abonnement Unibet Coolblue
pi_130547977
Ik wil graag de maker van de nieuwe albumhoes bedanken voor het feit dat de linkerkant aansluit op de rechter.

Groet Tchock.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130557355
Om het pijnlijke wachten iets te verzachten. 15 sec. preview van 'Stop The World I Wanna Get Off With You'.

http://www.amazon.de/Stop(...)rds=why%27d+you+only
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:03:59 #53
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_130557494
Dat is wel het tweelingzusje van High, he?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:15:44 #54
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_130557954
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef sander26 het volgende:
Om het pijnlijke wachten iets te verzachten. 15 sec. preview van 'Stop The World I Wanna Get Off With You'.

http://www.amazon.de/Stop(...)rds=why%27d+you+only
Geinig.
2000 light years from home
pi_130558093
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:03 schreef BoerBert het volgende:
Dat is wel het tweelingzusje van High, he?
Wacht maar totdat je de rest van de tracks hoort dan :P.
pi_130560188
Ik vind dat het Rihanna-gehalte in die preview iets te hoog ligt. Een beetje is gaaf, maar ik hoop niet dat het zo overdreven is op het album.
pi_130560243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef hallo-daar het volgende:
Ik vind dat het Rihanna-gehalte in die preview iets te hoog ligt. Een beetje is gaaf, maar ik hoop niet dat het zo overdreven is op het album.
Ik hoop dat ''Call me when your high'' een van de zwakkere nummers van het album zal zijn, wat ik ook denk trouwens.
pi_130560425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ik hoop dat ''Call me when your high'' een van de zwakkere nummers van het album zal zijn, wat ik ook denk trouwens.
Bij High is de balans tussen de nieuwe R&B-sound en de authentieke Arctic Monkeys-sound perfect. Geweldig nummer.
pi_130560746
Luisteren jullie ook geen radio dan? Heb High al een paar keer daarop gehoord.

Mij maakt het niet uit hoor, ik word er nu al vrolijk van :)
pi_130560752
Dan vrees ik dat jullie beide erg bedrogen uit gaan komen. Hetgeen wat het dichtstbij de ramenbeukrock van 2005-2007 komt zijn de glamrock/hardrock-stukjes op kant A, zoals te horen op de snippet van 'Arabella' van Instagram Girl.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:21 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Bij High is de balans tussen de nieuwe R&B-sound en de authentieke Arctic Monkeys-sound perfect. Geweldig nummer.
Al is dit van toepassing op het merendeel van de tracks, dus voor jou is er toch nog hoop :P.
pi_130561146
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Aisumasen het volgende:
Dan vrees ik dat jullie beide erg bedrogen uit gaan komen. Hetgeen wat het dichtstbij de ramenbeukrock van 2005-2007 komt zijn de glamrock/hardrock-stukjes op kant A, zoals te horen op de snippet van 'Arabella' van Instagram Girl.

[..]

Al is dit van toepassing op het merendeel van de tracks, dus voor jou is er toch nog hoop :P.
Wat vind jij van de preview van Stop The World dan? Hij klinkt nog 'gladder' dan High en 2013, en 2013 zit wat mij betreft op het randje.
pi_130561273
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:42 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Wat vind jij van de preview van Stop The World dan? Hij klinkt nog 'gladder' dan High en 2013, en 2013 zit wat mij betreft op het randje.
Oef! De track ís zo glad als hij klinkt, en het is nog niet eens de gladste uit de sessies...
pi_130561335
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:45 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Oef! De track ís zo glad als hij klinkt, en het is nog niet eens de gladste uit de sessies...
Hoe weet je dat toch? :@ Volgens mij krijg ik heel veel niet mee.
pi_130561582
Trouwens...! Overmorgen eerste gig in een maand. Nieuwe setlist? Ik zie 'One For The Road' als opener wel voor me. Maar ik zie 'Do I Wanna Know?' ergens anders in de set dan als opener helemaal niet voor me. Verdere voorspellingen: alles wat ze gesoundcheckt hebben, en niet zonder reden. En natuurlijk de nieuwe single. En als ze dat nog niet op de festivals doen sowieso tijdens het iTunes Festival op de dag van de Engelse release.
pi_130562049
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:55 schreef Aisumasen het volgende:
Trouwens...! Overmorgen eerste gig in een maand. Nieuwe setlist? Ik zie 'One For The Road' als opener wel voor me. Maar ik zie 'Do I Wanna Know?' ergens anders in de set dan als opener helemaal niet voor me. Verdere voorspellingen: alles wat ze gesoundcheckt hebben, en niet zonder reden. En natuurlijk de nieuwe single. En als ze dat nog niet op de festivals doen sowieso tijdens het iTunes Festival op de dag van de Engelse release.
Knee Socks er nog bij?

Eens met je punt over Do I Wanna Know. Perfecte opener, maar ergens anders in de set ontzettend irritant en een mood-killer denk ik.
pi_130562330
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Knee Socks er nog bij?

Eens met je punt over Do I Wanna Know. Perfecte opener, maar ergens anders in de set ontzettend irritant en een mood-killer denk ik.
Die hebben ze ook al gesoundcheckt ;). 'Knee Socks', 'Snap Out Of It' en 'One For The Road'.
pi_130562467
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:19 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Die hebben ze ook al gesoundcheckt ;). 'Knee Socks', 'Snap Out Of It' en 'One For The Road'.
Ahja, overheen gelezen dat stukje. En wist eigenlijk ook niet meer welke ze hadden gesoundcheckt. Logische, goede keuzes. Arabella zal ook wel komen de komende maand omdat het fav van Alex is.
pi_130562743
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:24 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ahja, overheen gelezen dat stukje. En wist eigenlijk ook niet meer welke ze hadden gesoundcheckt. Logische, goede keuzes. Arabella zal ook wel komen de komende maand omdat het fav van Alex is.
Blijkbaar zegt hij nu weer dat 'I Wanna Be Yours' het beste uit de AM-catalogus is :{. Sowieso een shitload aan artikelen en coverstories de afgelopen paar dagen, zal van de week eens kijken of ik ze kan verzamelen.
pi_130562841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Blijkbaar zegt hij nu weer dat 'I Wanna Be Yours' het beste uit de AM-catalogus is :{. Sowieso een shitload aan artikelen en coverstories de afgelopen paar dagen, zal van de week eens kijken of ik ze kan verzamelen.
Ja, welke track moet ik nu cool vinden. Verwarrend :o
pi_130563008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ja, welke track moet ik nu cool vinden. Verwarrend :o
Het is nog veel meer verwarrend: de beste track wordt niet vaak uitgelicht!
pi_130563154
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:41 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Het is nog veel meer verwarrend: de beste track wordt niet vaak uitgelicht!
Komt vanzelf, als iedereen 'm kan horen :P
pi_130563216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:45 schreef AMDB het volgende:

[..]

Komt vanzelf, als iedereen 'm kan horen :P
Juist, de 'All My Own Stunts' van dit album. Wordt weer hangen en wurgen om 'em een keer live te horen...
pi_130567939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:45 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Oef! De track ís zo glad als hij klinkt, en het is nog niet eens de gladste uit de sessies...
Dit minuutje schijnt er al een iets beter licht op ;): http://www.7digital.com/a(...)me-when-youre-high-3
pi_130568301
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dit minuutje schijnt er al een iets beter licht op ;): http://www.7digital.com/a(...)me-when-youre-high-3
Klinkt nog niet heel erg sterk, maar lastig te beoordelen met alleen een refrein.
pi_130572564
Nou, als de maandelijkse bladen met een ferme deadline en zelfs blogs met een embargo de reviews al uitbrengen, zal ik nu toch echt niet meer aan het spit geregen en met pek en veren op een bolderkar door Klazienaveen gereden worden?

* Aisumasen klopt af

Xurk effe ogen dicht. 'Snap Out Of It' is de vieste hitkneiter die ze ooit gemaakt hebben. 'Knee Socks' is de gedoodverfde derde single, 'Fireside' is absoluut het beste liedje van de plaat. Vraag me dingen.
pi_130575133
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, als de maandelijkse bladen met een ferme deadline en zelfs blogs met een embargo de reviews al uitbrengen, zal ik nu toch echt niet meer aan het spit geregen en met pek en veren op een bolderkar door Klazienaveen gereden worden?

* Aisumasen klopt af

Xurk effe ogen dicht. 'Snap Out Of It' is de vieste hitkneiter die ze ooit gemaakt hebben. 'Knee Socks' is de gedoodverfde derde single, 'Fireside' is absoluut het beste liedje van de plaat. Vraag me dingen.
Ik wil dat ook ervaren. En wel nu ;( .

Ik vind die minuut "Stop The World" al beter klinken :@ .
pi_130575275
Wat duurt het wachten toch lang. Lekken VERDOMME lekken!!!!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:53:26 #78
333583 Djoezt
Argumentative with the face on
pi_130575795
Ik ga denk ik maar eens een weekje niet meelezen, dan gaat 't wachten wellicht sneller.. Wake me up when September ends enzo.

Nog nooit zo benieuwd geweest naar een album. De singles blijven elkaar overtreffen, en als Aisu dan nog onbekende nummers als beste nummers gaat bestempelen.. Dit kan alleen maar geweldig worden. :Y
pi_130579162
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, als de maandelijkse bladen met een ferme deadline en zelfs blogs met een embargo de reviews al uitbrengen, zal ik nu toch echt niet meer aan het spit geregen en met pek en veren op een bolderkar door Klazienaveen gereden worden?

* Aisumasen klopt af

Xurk effe ogen dicht. 'Snap Out Of It' is de vieste hitkneiter die ze ooit gemaakt hebben. 'Knee Socks' is de gedoodverfde derde single, 'Fireside' is absoluut het beste liedje van de plaat. Vraag me dingen.
Hoe is de flow? :D Rare vraag misschien, maar wat ik bedoel: op SIAS was de eerste helft vooral de 'makkelijke' nummers, de hitjes. Veel van de nummers waar mensen hier een hekel aan hadden. Op de tweede helft stonden dan samen gegroepeerd de meer rustige nummers, waar trouwens besef ik me nu ook veel mensen een hekel aan hadden :')

Dit is een waardeloze vraag geworden :')
pi_130579483
Is de afsluiter net zo vlammend als A Certain Romance en 505? Wat een verdrietigheid dat we het met antwoorden op vragen van ons moeten doen.
pi_130580052
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef Djoezt het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een weekje niet meelezen, dan gaat 't wachten wellicht sneller.. Wake me up when September ends enzo.

Nog nooit zo benieuwd geweest naar een album. De singles blijven elkaar overtreffen, en als Aisu dan nog onbekende nummers als beste nummers gaat bestempelen.. Dit kan alleen maar geweldig worden. :Y
Haha, niet met opzet! Het ligt er misschien ook aan dat ik sowieso nog even niet weet waar ik 'Why'd You Only Call Me When You're High?', 'Do I Wanna Know?', 'R U Mine?' en zelfs 'Mad Sounds' zou moeten plaatsen in een top 12, doordat we sommige al zo 'lang' kennen. Ik denk dat 'High' bij de bovenste 5 past, persoonlijk 'Do I Wanna Know?' iets daaronder - wat ongetwijfeld dus alles te maken heeft met dat we die alweer zo veel 'langer' kennen - met 'Mad Sounds' bij de onderste... 3/4. Ze hebben gelukkig erg hun best gedaan om 'R U Mine?' er niet zo uit te laten steken.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe is de flow? :D Rare vraag misschien, maar wat ik bedoel: op SIAS was de eerste helft vooral de 'makkelijke' nummers, de hitjes. Veel van de nummers waar mensen hier een hekel aan hadden. Op de tweede helft stonden dan samen gegroepeerd de meer rustige nummers, waar trouwens besef ik me nu ook veel mensen een hekel aan hadden :')

Dit is een waardeloze vraag geworden :')
Nee, ik snap juist precies wat je bedoelt. SIAS was een door elkaar gehusselde studio-sessie, bij wijze van spreken. Ik ga hier veel van herhalen in m'n grote opsomming over het album als het lek nadert, maar:

Man, het is perfect. Het is als één grote trip, zoals een album hoort te zijn. De treffende opener. (Het is wel vaag dat er ineens zo'n overbekende en al bijna klassieke AM-song als tweede track tussen een gloednieuw album zit, en ik weet zeker dat iedereen hier track 3 t/m 11, misschien 12, zal loopen, maar de mastering engineer heeft heel erg zijn best gedaan om dat niet zo op te laten vallen.) Twee knallers van openers dus, zoals iedereen weet. Gaat in sneltreinvaart door met 3 hard rock/glam rock-tracks. Track 6 is een echte ballad - een kalme fade-out van track 5, paar seconden pauze, aftellen, en door - maar wel met een bombastische climax. Track 7 is zoals je denkt dat die klinkt - natuurrrrrlijk 10 hele BPM's langzamer dan hoe we hem live hebben gehoord. Dus het album begint met een stomp, daarna komt een flinke adempauze precies in het midden. Dat zet door op 'Fireside', die het tegelijkertijd weer een beetje op… vuur brengt. De enige track die tussen het rock, ballad en pop-geweld wat dan daarna weer komt had gepast. En dan moeten 3 hoogtepunten van de plaat nog komen: 'High' behoeft geen introductie meer, 'Snap Out Of It' is up-tempo, meezingen, armen zwaaien op de maat, vloeken hoe aanstekelijk Turner ze kan schrijven, Motown-ritme, en daarna 'Knee Socks' wat net zo catchy is, maar veel meer dan alleen dat, en een geweldige twist heeft, waarna het wordt afgekoeld met de mellow afsluiter. De sequentie had werkelijk waar niet beter gekund.

quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:06 schreef hallo-daar het volgende:
Is de afsluiter net zo vlammend als A Certain Romance en 505? Wat een verdrietigheid dat we het met antwoorden op vragen van ons moeten doen.
Nee, de derde nachtkaars op rij, sorry. Prachtige akkoorden, dat wel. Maar ik weet zeker dat het merendeel van ons bij de eerste luisterbeurt "WAS DIT HET?" roept als de laatste noten wegsterven, en heel gauw track 3 weer opzetten om zo het hele rijtje weer af te gaan).
pi_130580143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:21 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nee, ik snap juist precies wat je bedoelt. SIAS was een door elkaar gehusselde studio-sessie, bij wijze van spreken. Ik ga hier veel van herhalen in m'n grote opsomming over het album als het lek nadert, maar:

Man, het is perfect. Het is als één grote trip, zoals een album hoort te zijn. De treffende opener. (Het is wel vaag dat er ineens zo'n overbekende en al bijna klassieke AM-song als tweede track tussen een gloednieuw album zit, en ik weet zeker dat iedereen hier track 3 t/m 11, misschien 12, zal loopen, maar de mastering engineer heeft heel erg zijn best gedaan om dat niet zo op te laten vallen.) Twee knallers van openers dus, zoals iedereen weet. Gaat in sneltreinvaart door met 3 hard rock/glam rock-tracks. Track 6 is een echte ballad - een kalme fade-out van track 5, paar seconden pauze, aftellen, en door - maar wel met een bombastische climax. Track 7 is zoals je denkt dat die klinkt - natuurrrrrlijk 10 hele BPM's langzamer dan hoe we hem live hebben gehoord. Dus het album begint met een stomp, daarna komt een flinke adempauze precies in het midden. Dat zet door op 'Fireside', die het tegelijkertijd weer een beetje op… vuur brengt. De enige track die tussen het rock, ballad en pop-geweld wat dan daarna weer komt had gepast. En dan moeten 3 hoogtepunten van de plaat nog komen: 'High' behoeft geen introductie meer, 'Snap Out Of It' is up-tempo, meezingen, armen zwaaien op de maat, vloeken hoe aanstekelijk Turner ze kan schrijven, Motown-ritme, en daarna 'Knee Socks' wat net zo catchy is, maar veel meer dan alleen dat, en een geweldige twist heeft, waarna het wordt afgekoeld met de mellow afsluiter. De sequentie had werkelijk waar niet beter gekund.
O+ Dank voor dit.
pi_130580441
Wel godverredomme Tumblr guy heeft mijn woorden gestolen. Ja, ik zei dat 'Fireside' een beter uitgewerkte versie van 'The Afternoon's Hat' is. (En 'I Want It All' is een meer geavanceerde 'Electricity' wat dat betreft).

Nou, dan doe ik ook maar een rangschikking:

quote:
9,0:

Fireside
Snap Out of It
Why’d You Only Call Me When You’re High?
Knee Socks

8,5:

Do I Wanna Know?
I Want It All

8,0:

R U Mine?
One for the Road
Arabella
Mad Sounds

7,5:

No. 1 Party Anthem
I Wanna Be Yours
8,3. Lijkt reëel.
pi_130580598
Dat is wel echt heel erg hoog, Aisu. Als je de zwakste nummers van een plaat een 7,5 geeft heb je echt een meesterwerk in handen.
pi_130580883
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
Dat is wel echt heel erg hoog, Aisu. Als je de zwakste nummers van een plaat een 7,5 geeft heb je echt een meesterwerk in handen.
Er is gewoon geen track, behalve 'No. 1 Party Anthem', die ik niet gelijk opnieuw zou willen opzetten na de laatste track is afgelopen. Ik hoef niet te 'cherry picken', ik wil NU 'Fireside', 'Snap Out Of It', 'High', 'Knee Socks', 'I Want It All', 'One For The Road', 'Mad Sounds', 'I Wanna Be Yours' en 'Arabella' opnieuw horen! En daarna weer. Maar als ik 10 minuten de tijd had 'Fireside'. En 'Snap Out Of It'.

* Aisumasen zwaait met handen als het publiek van TROS Muziekfeest Op Het Plein
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:24:05 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_130585179
Is er een kans dat als ik vraag hoe het kan dat jij het album al geluisterd hebt ik een concreet antwoord krijg zonder dat je vage antwoorden gaat verzinnen?
2000 light years from home
pi_130585514
Ik heb geen kans alles zo uitgebreid te analyseren/überhaupt te horen, als Aisu. Wat ik jullie wel kan vertellen:

Snap Out Of It _O_

Zo catchy, loop er anderhalve week na 'm te horen nog steeds mee in m'n hoofd *O*
pi_130586304
Ik wil wel alvast een poging wagen ;).
Aisu heeft (denk ik) een stream via de platenmaatschappij ontvangen of de link van de stream gekregen via de jongens van AMUS of AM France.
Die privileges mag je ook wel verwachten als je zo diehard de band (letterlijk) volgt als hij!
Neemt niet weg dat ik gewoon vind dat hij het met ons moet delen natuurlijk! 😜
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:41:44 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_130586563
Over een week komt 'ie al uit. Best snel eigenlijk.
2000 light years from home
pi_130586603
Een beter einde van de zomer kun je je niet bedenken _O_
pi_130586863
Ik ben zo enorm excited hiervoor, niet normaal.
pi_130586915
Ik ook, ik weet dat als het eerste bericht van een lek mij bereikt dat ik meteen naar huis moet om te gaan luisteren _O_
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:15:36 #93
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130587305
Als "R U Mine?" volgens Aisumasen al bij de onderste helft van het album hoort terwijl het liedje vorig jaar als het beste werk van AM sinds FWN werd bestempeld, geeft dat mij nog meer goede hoop voor het album :9

12 september ben ik jarig, ik zit nu te twijfelen of ik AM als cadeautip meegeef aan mijn vrouw of dat ik het zelf gewoon op 9 september ga kopen. Lastig, want dan zou ik drie dagen langer moeten wachten, maar ik ben echt slecht in cadeau "wish lists" bedenken :')

Tot nu toe hoor ik overigens iedere keer als ik de tracktitel "I Want It All" lees uiteraard het Queen-liedje in mijn hoofd. Al helemaal doordat er wat glamrock-achtige tracks op het album schijnen te staan. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat het juist andersom gaat :) (waarschijnlijk niet lang)
pi_130587335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:47 schreef AMDB het volgende:
Ik heb geen kans alles zo uitgebreid te analyseren/überhaupt te horen, als Aisu. Wat ik jullie wel kan vertellen:

Snap Out Of It _O_

Zo catchy, loop er anderhalve week na 'm te horen nog steeds mee in m'n hoofd *O*
Dit inderdaad _O_

Een keer horen was al genoeg, hij zit nog steeds in m'n hoofd!
pi_130588066
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er een betere track dan Do I Wanna Know? op staat.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_130588206
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:46 schreef neilpad het volgende:
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er een betere track dan Do I Wanna Know? op staat.
Begrijpelijk. Denk dat ik die track al even veel heb geluisterd als alle nummers op SIAS bij elkaar _O_
pi_130588369
Ik geloof dat ik op dit moment nog nooit zo graag iets in m'n leven heb gewild als het luisteren naar dit album. Het wachten begint echt ondragelijk te worden... :'(
pi_130588544
quote:
18s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:57 schreef sander26 het volgende:
Ik geloof dat ik op dit moment nog nooit zo graag iets in m'n leven heb gewild als het luisteren naar dit album. Het wachten begint echt ondragelijk te worden... :'(
Ik laat nog liever m'n nagels eruit trekken dan dat ik nóg een dag moet wachten :'(
pi_130590587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:42 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Er is gewoon geen track, behalve 'No. 1 Party Anthem', die ik niet gelijk opnieuw zou willen opzetten
* Aisumasen zwaait met handen als het publiek van TROS Muziekfeest Op Het Plein
Dit is op basis van 1 luisterbeurt toch? Misschien is het net zo'n groeier als Cornerstone wat ik als een van mijn persoonlijke favorieten beschouw.
pi_130591858
Ik lees dat vriend Atze ook een beetje aan het bijdraaien is na vorige week. Nu weet ik zeker dat we goud in handen hebben! :)

"Die nieuwe Arctic Monkeys LP zit vol met knipoogjes: progriffs, glamrockknuffels, maar ook r&b backing vocals en stijlvolle ballads."

En daarna:

"Het voelt voor mij op dit moment nog als hun minst geslaagde op liedjesniveau, maar het is er wel een waar van alles in te ontdekken is."

*O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')