SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Hoe kun je die nou niet fijn vinden gewoon scoopturn en schieten dan scoor je aan de lopende bandquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Robinho op één of andere manier niet lekker spelen...
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben die Helenius ook al gekocht voor bijna 9 miljoen...lijkt me ook niet echt een lekker duo met Finnbo..2 statige spitsen. Die Helenius is 1.93
Ik scoopturn zeker veel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou niet fijn vinden gewoon scoopturn en schieten dan scoor je aan de lopende band
Veel plezier met Ljalic danquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik scoopturn zeker veel.
Maar ik vind hem te slap...
Tim86 is de weg kwijt. Neem aan dat 'ie iemand anders bedoelt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."
Huh?
Hij bedoelt Cornelius.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Tim86 is de weg kwijt. Neem aan dat 'ie iemand anders bedoelt.
Zijn TOTS heeft gewoon 70 strength en Robinho heeft maar 48...quote:
Ja...quote:
Bedoelde Cornelius idd, haal die 2 altijd door elkaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."
Huh?
Daar zag ik in game weinig van terug maar goed strenght bij wingers is toch totaal overbodigquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn TOTS heeft gewoon 70 strength en Robinho heeft maar 48...
Dat maakt het niet minder belachelijk. 9 miljoen voor een talent uit de Deense competitie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedoelde Cornelius idd, haal die 2 altijd door elkaar
Ik merk het toch wel, vooral omdat ik de bal wil afschermen, dan een rondje draai(of 5) en dan schieten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zag ik in game weinig van terug maar goed strenght bij wingers is toch totaal overbodig
Is niet gek als men 24 miljoen voor Strootman betaaldquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder belachelijk. 9 miljoen voor een talent uit de Deense competitie.
20 toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is niet gek als men 24 miljoen voor Strootman betaald
Past wel in het Italiaanse voetbal hoor.quote:
Maar lang niet zoveel geld waard. Daarom respect voor Marcel Brands.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Past wel in het Italiaanse voetbal hoor.
Hoe hij die spelers voor zo veel weet te slijten is mij inderdaad ook een raadsel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar lang niet zoveel geld waard. Daarom respect voor Marcel Brands.
14.520.000 pondquote:
Waar haal je een bedrag in ponden vandaan dan?quote:
http://www.wisselkoersen.nl/quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar haal je een bedrag in ponden vandaan dan?
Ik denk dat hij meer het nieuwsbericht bedoelt.quote:
Ik vraag me ook af waar Iwan zijn ponden haalt idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1 pond is toch ongeveer 1,2 euro op het moment?
[ afbeelding ]
transfermarkt.co.ukquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar haal je een bedrag in ponden vandaan dan?
Maar nee, dat is niet meer dan 20 miljoen euro.
Weet niet of dat echt een goede bron is voor de bedragen, maar dat is toch nog altijd veel minder dan 20 zelfs? Laat staan 24..quote:
Ik dacht dat de koers nog 1 pond = 1.54 euro wasquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of dat echt een goede bron is voor de bedragen, maar dat is toch nog altijd veel minder dan 20 zelfs? Laat staan 24..
Wanneer was hij 1,54 dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat de koers nog 1 pond = 1.54 euro wasIk volg de beurs niet meer afgelopen tijd
tijd geledenquote:
Cleverley is heel matig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
United kan wel een fatsoenlijke middenvelder gebruiken want dit lijkt nergens op
Ozil wilde vertrekken bij Real.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cleverley is heel matig.
Anderson nog een kans geven, kan wel goed uitpakken... Maar als Özil of Modric zou komen, dan heb je wel een titelwaardige ploeg...
Hopen dat hij dat nog wil en dat je hem voor een redelijk bedrag kan ophalen, want ook handig om nog een linkspoot in dhet team te hebben buiten Van Persie en Evra.quote:
Op een of andere manier klinkt dit als een ds2 post, weet niet hoe dat komt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
Ozil moet wel vertrekken want Bale komt voor zijn positie. Misschien wil Isco ook wel weg dan
Als ze met hetzelfde idee blijven spelen als vandaag is er plek genoegquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
Ozil moet wel vertrekken want Bale komt voor zijn positie. Misschien wil Isco ook wel weg dan
Ik denk dat je dan aan een bedrag van minimaal 45M moet denken. Ozil is echt een van de weinige wereldtoppers die je nu nog kunt aantrekken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hopen dat hij dat nog wil en dat je hem voor een redelijk bedrag kan ophalen, want ook handig om nog een linkspoot in dhet team te hebben buiten Van Persie en Evra.
Een Dreetje3 postquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit als eej ds2 post, weet niet hoe dat komt.
Man U scheen 45 miljoen geboden te hebben ofzo?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hopen dat hij dat nog wil en dat je hem voor een redelijk bedrag kan ophalen, want ook handig om nog een linkspoot in dhet team te hebben buiten Van Persie en Evra.
Het komt door dequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit als eej ds2 post, weet niet hoe dat komt.
Klopt, maar dan heb je wel echt een klassespeler inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan aan een bedrag van minimaal 45M moet denken. Ozil is echt een van de weinige wereldtoppers die je nu nog kunt aantrekken.
Zou goed kunnen ja, hahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het komt door de [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |