Haar naam is hendrikquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan ben ik niet ziek
gr
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maak ons maar jaloers
Welke smaak heb je nu ?quote:
Door jouw TT-faal heb je gewoon heel FOK! tegen je gewerktquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Rip-off van mijn eerdere topic FB / voorstelen
Vind het best triest. Als 't nou een leuke troll was, deze heeft zelfs geen greintje humor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef Equalz het volgende:
[..]
Vind het wel leuk toto is weer grof
Dat van mij is lekkerder.quote:[..]
Fak jou ik eet ook ijs
Chunky Monkeyquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke smaak heb je nu ?
Aardbeiquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Welke smaak heb je nu ?
Ben & Jerry's - Strawberry Cheesecake!quote:
Lang niet gehad ben en jerryquote:
Blegh, smerig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ben & Jerry's - Strawberry Cheesecake!
Destijds typte ik erg slecht, en was ik nogal cynisch.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Door jouw TT-faal heb je gewoon heel FOK! tegen je gewerkt
Je mist heel wat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Lang niet gehad ben en jerry
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ben & Jerry's - Strawberry Cheesecake!
Ga wegquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
allemaal vies jullie hebben geen smaak
gr ria
ps: bbq je bent zelf saai
gr ria
Ik weetquote:
Maak er verandering inquote:
wat weet jij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou weten we het wel he Ria
gr ria
I feel anything, is this real life?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maak er verandering in
Yes is itquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
I feel anything, is this real life?
Hij weet allesquote:
Kloptquote:
Hendrik waarom ga je nu al?quote:
Hou even je mond ben in een conversatiequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:27 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
dat is hendrik niet heb het net gevraagd
gr ria
Hij typt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hou even je mond ben in een conversatie
De P.S. was niet nodig geweest, dat hadden we allemaal al door hoor. Echt waar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
jij bent zeker drik en verlaaft aan de computer of niet iequals
en vriendloos
gr ria
ps: ik ben dat niet
Nee jij bent niet iekwals nee....quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
en vriendloos
gr ria
verslaafd*quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
en vriendloos
gr ria
waarmeequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef Equalz het volgende:
[..]
SPEEDKING HELP MEE!
http://forum.fok.nl/topic/2013120
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |