Verpleegkunde? Of wat bedoel jequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat ga je dit (school)jaar doen dan?
Wie is het, trouwens?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef 2NutZ het volgende:
Excuse my French is een beetje een limited version.
chrisquote:
?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:01 schreef 2NutZ het volgende:
De naam
De vorige ondertitel
De stylo
En het feit dat hij net zelf aangaf een nieuw account te maken, zegt je niet genoeg?echt niet?
pls het is veer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:01 schreef 2NutZ het volgende:
De naam
De vorige ondertitel
De stylo
En het feit dat hij net zelf aangaf een nieuw account te maken, zegt je niet genoeg?echt niet?
Helaas, ik moet je teleurstellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef 2NutZ het volgende:
Excuse my French is een beetje een limited version.
Wel goed geheugen thoughquote:
Niet teleurgesteld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen.
[ afbeelding ]
[..]
Wel goed geheugen though.
HAHAHAquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey, ik had een pic geschoten van die look-a-like van je die ik wel 's spot![]()
.
[ afbeelding ]
Beetje jouw kledingstijl, jouw haar, en ik zweer het d'r hoofd lijkt ook best wel.
Wtf heeft ze aan? Ballerina's?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey, ik had een pic geschoten van die look-a-like van je die ik wel 's spot![]()
.
[ afbeelding ]
Beetje jouw kledingstijl, jouw haar, en ik zweer het d'r hoofd lijkt ook best wel.
Ja oke nee dat draag ik dus niet ok. En ze heeft geen kont of lijkt dat maar zo? Lijkt echt ziek platquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zoiets, of slippers, of instappers. Geen idee.
Allemaal niet op gelet, veel te druk met undercover een pic schietenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke nee dat draag ik dus niet ok. En ze heeft geen kont of lijkt dat maar zo? Lijkt echt ziek plat
Word je sowieso ontslagen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal niet op gelet, veel te druk met undercover een pic schieten. Stel dat iemand me klemt met zoiets
.
toch lief dat je voor mij dat risico neemtquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal niet op gelet, veel te druk met undercover een pic schieten. Stel dat iemand me klemt met zoiets
.
Ook direct toen ik me omdraaide maakte iemand toevallig een foto ergens van in de winkel, en volgens mij sta ik daar deels op. Ik dacht 'WTF, hallo, misschien wil ik er niet op?quote:
Zo ben ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
toch lief dat je voor mij dat risico neemt
Ben je camera schuw?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook direct toen ik me omdraaide maakte iemand toevallig een foto ergens van in de winkel, en volgens mij sta ik daar deels op. Ik dacht 'WTF, hallo, misschien wil ik er niet op?', hypocriete mongool die ik ben
. Niks gezegd ofc
.
[..]
Zo ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |