SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
wat is een lach als je van binnen huilt
Wat lult hij nouquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Keesje Kwakman weet waaraan het ligt dat de onzekere spits Pelle gisteren drie keer het net wist te vinden. In BN/De Stem laat hij optekenen: 'die Pelle is gewoon anderhalve kop groter dan Drost en een kop groter dan ik. Als hij stil blijft staan dan kunnen we daar nog wat tegen doen, maar zodra hij begint te bewegen zijn we kansloos tegen zulke lange spitsen. We hadden gewoon de voorzet eruit moeten halen en geen onnodige vrije trappen veroorzaken'
Een Keesje zal het niet liggen hoor
9, om precies te zijn. Maar het is ook gewoon heel gemeen dat Pelle steeds weg loopt bij de verdedigersquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat lult hij nouPelle is 5 cm groter dan hij
oh op Fifa 5 cmquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
9, om precies te zijn. Maar het is ook gewoon heel gemeen dat Pelle steeds weg loopt bij de verdedigers
Hij heeft nu een bijnaam: kwatsmansquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:58 schreef Zhano het volgende:
KwakmansDe ene week is het het gras en de andere week de lengte van de spits.
nee hoeft nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we splitten?
return of the thorbquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
Hola, ik ben er weer.Lekker weertje gehad in Barcelona. Hier ook, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Is er verder nog iets gebeurd hier?
Ahhh Thorbie. Ook lekker weer gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ahhh Thorbie. Ook lekker weer gehad?Ja man. En ja koekiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ola Pzzlquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
Hola, ik ben er weer.Lekker weertje gehad in Barcelona. Hier ook, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Is er verder nog iets gebeurd hier?
O ja. Dat heb je gemist. TT has left the building.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de donaties Timmy Turner en Johnbon.
Left the building GJE-style of Fuszy-style? Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja. Dat heb je gemist. TT has left the building.
Geen van beide. Andere prio's: studie, vrienden, meisje, etcquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Left the building GJE-style of Fuszy-style? Waarom eigenlijk?
Heb ik een stylequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Left the building GJE-style of Fuszy-style? Waarom eigenlijk?
Hmm kay, RIP in peace dan, TT.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen van beide. Andere prio's: studie, vrienden, meisje, etc
Ja. Jij hebt een soort haat-liefde relatie met dit topic. Althans, dat was zo. Misschien kwam het door die gekke chick.quote:
RIP Aan de nabestaanden ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm kay, RIP in peace dan, TT.
[..]
Ja. Jij hebt een soort haat-liefde relatie met dit topic. Althans, dat was zo. Misschien kwam het door die gekke chick.
met de fok stok dan hequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Als pascal gaat dan klap ik hem met een loden pijp in zijn nek.
Top, is dat alvast geregeldquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Konko stok is dat.quote:
Zolang Toefjes maar niet weggaat. Anders krijgen we dit:quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RIP Aan de nabestaanden ookGelukkig wordt iedereen hier gekloond op den duur, dus het eindigt niet bij het verlaten van het topic
Ik zal nooit weggaan, anders kan ik m'n jacht niet meer betalen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Oh. Misschien wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm kay, RIP in peace dan, TT.
[..]
Ja. Jij hebt een soort haat-liefde relatie met dit topic. Althans, dat was zo. Misschien kwam het door die gekke chick.
Op de dag dat de meeste van de harde kern weggaan, stop ik ook hier. Tussen voorvocht is er geen bestaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zolang Toefjes maar niet weggaat. Anders krijgen we dit:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zal nooit weggaan, anders kan ik m'n jacht niet meer betalen.
Kan jij een potje vinden ? Kom anders tegen mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:47 schreef wonton het volgende:
De blessures zijn blijkbaar weer terug.....
Wie niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel een beetje haat/liefde relatie met Fifa zelf.
Ja speelde net online maar tegenstander ging disconnecten en toen was mn Depay blessaquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:48 schreef BDIL het volgende:
een potje vinden ? Kom anders tegen mij.
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de donaties Timmy Turner en Johnbon.
had ie al hele lage fitness ofzo?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:49 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja speelde net online maar tegenstander ging disconnecten en toen was mn Depay blessa
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op de dag dat de meeste van de harde kern weggaan, stop ik ook hier. Tussen voorvocht is er geen bestaan.
Geen idee. Er zullen er vast wel wat zijn. Vooral die mensen met de YT moniesquote:
Holy shit. Zowel om 5 uur als 9 uur lig ik nog in mijn bedquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
5 uur op morgen zodat ik op tijd op school ben om kwart voor 9. irritantt
[..]
had ie al hele lage fitness ofzo?
Kan nie joinenquote:
beterquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Holy shit. Zowel om 5 uur als 9 uur lig ik nog in mijn bed.
Ik moest er voor mijn stage destijds altijd tussen half 6 en 6 uit. Voor een vlucht naar Londen een keertje rond 5, maar dat is wel echt zuur hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beternog nooit zo vroeg opgestaan
Toefjes is actually ook een tijdje weggeweest als statementquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je moet eens zo'n Noord Korea filmpje opzoeken als je een joint gerookt hebtquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
pffquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moest er voor mijn stage destijds altijd tussen half 6 en 6 uit. Voor een vlucht naar Londen een keertje rond 5, maar dat is wel echt zuur hoor.
Liever wat later uit mijn bed. Uurtje of 11 ofzo
Dude, je bent wel rijkelijk laatquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:03 schreef Ozz-03 het volgende:
Hey jongens
Kom net van Schiphol, en welke idioot heeft verzonnen dat je met maar 100 mag op de A2.
Turkopediaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:03 schreef Ozz-03 het volgende:
Hey jongens
Kom net van Schiphol, en welke idioot heeft verzonnen dat je met maar 100 mag op de A2.
Je hebt gelijk, jij bent ook medeschuldig. Ben vanavond een stuk fitter! Dus als er genoeg animo is ben ik er bij!quote:
Spelmaker voor de defensie in FMquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ziener was GJE toch..toen al![]()
Nu is Modric niet alleen meer CDM, maar ook nog de enige
lol waarom speelt Carjaval niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ziener was GJE toch..toen al![]()
Nu is Modric niet alleen meer CDM, maar ook nog de enige
Speelde kut 1e wedstrijdquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:26 schreef Reemi het volgende:
Gratis bier op je eerste introductiemiddag is prima trouwens.
Geen idee..misschien kut dit weekend? Defensie zag er echt slecht uit toen,maar of dat aan hem lag. Nu gaan ze met deze opstelling maar gewoon voor meer goalsquote:
Redelijk, wel vast wat studiegenoten leren kennen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Was het verder een beetje nuttig?
p'squote:Op maandag 26 augustus 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Schürrle in de spits trouwens....niet Ba, niet Torres, niet Lukaku, maar hij..raar verhaal.
Ga je nog bij een studentenvereniging?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Redelijk, wel vast wat studiegenoten leren kennen.En een boek kunnen kopen en lid geworden van de studievereniging (niet studentenvereniging).
Nee man, geen tijd voor en die studievereniging is leuk genoeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga je nog bij een studentenvereniging?
Ik ben nu al te laat en denk dat het in het 2e jaar niets meer wordt.
weer op zo'n hommo manier laten weten dat je echt een nieuwe spits moet hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Schürrle in de spits trouwens....niet Ba, niet Torres, niet Lukaku, maar hij..raar verhaal.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Eriksen wil bijtekenen volgens Zwartkruis.
linkquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Eriksen wil bijtekenen volgens Zwartkruis.
zijn die stats op de kaarten van 14 ook al de echte stats of zijn die nog niet bekend ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://beta.futwiz.com/fifa/packs/fifa14/gold Leuk om de kaarten uit de verschillende FIFA edities te zien
oh dat was toch al lang bekend johquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kwam net bij VI voorbij. Geloof dat het alleen gebeurt als er geen grote club komt.
Hazard toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Zijn de fifa 13 stats.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn die stats op de kaarten van 14 ook al de echte stats of zijn die nog niet bekend ?
Ik wist het nog niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oh dat was toch al lang bekend joh
klikte net op zo'n random pack, toen kwam costa cm 95 rated tevoorschijn :S een witte kaartquote:
Volgens de opstelling nu wel ja..dat is nog onlogischerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een legend?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klikte net op zo'n random pack, toen kwam costa cm 95 rated tevoorschijn :S een witte kaart
Volgens Sky sports staat Schurrle in de spitsquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens de opstelling nu wel ja..dat is nog onlogischer
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:01 schreef wieisboos het volgende:
fifa commentaarHier laten ze m wel zien als spits. (Schurrle)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al even dat ik ongelijk had..zou wel een vreemde gewaarwording zijn natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens Sky sports staat Schurrle in de spits
ja maar die zitten toch niet in fifa 14, ik zal straks nog wel even op wat packs klikken, vergeten printscreen te makenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat een legend?
[ afbeelding ]
Waar zitten ze wel in dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar die zitten toch niet in fifa 14, ik zal straks nog wel even op wat packs klikken, vergeten printscreen te maken
Dan zit die vast naast Buttner op de tribunequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef wieisboos het volgende:
van Ginkel niet eens bij de selectie
hij laat een oude pelle kaart zien. had legends niet gelezen. maar volgens mij is costa nog geen legend tochquote:
Vitesse jeugdquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zit die vast naast Buttner op de tribune
Maar het feit dat Mourinho nog een spits wel en Lukaku nu 4e keus is dat is weer minder..quote:
Jawelquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij laat een oude pelle kaart zien. had legends niet gelezen. maar volgens mij is costa nog geen legend toch
Zwaar kut jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar het feit dat Mourinho nog een spits wel en Lukaku nu 4e keus is dat is weer minder..
hij heeft wel pacequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef Reemi het volgende:
Welbeck linksbuiten? Waar zijn die coaches mee bezig joh
Zonde dat jongens met veel potentie niet/amper aan spelen toe komen.quote:
Hij is arrrrrrrrrrr Mquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Dit is wel een piraat
Helemaal waar. Zo staan ze stil in ontwikkeling. Als Buttner "gewoon" naar Ajax of PSV was gegaan, was hij nu waarschijnlijk ietsje verder geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zonde dat jongens met veel potentie niet/amper aan spelen toe komen.
Hoop echt dat van Ginkel verhuurd wordt aan een engelse subtopper, want veel spelen zal van Ginkel toch niet doen.. helemaal niet nu ze die Willian ook hebben (toch?)
was idd rui costa wss, had nu weer een legends kaart kluivert.quote:
Haal een xbox...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was idd rui costa wss, had nu weer een legends kaart kluivert.
die xboxers hebben maar geluk
Denk ik ook, al blijft het lastig te zeggen hoeveel die gasten nou echt leren van het trainen met wereldtoppers en in hoeverre dat het gebrek aan wedstrijden kan compenseren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Helemaal waar. Zo staan ze stil in ontwikkeling. Als Buttner "gewoon" naar Ajax of PSV was gegaan, was hij nu waarschijnlijk ietsje verder geweest.
Wat jank je dan.quote:
Het is zo'n dooddoener, maar op die leeftijd schijn je gewoon wedstrijden te moeten spelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ik ook, al blijft het lastig te zeggen hoeveel die gasten nou echt leren van het trainen met wereldtoppers en in hoeverre dat het gebrek aan wedstrijden kan compenseren.
Ik blijf erbij: ik mis Jaap Stam. En Davids. Dat zou een CDM zijn met 5 star skillsquote:
Dat laatstequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit hij dan bij Arsenal of bij de 'legends'?
Davids zit volgend jaar wrs in het spelquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: ik mis Jaap Stam. En Davids. Dat zou een CDM zijn met 5 star skills
Legends. Allemaal de Legends club. Pires zit er ook bij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit hij dan bij Arsenal of bij de 'legends'?
Als coach?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef wonton het volgende:
[..]
Davids zit volgend jaar wrs in het spel
Heb even de namen opgezocht, nog best wat Arsenal spelers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Legends. Allemaal de Legends club. Pires zit er ook bij.
Nepenthez zei dat je alleen 9 chem kan krijgen als je 2 legends hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb even de namen opgezocht, nog best wat Arsenal spelers.
Wel jammer dat ze dan bij Legends zitten... als is dat chem systeem ook anders zeker
Het is nu ook pas voor het eerst dat er echt zoveel talentvolle gasten de Nederlandse top overslaan en meteen naar het buitenland vertrekken. Over een paar jaar kan je er meer over zeggen omdat je dan pas een fatsoenlijke sample hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is zo'n dooddoener, maar op die leeftijd schijn je gewoon wedstrijden te moeten spelen.
nepentes is een flikkertjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nepenthez zei dat je alleen 9 chem kan krijgen als je 2 legends hebt.
Nep vindt PS4 ook kutter dan Xbox Onequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nepenthez zei dat je alleen 9 chem kan krijgen als je 2 legends hebt.
Je hebt er toch wel een paar meer? Bruma valt toch ook wel in die categorie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is nu ook pas voor het eerst dat er echt zoveel talentvolle gasten de Nederlandse top overslaan en meteen naar het buitenland vertrekken. Over een paar jaar kan je er meer over zeggen omdat je dan pas een fatsoenlijke sample hebt.
Van de fase daarvoor had je eigenlijk alleen Drenthe en RvP, die uiteraard wel bij een NL topclub zaten (op papier), maar nooit daar echt volwassenheid hebben bereikt. Normaal vertrek je dan als key player in NL, nu als jong talent wat net een jaar (of nog korter) een basisplek heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |