekend ging maken...quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme, ze is zo lekker en petit
twitter:SannevdB twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 09:56:43Q-koorts..... geeft Giel daar een hint? #3fm #grootradionieuws reageer retweet
Kan ie elke dag een uur 'guilty pleasures' draaien!!1!!!!!1quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef FZN05 het volgende:
twitter:SannevdB twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 09:56:43Q-koorts..... geeft Giel daar een hint? #3fm #grootradionieuws reageer retweet
Dat is wel typisch anti-nieuws dat Domien dan weer als spectaculair nieuws brengt.quote:
De John Mayer prijsvraag/verloting was dan alvast een goede oefening van hoe ze de prijsvragen altijd doen bij Qmusic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:24 schreef Holenmens het volgende:
Iedereen op Twitter over dat Domien naar Q gaatGiel maakt ook eens een grapje en zei dat Domien met een Q-cord binnen kwam.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:29 schreef Holenmens het volgende:
Wat is @tamarageense leuk om te lezen op dit soort momenten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdorie, wat zou ik haar graag swaffelen. Recht op haar wipneusje.
Zo die bril vol kledderenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdorie, wat zou ik haar graag swaffelen. Recht op haar wipneusje.
Het Q ijsblok.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:24 schreef Holenmens het volgende:
Iedereen op Twitter over dat Domien naar Q gaatGiel maakt ook eens een grapje en zei dat Domien met een Q-cord binnen kwam.
[ afbeelding ]
Terecht, deze is beterquote:
Ja. Echt dit vind ik echt een guilty plaat. De tekst, de gitaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Is het echt heel erg dat ik dit nog steeds een super mooi nummer vind
Wat is er nou mis met de gitaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Echt dit vind ik echt een guilty plaat. De tekst, de gitaar.
In combi met de tekst. Het is gewoon het totaal plaatje dat mij bijna doet kotsen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met de gitaar?
Dat ging over Bryan Adams.quote:
Dat laatste wist ik. Maar ik wist niet of het ging over de geruchten of over Bryan Adams.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat ging over Bryan Adams.
Koen van Herp is producer van de Coen en Sander Show.
Ik vind het zwijmelend romantischquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In combi met de tekst. Het is gewoon het totaal plaatje dat mij bijna doet kotsen.
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik. Maar ik wist niet of het ging over de geruchten of over Bryan Adams.
Je bent wel zenuwachtig he?quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 08:14:01O ja en vanmiddag hebben we zoals @giel3fm net zegt #3FM radionieuws reageer retweet
Is het ook. Drm is het ook om te kotsen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het zwijmelend romantisch
Vanmiddag pas..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:58 schreef Holenmens het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 08:14:01O ja en vanmiddag hebben we zoals @giel3fm net zegt #3FM radionieuws reageer retweet
Ik hou er vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het ook. Drm is het ook om te kotsen.
twitter:smeetsfrans twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 10:59:05@Watutsi_ @3FM Ik wist niet eens dat die jankzender nog bestaat. reageer retweet
twitter:
twitter:smeetsfrans twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 11:03:45@Watutsi_ @3FM De verwende jankkinderen van babyboomers die de muzikale revolutie van hun ouders eren..Gaaaaap reageer retweet
Ik denk eerder dat Giel zit te fucken en Domien het lekker meespeelt.quote:
Andersom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Giel zit te fucken en Domien het lekker meespeelt.
Wel logisch na de overstap van Staverman naar Radio 2.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
Domien gaat Staverman vervangen bij Q.
Ja die zagen jullie niet aankomen heah
Stel je voor dat gebeurt en Michiel gaat naar de ochtend. Wie doet de avondshow dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel logisch na de overstap van Staverman naar Radio 2.
Ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Stel je voor dat gebeurt en Michiel gaat naar de ochtend. Wie doet de avondshow dan?
Jim Vorwald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Stel je voor dat gebeurt en Michiel gaat naar de ochtend. Wie doet de avondshow dan?
Frank Danequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tjibbe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hans.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je moet het baasje de schuld geven, niet de hond.quote:
Vorige week zei Domien tegen Coen en Sander dat ze hem er 's middags rond half vijf al over konden bellen omdat het dan al bekend zou zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:07 schreef MarijeH het volgende:
Vanmiddag presenteert de NTR haar nieuwste radioseizoen en tv seizoen. Vanaf 15:30 kunnen we dit volgen via twitter. Dit kan door de hashtag #ntr13 te gebruiken.
Ik denk dat het nieuws tijdens MetMichiel bekend gaat worden. Geen idee waarom, maar ik heb een voorgevoel.
Die honden zijn sowieso al agressief, ongeacht het baasje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet het baasje de schuld geven, niet de hond.
Als je er zo over denkt dan mag ik hopen dat je er ooit door gebeten wordt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die honden zijn sowieso al agressief, ongeacht het baasje.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt dan mag ik hopen dat je er ooit door gebeten wordt.
Omdat een hond niet agressief van zichzelf is, maar agressief gemaakt wordt. Nu zijn sommige honden er wel sneller gevoeliger voor, omdat het sterker in hun karakter zit. Maar een hond van te voren al agressief vinden vind ik echtquote:
Ik kan er werkelijk niet bij dat mensen zo'n hond hebben. Zeker omdat deze honden dus gevoeliger voor agressief gedrag zijn dan andere honden. Wat is dan de motivatie om zo'n hond te nemen? 9 van de 10 keer zijn het ook al van die typische mensen die zulke honden hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat een hond niet agressief van zichzelf is, maar agressief gemaakt wordt. Nu zijn sommige honden er wel sneller gevoeliger voor, omdat het sterker in hun karakter zit.
quote:Maar een hond van te voren al agressief vinden vind ik echtEn zekers omdat het van een bepaald ras is. Het is gewoon pure discriminatie.
Omdat een goed opgevoede pitbull een heerlijke familiehond is, die de familie beschermt en lief heeft. Een pitbull heeft van nature een zacht karakter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk niet bij dat mensen zo'n hond hebben. Zeker omdat deze honden dus gevoeliger voor agressief gedrag zijn dan andere honden. Wat is dan de motivatie om zo'n hond te nemen? 9 van de 10 keer zijn het ook al van die typische mensen die zulke honden hebben.
[..].
goeie rappert!! Met tevens uitmuntende 1-2-3 tel skillz in alle talenquote:
"t is alweer een tijd geleden hè?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, er gaat weer een plaat gehypt worden?
Welke?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, er gaat weer een plaat gehypt worden?
Vanavond maar eens terug luisteren danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Krystl van vanmorgen bij Gielepiel.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat een hond niet agressief van zichzelf is, maar agressief gemaakt wordt. Nu zijn sommige honden er wel sneller gevoeliger voor, omdat het sterker in hun karakter zit. Maar een hond van te voren al agressief vinden vind ik echtEn zekers omdat het van een bepaald ras is. Het is gewoon pure discriminatie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:10 schreef alors het volgende:
[..]Die honden worden gefokt op agressie, dat is gewoon zo. Ja er zijn ongetwijfeld goede bij en mensen die ze wel goed opvoeden, maar ik vertrouw ze voor geen cent. Teveel verhalen gehoord en gelezen over die honden die andere honden, pups en kinderen (dood)bijten. Ik pas wel op.
Nieuw programma!!11twitter:Domien twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 13:24:30Nieuwe vormgeving in de mail. Leuk! reageer retweet
... of gewoon een aanvulling op een eerder jinglepakket voor een bestaand programma. Gebeurt vaak genoeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:32 schreef Holenmens het volgende:
Nieuw programma!!11twitter:Domien twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 13:24:30Nieuwe vormgeving in de mail. Leuk! reageer retweet
Er is nog helemaal niks bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:51 schreef lunko1979 het volgende:
Gaat "iemand anders" nou naar Q of wat is het nieuws?
Schoenen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Verrassing bij de post![]()
![]()
Ik ben weer helemaal blij
Nee iets veel leukersquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee iets veel leukers
Kaartje van mijn beste vriendin die in Amerika zit.
Ik zie haar volgende week 1 dagje en dan gaat ze een jaar naar Portugal.quote:
Wat leuk voor d'r. Ik neem aan voor haar werk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie haar volgende week 1 dagje en dan gaat ze een jaar naar Portugal.
Ze gaat een jaar vrijwilligerswerk doen op het gebied van natuur voor werkervaring.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat leuk voor d'r. Ik neem aan voor haar werk?
Ja, heb nog vakantie tot ik ga slapen! Daarna kap ik met hier postenquote:
Dan stel ik voor dat je het wereldrecord wakker blijven gaat verbeterenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, heb nog vakantie tot ik ga slapen! Daarna kap ik met hier posten
Hoe tofquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze gaat een jaar vrijwilligerswerk doen op het gebied van natuur voor werkervaring.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je het wereldrecord wakker blijven gaat verbeteren
Betaalde banen zijn er bijna niet in het natuur werkterrein, wel genoeg vrijwilligersvacatures zowel in binnen- en buitenland. Lange leve de crisisquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe tof![]()
Ik zit zelf ook al eens te kijken om in het buitenland te gaan werken. Maar het lukt al niet eens om in Nederland een baan te vinden
Ik had er gisteren een gevonden. Precies wat ik zocht, redelijk in de buurt wat betreft reistijd. Ga ik kijken wat er verder nog in de vacaturetekst staat:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Andere betaalde banen lijken mij ookal niet voor het oprapen.
Ik moest er echt enorm hard om lachen. 9 F$%$ing euro bruto. En het gaat hier om een baan van 24 uur. Dat is net zo veel als ik nu krijg van het UWV.quote:Wat bieden wij?
• Een startsalaris van ¤ 9,00 bruto/ per uur
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had er gisteren een gevonden. Precies wat ik zocht, redelijk in de buurt wat betreft reistijd. Ga ik kijken wat er verder nog in de vacaturetekst staat:
[..]
Ik moest er echt enorm hard om lachen. 9 F$%$ing euro bruto. En het gaat hier om een baan van 24 uur. Dat is net zo veel als ik nu krijg van het UWV.
Het wordt niet als zodanig aangeboden. Gewoon als startersbaan voor minimaal 24 uur per week. En je moet ook bereid zijn om 's avonds of in het weekend te werken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Dat is leuk als parttime baantje voor iemand die er niet van rond hoeft te komen.
Ik vind hem leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:36 schreef Bronson het volgende:
Wat een aidsnummer van Pharrell is dit.![]()
Beter gaat hij weer met NERD aan de gang.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:36 schreef Bronson het volgende:
Wat een aidsnummer van Pharrell is dit.![]()
Beter gaat hij weer met NERD aan de gang.
Heel erg +1quote:
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 14:49:23Er wordt vandaag radionieuws bekend gemaakt. Fuck it, ik gooi het er straks alvast uit. 15u, hier op twitter... reageer retweet
Vast een nieuwe aflevering van het Coen en Sander Journaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 14:49:23Er wordt vandaag radionieuws bekend gemaakt. Fuck it, ik gooi het er straks alvast uit. 15u, hier op twitter... reageer retweet
Zoiets ja. Er wordt iets teveel gehypet op Twitter over van alles en nog wat, dus er gebeurt helemaal niets bijzonders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vast een nieuwe aflevering van het Coen en Sander Journaal.
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 14:59:44RADIONIEUWS: 27 oktober is er weer een nieuwe #Swijnenstal en #DomienFM vanaf de zolderkamer! http://t.co/5Qx87vX1qG Hehe…dat is eruit... reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 14:59:44RADIONIEUWS: 27 oktober is er weer een nieuwe #Swijnenstal en #DomienFM vanaf de zolderkamer! http://t.co/5Qx87vX1qG Hehe…dat is eruit... reageer retweet
.
.
quote:
.
WAT EEN KLEIN KIND WAT EEN KLEIN KIND!!!11quote:
Hij heeft die tweet inmiddels verwijderd..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN KLEIN KIND WAT EEN KLEIN KIND!!!11
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft die tweet inmiddels verwijderd..
quote:Nieuwe programmering: Michiel en Domien ruilen van plek
27 augustus 2013 -
3FM verandert zijn programmering vanaf 1 januari 2014. Michiel Veenstra (NTR) gaat naar de ochtend en Domien Verschuuren (BNN) verschuift naar de vroege avond.
3FM verandert in twee stappen zijn programmering. Vanaf 1 januari 2014 horen luisteraars elke doordeweekse dag in de ochtend Michiel Veenstra (NTR) en in de vroege avond Domien Verschuuren (BNN) op 3FM.
Nieuwe programmering: Michiel en Domien ruilen van plek
Michiel krijgt hiermee zijn eerste programma in de 3FM dagprogrammering, van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur. Domien gaat in zijn nieuwe avondprogramma veel nieuwe muziek draaien, van maandag tot en met donderdag tussen 19.00 en 22.00 uur.
"Voor Michiel is de stap naar het tijdstip 10-12 een logische die goed aansluit op zijn ambitie. Hij wil na 8 jaar 3FM avond een dagprogramma maken en gaat dat doen op de best beluisterde uren van de zender. Voor Domien is de avond met veel jonge luisteraars de gewenste uitdaging. Een wissel van zendtijd maakt dit voor beide djs mogelijk", zegt 3FM zendermanager Wilbert Mutsaers.
Dan luister ik helemaal nooit meer 3FMquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef MarijeH het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)mien-ruilen-van-plek
Ze zullen je missen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan luister ik helemaal nooit meer 3FM
Dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Domien naar de avond, dat was wel te verwachten.
Kunnen ze lekker veel Rolling Stones draaien.quote:
Domien weg bij 3 zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Of switch naar Q. Had ook gekund.
Zekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het wel tof eigenlijk, Michiel in de ochtend.
Eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het wel tof eigenlijk, Michiel in de ochtend.
Want 3FM was ook niet zo blij Met Michiel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:33 schreef friekin_ het volgende:
Domien naar de avond: 3fm ook niet zo blij met hem?
Luistercijfertechnisch iig niet, lijkt me..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:33 schreef friekin_ het volgende:
Domien naar de avond: 3fm ook niet zo blij met hem?
Da's gewoon een muziekredactie...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens.
Al was de muziek van Domien zeer appetijtelijk.
Jawel, maar ik denk dat hij overdag meer luisteraars kan trekken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want 3FM was ook niet zo blij Met Michiel?
Niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's gewoon een muziekredactie...
Vrije keuze van de dj is heel beperkt. Helaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:35 schreef Bronson het volgende:
Die geile Tamara is er niet gelukkig mee.
Man man mantwitter:tamarageense twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 15:35:07Ik blijf erbij dat Domien niet in de avond past en Michiel zijn ei niet kwijt kan tussen 10-12.. reageer retweet
Dat werd al eerder bekend gemaakt. Ik geloof tijdens Lowlands al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:36 schreef friekin_ het volgende:
Maar Giel stopt dus ook met freaknacht?
Oh, heb ik gemist. Sorry!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat werd al eerder bekend gemaakt. Ik geloof tijdens Lowlands al.
Jup.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:36 schreef friekin_ het volgende:
Maar Giel stopt dus ook met freaknacht?
Ik vind het best meevallen eigenlijk. Ik zie ook liever dat een DJ van de 10 nummers er minstens 7 zelf bepaald, maar dat is een utopie. Bij 3FM kun je wel aan de muziek horen wie er aan het draaien is. Dat zal voor een groot deel wel eigen keus zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrije keuze van de dj is heel beperkt. Helaas.
Ik heb ooit gehoord dat ze 1 a 2 platen per uur zelf mogen bepalen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen eigenlijk. Ik zie ook liever dat een DJ van de 10 nummers er minstens 7 zelf bepaald, maar dat is een utopie. Bij 3FM kun je wel aan de muziek horen wie er aan het draaien is. Dat zal voor een groot deel wel eigen keus zijn.
En samen met de andere programma's wordt bepaald wie wat wanneer mag draaien. Zit dus ook wel een DJ invloed in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat ze 1 a 2 platen per uur zelf mogen bepalen.
Tijd voor wat nieuws, zeker voor Michiel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef MarijeH het volgende:
MetMichiel stopt er dus mee na 8,25 jaar. Jammer, maar begrijpelijk. Ik denk dat dit wel een goede zet is voor beide dj's.
Aha.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:47 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Domien blijft BNN/VARA, Michiel blijft NTR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |