Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Seks :$quote:
No thanksquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sex met je ex is de beste sex
Ik moest het vandaag zelf doen hoor :$quote:
ik hoefde het vandaag niet zelf te doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest het vandaag zelf doen hoor :$
Maar had goed sopmateriaal
Dat telt niet als seksquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest het vandaag zelf doen hoor :$
Maar had goed sopmateriaal
Deze zeefquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:11 schreef zeefje het volgende:
tijnbrein ; nee ik zit naakt te fokken
en dqod; dankjewel voor het dekentje, kruip je er ook onder
Me jellyquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik hoefde het vandaag niet zelf te doen
Als je eens wist wat ik allemaal naar binnen heb lopen duwen, dan zei je dit nietquote:
Ow, do tellquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Me jelly
[..]
Als je eens wist wat ik allemaal naar binnen heb lopen duwen, dan zei je dit niet
oh godsamme. ik ben niet naaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze zeef
Naakt fokken is fantastisch!
En ja, is goed
Neequote:
Anticlimaxquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh godsamme. ik ben niet naakt
ik typte verkeerd
Jammerquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:11 schreef zeefje het volgende:
tijnbrein ; nee ik zit naakt te fokken
en dqod; dankjewel voor het dekentje, kruip je er ook onder
Jeetje.. Dat is wel gul zegquote:
Mag ik het weten?quote:
Het waren anders allesbehalve laffe tosti's hoorquote:
Kruip onder jullie dekentje en have funquote:
zeker bananenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het waren anders allesbehalve laffe tosti's hoor
Ik hoop dat dat laatste woord opzettelijk fout is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef zeefje het volgende:
Schoolboeken zijn binnen en heb nog 3 weken verkansie
Volgens mij woont dqod ver wegquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kruip onder jullie dekentje en have fun
Jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat laatste woord opzettelijk fout is.
Hoe is daar?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat laatste woord opzettelijk fout is.
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Volgens mij woont dqod ver weg. Nja morgen we vrij
Ik weet niet of ik dat durfquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mag ik het weten?
Sorry ik heb wel iets aan , maar niet veel. :0
Leuk om kennis te makenquote:
Dankquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kruip onder jullie dekentje en have fun
IK HEB GEEN BANANUH VANDAAG, WEL RADIJSJES.. HELE MOOIEquote:
Waar woon jij danquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Volgens mij woont dqod ver weg. Nja morgen we vrij
Nja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben
Oehhh voedselquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
DqodJa goed hoor, even wat te snaaien halen
Met jou?
Gaat hard hier ineens
quote:
Ik zou het wel geweten hebben, helaas speelt DQOD in een andere divisiequote:
Omg rdam/dordtquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf
Anyway, interessant.. Vertel gerust meer
[..]
Ehm hemdje en shortverder niks
Leuk om kennis te maken
[..]
Dank
[..]
Waar woon jij dan
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dagje vrij luiheidquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lekker rustig daagje maar ben wel moe
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
noooobquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:20 schreef zeefje het volgende:
Ik ben zo'n noob weet helemaal niet hoe ik normaal moet quoten wat is deze
Watquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:20 schreef zeefje het volgende:
Ik ben zo'n noob weet helemaal niet hoe ik normaal moet quoten wat is deze
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:21 schreef zeefje het volgende:
[..]DmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjongejongejongejongejongequote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik zit nooit op fok. Iig niet heel veel .quote:
Ik wel.. Ben verslaafdquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zit nooit op fok. Iig niet heel veel .
Doe niet zo gek meneertje :$quote:
Mooi zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oehhh voedsel
Eet smakelijk
Met mij gaat het ook fijn![]()
[..]
Malle jongen hihihihi :$quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dqod ik ben een en al gek lieverd :$
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoVolgende week is de meet
Ik kan het niet zijn te weinig tijdquote:
Ik eigenlijk ook, maar ik maak tijdquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kan het niet zijn te weinig tijd
[..]
Doe niet zo gek meneertje :$
I'm already the freakiest bitch in town :$quote:
Nee. Ik vind niet beter beffen maar wel anders, Iets liever enzquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef Macrador het volgende:
Vraagje voor de bi-vrouwen.
Beffen vrouwen over het algemeen beter dan mannen (omdat ze weten hoe het "werkt"?) of valt dat wel mee?
Ik weet het nog niet zo zeker, maar ik heb een heel sterk vermoedenquote:
Toch niet jij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo zeker, maar ik heb een heel sterk vermoeden![]()
Ik vind vrouwen doorgaans beter ja.. Ondanks dat ik alleen voor de natte gleuven ga tegenwoordig heeft toch ook menig man mij oraal mogen bevredigenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:28 schreef Macrador het volgende:
Vraagje voor de bi-vrouwen.
Beffen vrouwen over het algemeen beter dan mannen (omdat ze weten hoe het "werkt"?) of valt dat wel mee?
Zei mijn vriendin ook. Lijkt me dat mannen het dan ook wat anders doen dan vrouwen bij pijpen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind niet beter beffen maar wel anders, Iets liever enz
Voor Faxiequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen doorgaans beter ja.. Ondanks dat ik alleen voor de natte gleuven ga tegenwoordig heeft toch ook menig man mij oraal mogen bevredigen
Pics mogen in dmquote:
Dat als mannen mannen pijpen het anders is als vrouwen mannen pijpen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook. Lijkt me dat mannen het dan ook wat anders doen dan vrouwen bij pijpen.
Ik heb geen Suicide Girls accountquote:
Ja zeg godverdommequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat als mannen mannen pijpen het anders is als vrouwen mannen pijpen?
Ervaring?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Stiekem best wel zin inquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Malle jongen hihihihi :$
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:35 schreef zeefje het volgende:
[..]HMMM BLUEBERRYMUFFINFATNESSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nee ik lees alles verkeerd en kan niet meer goed typen. Ik denk dat ik wat raar doe van de koorts.quote:
Ik ook, maar niet stiekemquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem best wel zin in
Eindelijk terug
Oke goed puntquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet stiekemGEWOON ZIN IN!!
Ben jij ook bi danquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat mijn vriendin het nu het beter doet dan 2 meisjes en 1 kerel.
Ja sorry. Ik kan er niks mooiers van makenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZUIPUHHHHHHquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik weet het nog steeds niet. Eerst dacht ik niet, dan wel en nu ik een vriendin heb, heb ik geen behoefte om nog met mannen te experimenteren. Ik ben wel nog nieuwsgierig, maar hoeft niet.quote:
Mijn ogen doen pijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik kan er niks mooiers van maken
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]ZUIPUHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ZUIPUHHHHHHNEUKUH
Oh wacht...
![]()
Ik deed het wel goed he.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen doorgaans beter ja.. Ondanks dat ik alleen voor de natte gleuven ga tegenwoordig heeft toch ook menig man mij oraal mogen bevredigen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Oh interesantquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet. Eerst dacht ik niet, dan wel en nu ik een vriendin heb, heb ik geen behoefte om nog met mannen te experimenteren. Ik ben wel nog nieuwsgierig, maar hoeft niet.
Ik geef je wel een knuffelquote:
Waarom wachten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ogen doen pijn
[..]
ZUIPUHHNEUKUH
Oh wacht...
Oh was jij dat.. Sorry nog voor de zandkorrels :$quote:
Hier nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom wachten?Zo gaat dat toch doorgaans?
we hadden niet eerst naar het strand moeten gaan :$quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh was jij dat.. Sorry nog voor de zandkorrels :$
Op die meet wel toch, altijd grote orgies daarquote:
Echt eh, al die plukken duingras tussen m'n benenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
we hadden niet eerst naar het strand moeten gaan :$
Oh wacht, ik had mijn gedachten er niet bij. Inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op die meet wel toch, altijd grote orgies daar
Gelijk gescrubd daarquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op die meet wel toch, altijd grote orgies daar
[..]
Echt eh, al die plukken duingras tussen m'n benen
Ik bedoel maar.. LET'S GET NAKED MAWFAKKA'Squote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wacht, ik had mijn gedachten er niet bij. Inderdaad![]()
Heerlijk babyhuidzachtquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. LET'S GET NAKED MAWFAKKA'S
Oh wacht, dat was ik al half
[..]
Heerlijk babyhuidzacht
OH YEAHHHHHHquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. LET'S GET NAKED MAWFAKKA'S
Oh wacht, dat was ik al half
Amen to thatquote:
quote:
Huh, wacht :$quote:
Ik wel. en ik moet je zeggen hij hangt er verdomd lekker bijquote:
JA HEY HET GAAT ALLEMAAL ZO SNEL!!1!!!11!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat nou wacht, net zei je nog dat er niet gewacht moest worden
Je moet ook geen 30 redbull drinkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA HEY HET GAAT ALLEMAAL ZO SNEL!!1!!!11!!!
Heb er wel 1, maar die ligt thuis en ik pas op de kat en t huis van m'n ouders de hele weekquote:
Moet je niet op je eigen huis passen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb er wel 1, maar die ligt thuis en ik pas op de kat en t huis van m'n ouders de hele week
Dat drink ik heul nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook geen 30 redbull drinken
Hehehe, yw Jbquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gvd, ik kom ff klagen, want ik heb de afgelopen dagen weer zo'n last van mn nek (dank je voor t pittenkussen Dqod) dat ik er gewoon helemaal genoeg van heb
![]()
En ik wil niet klagen en zeuren enzo, maar ik vind het gewoon echt kut nu, het zou beter moeten gaan
Last van je nek is echt een bitchquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gvd, ik kom ff klagen, want ik heb de afgelopen dagen weer zo'n last van mn nek (dank je voor t pittenkussen Dqod) dat ik er gewoon helemaal genoeg van heb
![]()
En ik wil niet klagen en zeuren enzo, maar ik vind het gewoon echt kut nu, het zou beter moeten gaan
Doet m'n broertje wel, zijn huisquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je niet op je eigen huis passen?
Hmm.. Goed plan wel trouwens, heb sinds de middagpauze niks meer gedronkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat drink ik heul niet
Ik drink dubbel frisssssssssssssssssssssssssss
Ohquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doet m'n broertje wel, zijn huis
Soms heb ik wel goede ideetjes.. Vandaag heb ik overigens vet veel water gedronkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm.. Goed plan wel trouwens, heb sinds de middagpauze niks meer gedronken
Goed bezigquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms heb ik wel goede ideetjes.. Vandaag heb ik overigens vet veel water gedronken
t ging eigenlijk heel erg goed, maar nu al vier dagen is het gewoon steeds kut met perenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, yw Jb
En nog eenomdat t nog steeds niet beter gaat
Sorry to hear that
Ik zou het meer moeten drinkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik drink heel veel water.
Eigenlijk altijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haske lekkerquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezigIk drink bijna nooit water
Enig idee hoe t komt dan? Geen verkeerde beweging ofzo gemaakt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t ging eigenlijk heel erg goed, maar nu al vier dagen is het gewoon steeds kut met peren![]()
Morgen weer fysio...
nee, ik zat nog aan de baileys (nou ja, zoiets, maar die is nu opquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haske lekker
[..]
Enig idee hoe t komt dan? Geen verkeerde beweging ofzo gemaakt?
Oh.. En de Sourz al op?
Jij gaat over de knie volgend weekendquote:
Grapjasquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij gaat over de knie volgend weekend
En kwam jij nou ook JB?
Ik hoop het ook niet voor je, maar t zou wellicht kunnen dat je je nek misschien stijf hield ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik zat nog aan de baileys (nou ja, zoiets, maar die is nu op![]()
)
Ik heb geen idee, wel meer achter de comp gezeten om werk te zoeken enzo, hoop dat t niet daaraan ligt, want dat is gewoon mn werk
Kom je achter, ik maak geen grappenquote:
geen idee! Nog niet met Ado over gehad...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij gaat over de knie volgend weekend
En kwam jij nou ook JB?
(t waren nog twee glaasjesquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je, maar t zou wellicht kunnen dat je je nek misschien stijf hield ofzo
Ouwe zuipschuit![]()
[..]
Kom je achter, ik maak geen grappen
Ga dat doen danquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee! Nog niet met Ado over gehad...
Kom maar opquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je, maar t zou wellicht kunnen dat je je nek misschien stijf hield ofzo
Ouwe zuipschuit![]()
[..]
Kom je achter, ik maak geen grappen
Latersquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga dat doen dan
I hope so, zou tof zijn![]()
Nu even koffiedrinken btw, tot straks allemaal
Ik heb er geen discipline voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je. Jij zou gewoon ook moeten sporten. Dat kan jij heus...
Ja ik las even terug
Nee, dat heet verslaving en geen leven hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonde...
Maar je hebt wel discipline om elke avond te fokken
Dat zou ook met sporten kunnenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat heet verslaving en geen leven hebben
had ik ook nooit, nu inmiddels gaat t best goedquote:
ow?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind sporten best verslavend. ..quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct, maar dat heb ik niet.quote:
Dan ben je goed bezigquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
had ik ook nooit, nu inmiddels gaat t best goed![]()
(Hoewel ik nog wel weer moet beginnen na de vakantie)
Sportenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind sporten best verslavend. ..
De tering bel de krant. Dat ik dit zeg
Gelukkig heb jij dat welquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teamsportenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vind deze sportschool ook gewoon erg fijn.... wel iets duurder maar wel fijn.
wat is bedsport?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Autosport.
Of bedsport, maar de rest meh..
Datgene dat jij al lang niet had volgens de eerste post in t topicquote:
Auto/motorsportquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Autosport.
Of bedsport, maar de rest meh..
Ach vast niet zo lang dan ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Datgene dat jij al lang niet had volgens de eerste post in t topic![]()
Dat is een flink nadeel ja..quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto/motorsport
Onbetaalbaar helaas
Ik vind de groepslessen júist leuk, maar zie mezelf niet gaan voetballen oid. Alleen rugby leek me altijd wel heel leuk, maar dat lijkt me niet zo handig met mn nekquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf wel een autist. ... teamsporten vind ik niks
Ook die groepslessen niet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Datgene dat jij al lang niet had volgens de eerste post in t topic![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik blijf wel een autist. ... teamsporten vind ik niks
Ook die groepslessen niet
bij cardio vliegt m'n polsslag zo hoog dat ik schrikquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
laat mij maar lekker mijn cardio doen en de gewichten enzulks
Hoe hoog?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
bij cardio vliegt m'n polsslag zo hoog dat ik schrik
ok mamaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
laat mij maar lekker mijn cardio doen en de gewichten enzulks
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laatste keer alleen net ziek geweest en ging bijna van mn stokje af
en dat terwijl ik een lage bloeddruk heb.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel aan de hoge kant ja
dan moet je het rustiger aan doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel aan de hoge kant ja
Dat weet ik dan weer niet of dat ermee te maken heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
en dat terwijl ik een lage bloeddruk heb.
Dit jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan moet je het rustiger aan doen
goed voor je vetverbranding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
Ik zit tegenwoordig aan de 55sta jij onder druk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Constant :$quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
Ik zit tegenwoordig aan de 55als ik cardio doe zit aan de 155 ongeveer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
standaard 120/85quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet eens meer wat mijn bloeddruk is. Even opzoeken
Wat, onderdruk? O.oquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik cardio doe zit aan de 155 ongeveer...
Hey, dat ken ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef sararaats het volgende:
ik mag niet te snel opstaan, dan zakt m'n bloeddruk en val ik flauw.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet je eens laxeermiddelen nemen
[ afbeelding ]
Ok, ik geef het toequote:
ik denk bovenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat, onderdruk? O.o
Da's ja bijna 2 x zo hood dan
Als je op knietjes zit ja?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel vaak na gehurkt zitten of random snel opstaan, dat ik last van wazig zicht heb
Hey, ik zei hood?quote:
bwehehehe nee joh...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey, ik zei hood?
Ik wou al zeggen, dat lijkt me nou ook niet zo goed anders
grapje vinquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gehurkt. Lezen is moeilijk hé
Ja eh?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bwehehehe nee joh...
maar wat een lage onderdruk heb jij?
Ons ma.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:59 schreef sararaats het volgende:
ons ma vond me eens knock out op de grond
en in opname 2 keer knock out gegaan
het kan hoor... als je verder gezond bent .....quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja eh?
Mgoed, verder was alles ok met m'n hartritme, geen stoornissen of iets dus jah
Gvdquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het kan hoor... als je verder gezond bent .....
lichamelijk dan he dkutje![]()
Niemand is perfect in ordequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die lichamelijk in orde zijn
Met jullie 'nonkel'quote:
Ja halloquote:
Dit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil graag de uitleg hiervan ^^quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd![]()
Ja, na een shitload aan tests bleek ik idd lichamelijk helemaal in orde![]()
Mja, ik denk ik ook wel, alleen had ik dat nooit zo in de gatenquote:
Ik ook.. Wanneer er mensen links van me staan en tegen me blijven praten terwijl het heel gehorig is op die bepaalde plek en dan na 100 x zeggen dat ik dat niet versta nog niet door lijken te hebbenquote:
Ik heb het ook niet altijd in de gaten bij jou hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Wanneer er mensen links van me staan en tegen me blijven praten terwijl het heel gehorig is op die bepaalde plek en dan na 100 x zeggen dat ik dat niet versta nog niet door lijken te hebben
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil graag de uitleg hiervan ^^
quote:
Wat zeg je?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Wanneer er mensen links van me staan en tegen me blijven praten terwijl het heel gehorig is op die bepaalde plek en dan na 100 x zeggen dat ik dat niet versta nog niet door lijken te hebben
Pentatonix.quote:
Ohja, jij was dovig hequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou hoor ik doorgaans wel, sowieso meestal wel.. Maar met echt drukke feestjes en uitgaan enzo is dat heul moeilijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet altijd in de gaten bij jou hoor
Maar waarom is het danquote:
Semi, jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pentatonix.
[..]
Ohja, jij was dovig he
Ik praat ook altijd te hard volgens sommigenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou hoor ik doorgaans wel, sowieso meestal wel.. Maar met echt drukke feestjes en uitgaan enzo is dat heul moeilijk
Voor mij iig precies goedquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd te hard volgens sommigen
Happy? Wat is dat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Kleine technische mankementjes... boeiend_O-
Zolang je maar happy bent
gebarentaal ftwquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou hoor ik doorgaans wel, sowieso meestal wel.. Maar met echt drukke feestjes en uitgaan enzo is dat heul moeilijk
Ik ben pas echt happy als ik klaar ben met studerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Mja, als je teveel last hebt van je mankementjes, kun je daar wel flilnk de pee van in krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Sowieso.. Mgoed, ik was dus wel heul bang voor iets "ergers"quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Dat kan ik dan weer nietquote:
moet je vooral lekker veel melk blijven drinkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Jij hebt misschien nu ook allemaal minikankertjes in je zitten
Daarom zei ik ja, niet nee, gvd doe niet zo recalcitrantquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom zei ik dovig, niet doof
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Jij hebt misschien nu ook allemaal minikankertjes in je zitten
Melk is goor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet je vooral lekker veel melk blijven drinken![]()
Ik snap, ik snapquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso.. Mgoed, ik was dus wel heul bang voor iets "ergers"
Geen idee wat, maar toch
[..]
Dat kan ik dan weer niet
behalve bepaalde signalen die iedereen begrijpt, if you catch my drift
quote:Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben pas echt happy als ik klaar ben met studeren
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet je vooral lekker veel melk blijven drinken![]()
Uhm, hoe kan je dat niet in de gaten hebben?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, ik denk ik ook wel, alleen had ik dat nooit zo in de gaten
Dus dan is het ook niet erg
Ja, ook op dat soort momentenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als je teveel last hebt van je mankementjes, kun je daar wel flilnk de pee van in krijgen
Lichamelijke pijn heeft vaak ook invloed op je gemoedstoestand (ligt er wel aan hoe of wat)
Ik wil er srs niet eens aan denkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja maar is niet erg hoor. Met mini bedoel ik ook echt mini. 10 cellen groot ofzo.
Ik sta er gewoon meestal niet bij stil.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm, hoe kan je dat niet in de gaten hebben?
[..]
Ja, ook op dat soort momenten
Nadat je die brief hebt gekregen zeker, nee eigenlijk is dat niet raar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kreeg ik n brief van het OM over dat ongeluk. Of ik op de hoogte gehouden wil worden van hoe het verder gaat enzo, ja
Ben eigenlijk nooit kwaad geweest op die vrouw, maar nu de afgelopen dagen eigenlijk wel, is dat raar?
Nee, dat is niet raar.. Ze laat nog steeds helemaal niks van d'r horen toch? En jij loopt na 8 maanden nog met klachten en alle shit die erbij komt kijken.. Imo haske logischquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kreeg ik n brief van het OM over dat ongeluk. Of ik op de hoogte gehouden wil worden van hoe het verder gaat enzo, ja
Ben eigenlijk nooit kwaad geweest op die vrouw, maar nu de afgelopen dagen eigenlijk wel, is dat raar?
He hu ho halt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig heeft je lichaam heel wat dingen om dat af te breken en zijn niet alle tumoren kwaadaardig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil er srs niet eens aan denkenDoodeng
quote:
Weet iedereen waar ie aan toe is :$quote:
Ah op die fiets. Dan zal de pijn op dat moment ook wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon meestal niet bij stil.
Heb vaker hoofdpijn, of wat last van mn knie, soms mn rug, maar dat is allemaal niet zo erg, dus dan sta je er niet bij stil dat je wat voelt.
Op t moment zelf vast wel, maar ik onthoud dat dus niet.
dat weet ik wel, ik heb woensdag buikgriep gehad en vrijdag kon ik mijn nest niet eens uitkomen zo vast zat mijn nek.... en ja daar heb ik ook echt wel even flink om moeten janken, ook vd pijn maar ook omdat ik baalde want weekend naar de klote. En dan ben ik ook nog over tijd (nee niet zwanger) So be it.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als je teveel last hebt van je mankementjes, kun je daar wel flilnk de pee van in krijgen
Lichamelijke pijn heeft vaak ook invloed op je gemoedstoestand (ligt er wel aan hoe of wat)
oh maar daar doelde ik ook opquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso.. Mgoed, ik was dus wel heul bang voor iets "ergers"
Geen idee wat, maar toch
[..]
Dat kan ik dan weer niet
behalve bepaalde signalen die iedereen begrijpt, if you catch my drift
Klopt, mgoed.. Vaak genoeg meegemaakt om me heen al.. En met mij natuurlijk ook genoeg andere mensen, maar ok.. Gewoon eng dus, alsnogquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je lichaam heel wat dingen om dat af te breken en zijn niet alle tumoren kwaadaardig.
Nee, nadat ik nu alwéér pijn heb, het gaat steeds beter, denk ik, en dan krijg ik weer last en het is nu 8 mnd geleden en nu zit ik wéér pijnstillers te slikken omdat t niet wil...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nadat je die brief hebt gekregen zeker, nee eigenlijk is dat niet raar.
Zie een x aantal posts terug in dat gevalquote:
*aai en koekje geef*quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, mgoed.. Vaak genoeg meegemaakt om me heen al.. En met mij natuurlijk ook genoeg andere mensen, maar ok.. Gewoon eng dus, alsnog
Wanneer kan je?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Weet iedereen waar ie aan toe is :$
Ik denk dat ik gelijk zoiets zou hebben. Maar ik ken de situatie niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nadat ik nu alwéér pijn heb, het gaat steeds beter, denk ik, en dan krijg ik weer last en het is nu 8 mnd geleden en nu zit ik wéér pijnstillers te slikken omdat t niet wil...
Dacht paar dagen geleden voor het eerst: Stom wijf
ik zal jou eens, in dat geval....quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zie een x aantal posts terug in dat geval
Ja, hier ook wel een beetje.. Alleen ben ik doorgaans te gauw afgeleidquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word de laatste tijd steeds beter in liplezen (hihaho). Vooral als ik ga tanken met de motor en ik heb m'n oordoppen nog in
quote:
quote:
Wowquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zal jou eens, in dat geval....
Als je dan opeens een bril aangemeten krijgt is dat een zegen, ik weet er alles vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef sararaats het volgende:
ik had een tijd geleden veel last van hoofdpijn, blijkt het toch van m'n ogen te komen.
Gheghequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel een beetje.. Alleen ben ik doorgaans te gauw afgeleid
Het eerste wat ik dacht as ook wel stom wijf, maar eigenlijk gelijk daarna niet meer, omdat ze het gewoon niet expres deed, het was een stom ongeluk, ze had me niet gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelijk zoiets zou hebben. Maar ik ken de situatie niet.
Deze meneer heeft gelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dan opeens een bril aangemeten krijgt is dat een zegen, ik weet er alles van
"LATAHHHHH"quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe![]()
En als ik er niet achter kan komen dan zeg ik gewoon "ja dank je, doei"
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel een beetje.. Alleen ben ik doorgaans te gauw afgeleid
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wow![]()
![]()
![]()
Begrijpelijk dat je zo denkt. Hopelijk heb je er niet al te veel last meer van.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nadat ik nu alwéér pijn heb, het gaat steeds beter, denk ik, en dan krijg ik weer last en het is nu 8 mnd geleden en nu zit ik wéér pijnstillers te slikken omdat t niet wil...
Dacht paar dagen geleden voor het eerst: Stom wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |