Dat is dan jouw probleem niet de mijnequote:
Zo is beter idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem niet de mijne
Het mijne*quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem niet de mijne
Gewoon flink klappen, worden ze hard vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef PalmRoyale het volgende:
Mensen die hun kinderen slaan falen zo ontzettend hard als ouders. Mijn broer wou mijn nichtje van 4 toen ze een keer bij ons op bezoek waren een tik geven omdat ze vervelend was en niet wou luisteren. Tsja, kan gebeuren op die leeftijd. Dat heb ik dus een stokje voor gestoken. Ik zal mijn kleine lieve nichtje ten alle tijden beschermen, dus ook voor mijn broer als die haar wil slaan.
Heb je je broer met een stok gestoken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef PalmRoyale het volgende:
Mensen die hun kinderen slaan falen zo ontzettend hard als ouders. Mijn broer wou mijn nichtje van 4 toen ze een keer bij ons op bezoek waren een tik geven omdat ze vervelend was en niet wou luisteren. Tsja, kan gebeuren op die leeftijd. Dat heb ik dus een stokje voor gestoken. Ik zal mijn kleine lieve nichtje ten alle tijden beschermen, dus ook voor mijn broer als die haar wil slaan.
de mijne kan ookquote:
Niet kunnen begrijpend lezenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Heb je je broer met een stok gestoken?
Zeer triest
Geeft niet meid. We zijn niet boos.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is weer capuchon_jongen VS de rest
Mensen die uit frustratie kleine kinderen slaan zijn pas triest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Zeer triest
Met zijn eigen stok, HHAHAHAHAHA PALMROYALE HEEFT ZIJN BROER GEPRIKT EN DAARNA ZIJN NICHTJE!!!!EINZ!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Zeer triest
De probleem ja?quote:
Niet goed kunnen formulerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet kunnen begrijpend lezen
Je maakt het er zelf naar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is weer capuchon_jongen VS de rest
Oahh echt ja? Ik ben zes keer gestenigd en moest wekelijks op de brandstapel...quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als klein jongentje vaak harde zweepslagen gekregen.
Was dan
Op de knieën handen in de lucht en zweep slagen op de rug. kreeg ik 20 zweepslagen moest ik 20 keer 5 minuten op de knieën blijven zitten. Dus 20 zweepslagen staat voor 100 minuten op de knieën en armen in de lucht.
Dit is het bewijs dat je een rotte persoonlijkheid er niet uit kunt slaan maar andere middelen nodig hebt om daar vanaf te komen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als klein jongentje vaak harde zweepslagen gekregen.
Was dan
Op de knieën handen in de lucht en zweep slagen op de rug. kreeg ik 20 zweepslagen moest ik 20 keer 5 minuten op de knieën blijven zitten. Dus 20 zweepslagen staat voor 100 minuten op de knieën en armen in de lucht.
Jij was op vakantie in noord-Mali?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:13 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Oahh echt ja? Ik ben zes keer gestenigd
Nee ik was een weekendje te gast bij capuchon_jongen, daar gaat het nou eenmaal zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:14 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij was op vakantie in noord-Mali?
Belgie-Mali geen verschil.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Nee ik was een weekendje te gast bij capuchon_jongen, daar gaat het nou eenmaal zo
Klopt, overal idiotenquote:
Inderdaad beide landen zijn beter dan NLquote:
Alleen Mali Belgie is een broedplaats voor Jihadisten en corruptie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad beide landen zijn beter dan NL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |