SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
wat is een lach als je van binnen huilt
Wat lult hij nouquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Keesje Kwakman weet waaraan het ligt dat de onzekere spits Pelle gisteren drie keer het net wist te vinden. In BN/De Stem laat hij optekenen: 'die Pelle is gewoon anderhalve kop groter dan Drost en een kop groter dan ik. Als hij stil blijft staan dan kunnen we daar nog wat tegen doen, maar zodra hij begint te bewegen zijn we kansloos tegen zulke lange spitsen. We hadden gewoon de voorzet eruit moeten halen en geen onnodige vrije trappen veroorzaken'
Een Keesje zal het niet liggen hoor
9, om precies te zijn. Maar het is ook gewoon heel gemeen dat Pelle steeds weg loopt bij de verdedigersquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat lult hij nouPelle is 5 cm groter dan hij
oh op Fifa 5 cmquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
9, om precies te zijn. Maar het is ook gewoon heel gemeen dat Pelle steeds weg loopt bij de verdedigers
Hij heeft nu een bijnaam: kwatsmansquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:58 schreef Zhano het volgende:
KwakmansDe ene week is het het gras en de andere week de lengte van de spits.
nee hoeft nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we splitten?
return of the thorbquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
Hola, ik ben er weer.Lekker weertje gehad in Barcelona. Hier ook, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Is er verder nog iets gebeurd hier?
Ahhh Thorbie. Ook lekker weer gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ahhh Thorbie. Ook lekker weer gehad?Ja man. En ja koekiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ola Pzzlquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
Hola, ik ben er weer.Lekker weertje gehad in Barcelona. Hier ook, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Is er verder nog iets gebeurd hier?
O ja. Dat heb je gemist. TT has left the building.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de donaties Timmy Turner en Johnbon.
Left the building GJE-style of Fuszy-style? Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja. Dat heb je gemist. TT has left the building.
Geen van beide. Andere prio's: studie, vrienden, meisje, etcquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Left the building GJE-style of Fuszy-style? Waarom eigenlijk?
Heb ik een stylequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Left the building GJE-style of Fuszy-style? Waarom eigenlijk?
Hmm kay, RIP in peace dan, TT.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen van beide. Andere prio's: studie, vrienden, meisje, etc
Ja. Jij hebt een soort haat-liefde relatie met dit topic. Althans, dat was zo. Misschien kwam het door die gekke chick.quote:
RIP Aan de nabestaanden ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm kay, RIP in peace dan, TT.
[..]
Ja. Jij hebt een soort haat-liefde relatie met dit topic. Althans, dat was zo. Misschien kwam het door die gekke chick.
met de fok stok dan hequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Als pascal gaat dan klap ik hem met een loden pijp in zijn nek.
Top, is dat alvast geregeldquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Konko stok is dat.quote:
Zolang Toefjes maar niet weggaat. Anders krijgen we dit:quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RIP Aan de nabestaanden ookGelukkig wordt iedereen hier gekloond op den duur, dus het eindigt niet bij het verlaten van het topic
Ik zal nooit weggaan, anders kan ik m'n jacht niet meer betalen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Oh. Misschien wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm kay, RIP in peace dan, TT.
[..]
Ja. Jij hebt een soort haat-liefde relatie met dit topic. Althans, dat was zo. Misschien kwam het door die gekke chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |