SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Hoe kun je die nou niet fijn vinden gewoon scoopturn en schieten dan scoor je aan de lopende bandquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Robinho op één of andere manier niet lekker spelen...
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben die Helenius ook al gekocht voor bijna 9 miljoen...lijkt me ook niet echt een lekker duo met Finnbo..2 statige spitsen. Die Helenius is 1.93
Ik scoopturn zeker veel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou niet fijn vinden gewoon scoopturn en schieten dan scoor je aan de lopende band
Veel plezier met Ljalic danquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik scoopturn zeker veel.
Maar ik vind hem te slap...
Tim86 is de weg kwijt. Neem aan dat 'ie iemand anders bedoelt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."
Huh?
Hij bedoelt Cornelius.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Tim86 is de weg kwijt. Neem aan dat 'ie iemand anders bedoelt.
Zijn TOTS heeft gewoon 70 strength en Robinho heeft maar 48...quote:
Ja...quote:
Bedoelde Cornelius idd, haal die 2 altijd door elkaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
"On 18 June 2013, Helenius signed for Aston Villa on a three year deal believed to be in the region of £1.2m."
Huh?
Daar zag ik in game weinig van terug maar goed strenght bij wingers is toch totaal overbodigquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn TOTS heeft gewoon 70 strength en Robinho heeft maar 48...
Dat maakt het niet minder belachelijk. 9 miljoen voor een talent uit de Deense competitie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bedoelde Cornelius idd, haal die 2 altijd door elkaar
Ik merk het toch wel, vooral omdat ik de bal wil afschermen, dan een rondje draai(of 5) en dan schieten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zag ik in game weinig van terug maar goed strenght bij wingers is toch totaal overbodig
Is niet gek als men 24 miljoen voor Strootman betaaldquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder belachelijk. 9 miljoen voor een talent uit de Deense competitie.
20 toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is niet gek als men 24 miljoen voor Strootman betaald
Past wel in het Italiaanse voetbal hoor.quote:
Maar lang niet zoveel geld waard. Daarom respect voor Marcel Brands.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Past wel in het Italiaanse voetbal hoor.
Hoe hij die spelers voor zo veel weet te slijten is mij inderdaad ook een raadsel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar lang niet zoveel geld waard. Daarom respect voor Marcel Brands.
14.520.000 pondquote:
Waar haal je een bedrag in ponden vandaan dan?quote:
http://www.wisselkoersen.nl/quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar haal je een bedrag in ponden vandaan dan?
Ik denk dat hij meer het nieuwsbericht bedoelt.quote:
Ik vraag me ook af waar Iwan zijn ponden haalt idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1 pond is toch ongeveer 1,2 euro op het moment?
[ afbeelding ]
transfermarkt.co.ukquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar haal je een bedrag in ponden vandaan dan?
Maar nee, dat is niet meer dan 20 miljoen euro.
Weet niet of dat echt een goede bron is voor de bedragen, maar dat is toch nog altijd veel minder dan 20 zelfs? Laat staan 24..quote:
Ik dacht dat de koers nog 1 pond = 1.54 euro wasquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of dat echt een goede bron is voor de bedragen, maar dat is toch nog altijd veel minder dan 20 zelfs? Laat staan 24..
Wanneer was hij 1,54 dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat de koers nog 1 pond = 1.54 euro wasIk volg de beurs niet meer afgelopen tijd
tijd geledenquote:
Cleverley is heel matig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
United kan wel een fatsoenlijke middenvelder gebruiken want dit lijkt nergens op
Ozil wilde vertrekken bij Real.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cleverley is heel matig.
Anderson nog een kans geven, kan wel goed uitpakken... Maar als Özil of Modric zou komen, dan heb je wel een titelwaardige ploeg...
Hopen dat hij dat nog wil en dat je hem voor een redelijk bedrag kan ophalen, want ook handig om nog een linkspoot in dhet team te hebben buiten Van Persie en Evra.quote:
Op een of andere manier klinkt dit als een ds2 post, weet niet hoe dat komt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
Ozil moet wel vertrekken want Bale komt voor zijn positie. Misschien wil Isco ook wel weg dan
Als ze met hetzelfde idee blijven spelen als vandaag is er plek genoegquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
Ozil moet wel vertrekken want Bale komt voor zijn positie. Misschien wil Isco ook wel weg dan
Ik denk dat je dan aan een bedrag van minimaal 45M moet denken. Ozil is echt een van de weinige wereldtoppers die je nu nog kunt aantrekken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hopen dat hij dat nog wil en dat je hem voor een redelijk bedrag kan ophalen, want ook handig om nog een linkspoot in dhet team te hebben buiten Van Persie en Evra.
Een Dreetje3 postquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit als eej ds2 post, weet niet hoe dat komt.
Man U scheen 45 miljoen geboden te hebben ofzo?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hopen dat hij dat nog wil en dat je hem voor een redelijk bedrag kan ophalen, want ook handig om nog een linkspoot in dhet team te hebben buiten Van Persie en Evra.
Het komt door dequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit als eej ds2 post, weet niet hoe dat komt.
Klopt, maar dan heb je wel echt een klassespeler inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan aan een bedrag van minimaal 45M moet denken. Ozil is echt een van de weinige wereldtoppers die je nu nog kunt aantrekken.
Zou goed kunnen ja, hahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het komt door de [ afbeelding ].
Dacht ik ook al aan. Hij doet dat bijna altijd als hij ons een verbluffend antwoord geeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het komt door de [ afbeelding ].
Dat klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Hij doet dat bijna altijd als hij ons een verbluffend antwoord geeft.
quote:
United had wel een penalty moeten hebben. Wel een redelijk vermakelijke wedstrijd op het middenveld verder...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is weer een voorbeeld van een grote wedstrijd die niks aan is. Of waren er ook grote kansen? Ik heb niet echt serieus gekeken namelijk.
Je bedoelt dat Chelsea een penal had moeten hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
United had wel een penalty moeten hebben. Wel een redelijk vermakelijke wedstrijd op het middenveld verder...
klopt, echt geen kut aanquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is weer een voorbeeld van een grote wedstrijd die niks aan is. Of waren er ook grote kansen? Ik heb niet echt serieus gekeken namelijk.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Chelsea een penal had moeten hebben
Nee, dat werd hij niet. Cole maakte een mooie duikeling verder hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werd aan zijn shirt gepakt dus een penal
Van mijn part maak je drie salto's voor je de grond raakt als je shirt word gepakt in de 16 hoor je een penal te krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, dat werd hij niet. Cole maakte een mooie duikeling verder hoor.
Hij kreeg eerder een klopje op zijn rug, waarna hij naar het veld stortte alsof hij een hartaanval kreeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werd aan zijn shirt gepakt dus een penal
Middenveld speelt te terughoudend. Isco,Ozil en Modric moet je altijd een actie laten maken naar voren om een man meer situatie te creëren. Nu blijven zowel Isco als Modric te ver naar achter hangen om druk te kunnen zetten op de verdediging van Granada,zonde...quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Dit verdiende echt geen winnaar. Real was ook een baggerpot, al had het zomaar nog 1-1 (of 0-2) kunnen worden in de slotfase.
Als de bal een hand raakt ook.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part maak je drie salto's voor je de grond raakt als je shirt word gepakt in de 16 hoor je een penal te krijgen
Ik ook.quote:
8quote:
Hij houdt zijn hand echt gewoon te ver van zijn lichaam af, dat is gewoon een penalty hoor.quote:
Je moeder is gewoon een penalty.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij houdt zijn hand echt gewoon te ver van zijn lichaam af, dat is gewoon een penalty hoor.
Geen onnatuurlijke beweging waargenomenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij houdt zijn hand echt gewoon te ver van zijn lichaam af, dat is gewoon een penalty hoor.
Dat kan kloppen. Echter heeft dat niks met de huidige situatie te maken.quote:
Speciaal Twitter aangemaakt voor Wefut.quote:
Nee dat is waar, dan waren er meer ballen ingegaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Echter heeft dat niks met de huidige situatie te maken.
Kom er niet vaak nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef Fuszy het volgende:
Denk het niet Pat, maar seriously kom je vaak in de victorie?
Ben er nog nooit geweest al is het op loopafstand. Voor jou nog dichterbij denk ik
Held inderdaad.quote:
Dat is te zien ja. Je laatste tweet is naar Rodney Sneijder. Infaam en abject vind ik dat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben sinds mijn vakantie niet meer op twitter geweest. Maar eens mijn login gegevens zoeken.
Zal wel opgedoken zijn na maintenance. Zal eens kijken of ik nog een daily gift hebquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol. Ik start net fut op en komt er te staan dat ik nog 2 kits moet plaatsen, zonder dat ik gisteren een pack heb geopend?
HOE IS HET MOGELIJK?!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol. Ik start net fut op en komt er te staan dat ik nog 2 kits moet plaatsen, zonder dat ik gisteren een pack heb geopend?
HAHAHAHAHAH EEN KUT!!!1!!!!111!!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
haha het is nog echt zo ook..heb ineens een Milan home kut bij unassigned
Dat is de 'compensatie' van EA. Sommige mensen kregen ook een reward pack.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik kreeg ook een milan home kut. en chelsea homequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
haha het is nog echt zo ook..heb ineens een Milan home kut bij unassigned
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie kan ik blij maken met [ afbeelding ]? (PS3)
quote:
twitter:Dolfijnenman twitterde op maandag 26-08-2013 om 23:04:51@vanmosselveld Kan gebeuren Frank, gewoon een ijsje bij de Erpel halen en volgende week de eagles aanpakken. Ik zal je naam scanderen. reageer retweet
Je eigen tweets hier plaatsen vind ik dan weer minder. Dat doet Lindje ook te vaak. Vanmiddag had hij wel een leuke trouwens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
twitter:Dolfijnenman twitterde op maandag 26-08-2013 om 23:04:51@vanmosselveld Kan gebeuren Frank, gewoon een ijsje bij de Erpel halen en volgende week de eagles aanpakken. Ik zal je naam scanderen. reageer retweet
Dat bepaal ik zelf wel vieze boeler.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je eigen tweets hier plaatsen vind ik dan weer minder. Dat doet Lindje ook te vaak. Vanmiddag had hij wel een leuke trouwens.
Die over Poetin?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je eigen tweets hier plaatsen vind ik dan weer minder. Dat doet Lindje ook te vaak. Vanmiddag had hij wel een leuke trouwens.
twitter:Dolfijnenman twitterde op maandag 26-08-2013 om 23:06:49Zhano heeft een onderbroek met afbeeldingen van honden die Bas heten. reageer retweet
Neen:quote:
twitter:Jesserdt twitterde op maandag 26-08-2013 om 16:26:37De Kardashians zijn net als 'n kinderfeestje bij McDonalds. Allemaal schreeuwen om aandacht terwijl ze met onbekend vlees worden volgepropt. reageer retweet
En de grote vraag is natuurlijk... Hebben de honden ook een mooi kostuumpje aan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:06 schreef Patje1987 het volgende:
twitter:Dolfijnenman twitterde op maandag 26-08-2013 om 23:06:49Zhano heeft een onderbroek met afbeeldingen van honden die Bas heten. reageer retweet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen:twitter:Jesserdt twitterde op maandag 26-08-2013 om 16:26:37De Kardashians zijn net als 'n kinderfeestje bij McDonalds. Allemaal schreeuwen om aandacht terwijl ze met onbekend vlees worden volgepropt. reageer retweet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen:twitter:Jesserdt twitterde op maandag 26-08-2013 om 16:26:37De Kardashians zijn net als 'n kinderfeestje bij McDonalds. Allemaal schreeuwen om aandacht terwijl ze met onbekend vlees worden volgepropt. reageer retweet
THERE WAS A GHOST. THIS IS ECTOPLASM.quote:
Opmerkelijk dat Luukie009 zich niet meldde.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie kan ik blij maken met [ afbeelding ]? (PS3)
quote:
Ik ben ook een schooiertjequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Luukie009 zich niet meldde.Of zerokil.
[..]![]()
![]()
![]()
* Opperschooier meldtquote:
Ik hoef het niet.quote:
wat?quote:
Die kloonquote:
Mooiquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef het niet.
Ik ga me weer wat op H2H focussen deze FIFA.
Nadat ik TOTS Ljajic goed heb getest natuurlijk.
Als ik dan mijn Ljajic heb getest en er weer op uitgekeken ben, dan meld ik het wel even, denk dat ik in totaal nog wel 80k heb. (weer pakketjes geopend.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ben nog steeds aan het sparenwil tots benteke en if juninho nog kopen, maar gaat never lukken
Laucasquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
https://twitter.com/BOEMKOEKOEKGOAL
Wie is dit ookalweer?Wordt gevolgd door sigaarsnor
Laucas.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
Doe eens gekquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:23 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb wel twitter, maar geen tweet
En toch volgt sigaarsnor je vanwege je naam, wel grappigquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:23 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb wel twitter, maar geen tweet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik dan mijn Ljajic heb getest en er weer op uitgekeken ben, dan meld ik het wel even, denk dat ik in totaal nog wel 80k heb. (weer pakketjes geopend.![]()
![]()
)
Maar de echte vraag is: ga je hem ook aanraken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Net Calvin Harris op de radio. Ik ga hem in oktober gewoon zien![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar de echte vraag is: ga je hem ook aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |