Aha een dromendoos. Zeg dat dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, internetkabeltje aansluiten aan mijn dreambox, niks mis mee.
Die vat ik even niet. Heb je geen smartcard nodig dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, internetkabeltje aansluiten aan mijn dreambox, niks mis mee.
Nee ik heb via internet toegang tot iemand anders zijn kaart ofzoiets.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die vat ik even niet. Heb je geen smartcard nodig dan?
Het is illegaal dus?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik heb via internet toegang tot iemand anders zijn kaart ofzoiets.
Geen idee hoe dat werk heeft een maat van mij allemaal geregeld.
En dat kost je niks? Nice danquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik heb via internet toegang tot iemand anders zijn kaart ofzoiets.
Geen idee hoe dat werk heeft een maat van mij allemaal geregeld.
Maar de provider zal wel liever hebben dat jij ook voor alles betaaldquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij een kaart van een vriend gebruikt is het toch niet illegaal?
Wat doe je in return dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik een goede vriend ben hé
Elke maand handjob.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de provider zal wel liever hebben dat jij ook voor alles betaald
[..]
Wat doe je in return dan?
Gebaseerd op wat? Chelsea is dan nog gevaarlijker als Oscar niet zo zou falen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt eens tijd dat Man Utd de openingstreffer maakt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Chelsea is dan nog gevaarlijker als Oscar niet zo zou falen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Chelsea is dan nog gevaarlijker als Oscar niet zo zou falen.
nog geen 10 seconden terug. Ze hebben ook het betere van het veldspel. Het zegt niet zo heel veel, want Mourinho speelt gewoon zo, maar toch.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Noem dan eens een kans van Man United?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |