Waar aan is je vader overleden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee een jonge rukker van 23.
Hartaanval.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Waar aan is je vader overleden?
Nee, dat is zeker niet normaal nee....mensen die kinderen slaan moeten ze meteen opsluiten vind ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef GreatBritain het volgende:
Mijn stiefzusje (nee geen pics) zit nu op haar kamer te huilen om dat ze net keihard is geslagen door mijn stief-moeder, ik hoorde de het gewoon hoe hard het was.
ik vind dit echt niet normaal
klacht; zie TT en OP
Doe ff normaal manquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook geen leuk leventje als je vader en je opa op het kerkhof liggen...?
Jij bent echt super triest vetkwab.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook een leuk leventje als je vader en je opa op het kerkhof liggen...?
komop, ik zeg gewoon dat het niet leuk is je vader en je opa op zulke vroege leeftijd kwijt geraken, wat is er hier triest aan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij bent echt super triest vetkwab.
Jij bent echt fucking triestquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh wacht je hebt hem geedit er stond eer '' een'' inplaats van ''geen''quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komop, ik zeg gewoon dat het niet leuk is je vader en je opa op zulke vroege leeftijd kwijt geraken, wat is er hier triest aan?
Je moeder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik werd verkeerd begrepenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Amatoeter het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking triest
En je achterhoofd is lelijk
Je vaderquote:
jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Leuk
hoor
Al
Die
Enters
Gr gr,
Theo Eringlijer
Neehoor, behalve dat ik nu de neiging heb om morgen je moeder te palen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja
dat
vind
ik
heel
erg
cool
heb
je
daar
problemen
mee?
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja
dat
vind
ik
heel
erg
cool
heb
je
daar
problemen
mee?
miederquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Neehoor, behalve dat ik nu de neiging heb om morgen je mieder te palen.
Gr.
Henk Iv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |