Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Simmen?quote:
ik droeg al een bril om auto te rijdenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dan opeens een bril aangemeten krijgt is dat een zegen, ik weet er alles van
Have funquote:
Sims spelen, Simsen, Simmenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet huilen, daar kan ik niet tegen
[ afbeelding ]
Oh datquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Have fun![]()
![]()
[..]
Sims spelen, Simsen, Simmen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet huilen, daar kan ik niet tegen
[ afbeelding ]
Ok *aai*quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Je mag ook wel aaien zonder bezem hoor, ik ben niet besmettelijk![]()
Ja, ik ging niet spelen.. Jbquote:
quote:
G'nightquote:
Mja, dan nog kan het hard of zacht gaan. Gezien de pijn in je nek heeft het toch wel impact gehad op je lichaam. Vind 8 maanden wel erg lang trouwens, enig idee waarom het zo lang duurt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht as ook wel stom wijf, maar eigenlijk gelijk daarna niet meer, omdat ze het gewoon niet expres deed, het was een stom ongeluk, ze had me niet gezien.
Dus ik nam haa eigenlijk niets kwalijk, kan gebeuren, maar nu het allemaal maar duurt...
Ook dat ik steeds denk dat het beter gaat en dan heb ik ineens weer meer last... Dat scheelt ook veel. Mja, morgen weer naalden in mn nek![]()
Nee, dat zeg ik eigenlijk nooitquote:
Mexicaans is ook moeilijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kijk Breaking Bad zonder ondertitels. Ik begrijp geen drol van wat die Mexicanen? zeggen
Zonder ondertiteling kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kijk Breaking Bad zonder ondertitels. Ik begrijp geen drol van wat die Mexicanen? zeggen
Spengels?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mexicaans is ook moeilijkSpengels is ook niet te begrijpen
Dan zal ik jou wel eens even indqodtrinerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dan nog kan het hard of zacht gaan. Gezien de pijn in je nek heeft het toch wel impact gehad op je lichaam. Vind 8 maanden wel erg lang trouwens, enig idee waarom het zo lang duurt?
Mja, dat is altijd zuur
Maar goed, in maart zag iemand mij ook niet, toen ging ik met de motor onderuit op de snelwegGelukkig alleen een gekneusde pols aan over, had heel anders af kunnen lopen. Dus dat iemand je niet ziet, vind ik niet echt een reden om niet boos te worden, ook al doet ze/hij het niet expres.
[..]
Nee, dat zeg ik eigenlijk nooit
quote:
Met ondertiteling kijkenquote:
Doe datquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zal ik jou wel eens even indqodtrineren
Spaans-Engelsquote:
Dat vind ik lief.. An honor and a privilegequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met ondertiteling kijken
[..]
Doe dat
Kun je ondertussen lekker wat knabbelen en hoef je geen moeite te doen om mensen met een raar accent te verstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |