Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Simmen?quote:
ik droeg al een bril om auto te rijdenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dan opeens een bril aangemeten krijgt is dat een zegen, ik weet er alles van
Have funquote:
Sims spelen, Simsen, Simmenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet huilen, daar kan ik niet tegen
[ afbeelding ]
Oh datquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Have fun![]()
![]()
[..]
Sims spelen, Simsen, Simmen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok *aai*quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Je mag ook wel aaien zonder bezem hoor, ik ben niet besmettelijk![]()
Ja, ik ging niet spelen.. Jbquote:
quote:
G'nightquote:
Mja, dan nog kan het hard of zacht gaan. Gezien de pijn in je nek heeft het toch wel impact gehad op je lichaam. Vind 8 maanden wel erg lang trouwens, enig idee waarom het zo lang duurt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht as ook wel stom wijf, maar eigenlijk gelijk daarna niet meer, omdat ze het gewoon niet expres deed, het was een stom ongeluk, ze had me niet gezien.
Dus ik nam haa eigenlijk niets kwalijk, kan gebeuren, maar nu het allemaal maar duurt...
Ook dat ik steeds denk dat het beter gaat en dan heb ik ineens weer meer last... Dat scheelt ook veel. Mja, morgen weer naalden in mn nek![]()
Nee, dat zeg ik eigenlijk nooitquote:
Mexicaans is ook moeilijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kijk Breaking Bad zonder ondertitels. Ik begrijp geen drol van wat die Mexicanen? zeggen
Zonder ondertiteling kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kijk Breaking Bad zonder ondertitels. Ik begrijp geen drol van wat die Mexicanen? zeggen
Spengels?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mexicaans is ook moeilijkSpengels is ook niet te begrijpen
Dan zal ik jou wel eens even indqodtrinerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dan nog kan het hard of zacht gaan. Gezien de pijn in je nek heeft het toch wel impact gehad op je lichaam. Vind 8 maanden wel erg lang trouwens, enig idee waarom het zo lang duurt?
Mja, dat is altijd zuur
Maar goed, in maart zag iemand mij ook niet, toen ging ik met de motor onderuit op de snelwegGelukkig alleen een gekneusde pols aan over, had heel anders af kunnen lopen. Dus dat iemand je niet ziet, vind ik niet echt een reden om niet boos te worden, ook al doet ze/hij het niet expres.
[..]
Nee, dat zeg ik eigenlijk nooit
quote:
Met ondertiteling kijkenquote:
Doe datquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zal ik jou wel eens even indqodtrineren
Spaans-Engelsquote:
Dat vind ik lief.. An honor and a privilegequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met ondertiteling kijken
[..]
Doe dat
Kun je ondertussen lekker wat knabbelen en hoef je geen moeite te doen om mensen met een raar accent te verstaan.quote:
Omgquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ik andersom. Vooral als er in jargon van een bepaald vakgebied wordt gepraat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
Ik mis altijd heel veel wanneer ik eerst met ondertiteling kijk en daarna zonder
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik lief.. An honor and a privilege
Daar heb ik nooit zo'n probleem mee. Alleen dus met talen die ik niet versta.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je ondertussen lekker wat knabbelen en hoef je geen moeite te doen om mensen met een raar accent te verstaan.!
Ik kijk nooit iets 2 keerquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
Ik mis altijd heel veel wanneer ik eerst met ondertiteling kijk en daarna zonder
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik andersom. Vooral als er in jargon van een bepaald vakgebied wordt gepraat.
Ik meestal ook niet, want ik kijk doorgaans gewoon zonder ondertitelingquote:
Maar dit bedoel ik dus Vinneh, helft maar volgen, dingen missenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik nooit zo'n probleem mee. Alleen dus met talen die ik niet versta.
Als ik met ondertitels kijk, focus ik teveel op de ondertitels, waardoor je maar half de serie zelf volgt.
Zet jij ook teletekst 888 aan wanneer je wat op tv kijkt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
Zelfs Nederlandse films/series kijk ik het liefst met ondertiteling.
Dit dusquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik meestal ook niet, want ik kijk doorgaans gewoon zonder ondertiteling
Nederlandse films / seriesquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
Zelfs Nederlandse films/series kijk ik het liefst met ondertiteling.
Oh oepsquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar dit bedoel ik dus Vinneh, helft maar volgen, dingen missen
quote:
Verlengsnoerquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb stroom nodig, kabeltje is te kort
Ook een optiequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dichter bij stopcontact gaan zitten
Ik moet nog steeds een nieuwe kopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieuwe Android update doet wonderen voor m'n stroomverbruik
Ohnee, ik zit achter een pc met YT op
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een optie
[..]
Ik moet nog steeds een nieuwe kopen
moeten ze nog getroost worden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Huilende sletjes bij hollands next top model.... me like
lelijke meisjesquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moeten ze nog getroost worden?
Wil je dat echt? Die zijn net zo oppervlakkige als ze dun zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moeten ze nog getroost worden?
ja en jong, en een air, en bah en pfff vermoeiend.... de mode industrie zou eens wat meer voluptueuzere dames moeten gebruiken.....quote:
Walgelijk inderdaad. Ware het niet dat de "mode" die ze dragen vaak ook walgelijk isquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en jong, en een air, en bah en pfff vermoeiend.... de mode industrie zou eens wat meer voluptueuzere dames moeten gebruiken.....
wie heeft ooit bepaald dat er van die dunnetjes HET model moet zijn
Zijn er serieus mensen die dat mooi vinden? Zulke dunnen meisjes en die kleding die ze dragen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Ware het niet dat de "mode" die ze dragen vaak ook walgelijk is
kloptquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en jong, en een air, en bah en pfff vermoeiend.... de mode industrie zou eens wat meer voluptueuzere dames moeten gebruiken.....
wie heeft ooit bepaald dat er van die dunnetjes HET model moet zijn
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat mooi vinden? Zulke dunnen meisjes en die kleding die ze dragen.
Halloquote:
ik heb ook tietenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt
gewoon met tieten zal al een heel stuk prettiger zijn
Het is dat ik verliefd ben, ander had ik om pics gevraagdquote:
Alvast sterkte. Verliefdheid leidt alleen naar pijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is dat ik verliefd ben, ander had ik om pics gevraagd
Depri mood nu. Ik ga van geen enkel positief ding uit nu.quote:
Bij mij nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alvast sterkte. Verliefdheid leidt alleen naar pijn.
Komt nog wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij nietTenminste gister eventjes
Maar ik denk dat ze mij ook echt leuk vindt
![]()
Nu al?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is dat ik verliefd ben, ander had ik om pics gevraagd
Oh. Sterktequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Depri mood nu. Ik ga van geen enkel positief ding uit nu.
Ik heb mijn depri-song voor deze keer gevonden.
Die ga ik lekker 734 keer per dag draaien nu.
Et?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie net als ET verbonden?
Hola.quote:
Nee ze hebben liggen batsen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ze is mijn zusje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja manquote:
FL belt Zeefjequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ET niet kennenquote:
Ach, komt wel goed hoop ik. Morgen als ik toch bij de dokter ben voor de uitslagen van mijn bloedresultaten gelijk even klagen dat mn antidepressiva niet echt werkt op dit moment.quote:
Ja zo kan je het ook noemen, rijles van FL?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |