Terug reageren met iets van volgende strekking:quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:37 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Terug reageren met iets van volgende strekking:
"Ja maar, ik heb een lange tuin. Wanneer ik achter door het poortje ga, ben ik wel binnen de gestelde reisafstand."
Zeggen dat je van plan bent te verhuizen, als je aangenomen bent is de koop op het laatste moment toch niet doorgegaanquote:
Komt nog!quote:Op donderdag 5 september 2013 11:06 schreef das_phantom het volgende:
Ik heb nu WW aangevraagd en volgens de mail kan in op mijn UWV inloggen om de status te volgen. Als ik daar inlog staat er echter nergens informatie over mijn aanvraag. Weet iemand hoe dat zit?
Maandag aangevraagd.
Ja, maar dan krijg je het standaard verhaal dat alles goed is en er niets is om je druk over te maken of iets soortgelijks.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:15 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me wel een beetje overduidelijk ja. Heb je er niet eerder al iets over gevraagd?
Kan mij voorstellen. Twee maanden van de te voren kan je een dergelijk gesprek toch wel voeren. Alsof je in die laatste paar weken ineens heel erg verschilt in je werkzaamheden. En dan heb jij nog een beetje tijd om verder te zoeken.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je het standaard verhaal dat alles goed is en er niets is om je druk over te maken of iets soortgelijks.
Morgen met de spreekwoordelijke hand op tafel slaan. Word het een beetje beu.
Jeetje, en dan nu nog niets concreets weten. Dan zou ik er idd ook van uit gaan dat het niet verlengd gaat worden, vooral in combinatie met al die andere dingen (opdrachten niet krijgen, geen uitnodiging voor vergaderingen etc). Niet echt netjes van het bedrijfquote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
Volgende week loopt mijn contract af
Precies. Als dit ook niets wordt dan laat ik de ICT achter me en ga ik een opleiding/cursus in iets anders doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen. Twee maanden van de te voren kan je een dergelijk gesprek toch wel voeren. Alsof je in die laatste paar weken ineens heel erg verschilt in je werkzaamheden. En dan heb jij nog een beetje tijd om verder te zoeken.
Dat dus. Elke keer als ik vraag of ik op de goede weg ben krijg ik halve antwoorden of ontwijkende. Valt me nu pas op nu ik er over nadenk.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, en dan nu nog niets concreets weten. Dan zou ik er idd ook van uit gaan dat het niet verlengd gaat worden, vooral in combinatie met al die andere dingen (opdrachten niet krijgen, geen uitnodiging voor vergaderingen etc). Niet echt netjes van het bedrijf
Precies, en dat ben ik ook aan het doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar je wacht toch niet tot een week voor je contract afloopt om duidelijkheid te krijgen? Ik zou minimaal 2 maanden van te voren vragen of je concreet kan krijgen dat je contract verlengt wordt. Geen duidelijk antwoord is dan sowieso solliciteren.
Welke functie heb je nu?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, en dat ben ik ook aan het doen.
Functioneel ontwerper.quote:
https://onzetaal.nl/taala(...)tsel-werkwoord#lijstquote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef Andromache het volgende:
Gesolliciteerd op bijbaan. Spellingcontroleur voor webzoekopdrachten. Heb op een andere site dan waar ik deze vacature vond een riant uurloon zien staan. Er is geen harde garantie op een aantal uren, maar met 20 uur per week zou ik er van rond kunnen komen. Eens kijken wat dit wordt. En wat het uurloon nou echt is
Klinkt leuk! En je houdt sowieso nog uren over voor wat anders dan.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef Andromache het volgende:
Gesolliciteerd op bijbaan. Spellingcontroleur voor webzoekopdrachten. Heb op een andere site dan waar ik deze vacature vond een riant uurloon zien staan. Er is geen harde garantie op een aantal uren, maar met 20 uur per week zou ik er van rond kunnen komen. Eens kijken wat dit wordt. En wat het uurloon nou echt is
Kom op, Bien!quote:Op donderdag 5 september 2013 11:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Weinig motivatie om te solliciteren de laatste tijd.Moet echt weer mezelf activeren.
![]()
Gelukkig zijn deze week de scholen weer begonnen en heb ik deze week alweer drie diensten gekregen via het uitzendbureau. Twee kortere en morgen lekker de hele dag aan het werk.
Gefeliciteerd meid!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef eefje801 het volgende:
Werk gevonden
Heb hier meer meegelezen dan meegeschreven. Blijf dat wel doen, misschien kan ik nog eens iemand die in het Noorden woont voor een vacature tippen. Zou zelfs kunnen voor mijn huidige baan dus als je ervaring hebt met uitkeringen, juridisch werk of iets in die geest dm me dan even. Weet niet of dit mag hoor in dit topic, anders haal ik het weg. Maar er worden nog wat mensen gezocht.
Succes!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef eefje801 het volgende:
Werk gevonden
Heb hier meer meegelezen dan meegeschreven. Blijf dat wel doen, misschien kan ik nog eens iemand die in het Noorden woont voor een vacature tippen. Zou zelfs kunnen voor mijn huidige baan dus als je ervaring hebt met uitkeringen, juridisch werk of iets in die geest dm me dan even. Weet niet of dit mag hoor in dit topic, anders haal ik het weg. Maar er worden nog wat mensen gezocht.
Ik hou me meer aanbovelen voor marketing support en/of content management en/of content beheerquote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef eefje801 het volgende:
Werk gevonden
Kom je ook uit het Noorden? Want zie toch wel veel vacatures van dien aard voorbij komen hier.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou me meer aanbovelen voor marketing support en/of content management en/of content beheer
En het belangrijkste bijna vergetengefeliciteerd
Lees maar een stukje terugquote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ben er heel blij mee, beetje onwerkelijk nog. En zoveel regelen
Ik heb je LinkedIn-profiel geforward naar een vriend van mijquote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef eefje801 het volgende:
Werk gevonden
Ik ook minus marketingquote:Op donderdag 5 september 2013 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou me meer aanbovelen voor marketing support en/of content management en/of content beheer
Mooi, dankje!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb je LinkedIn-profiel geforward naar een vriend van mij
Wat houdt het eigenlijk ongeveer in? Bij content kan ik dan denken aan bijvoorbeeld de content die ook in systemen staat zoals bij jouw vorige baan?quote:
Ik woon in zuidoost Frieslandquote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kom je ook uit het Noorden? Want zie toch wel veel vacatures van dien aard voorbij komen hier.
Dankje!
Dat hele tactische planning maken is bij mij een beetje natte vingerwerk. Het hangt er vanaf wat ik binnen heb gekregen, meestal plaats ik het toch welquote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Andromache het volgende:
bijvoorbeeld. content is natuurlijk heel hip voor inhoud. content management houdt heel kort door de bocht in dat je een tactische planning maakt van wat voor content op welk moment geplaatst wordt en wie verantwoordelijk is voor het schrijven/bedenken en evt. aanpassen van die content. en ook in welk medium, en evt. op welke manier de diverse media elkaar aanvullen.
Thanks. Komt wel goed op een of andere manier.quote:
Hier hetzelfde probleem. Ik kom veel vacatures tegen die perfect voor me zijn maar dan zit er net weer een paar eisen tussen die ik dan niet heb. Maar ik blijf het ook proberenquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:44 schreef Luco het volgende:
Brief verstuurd, nu hopen dat ik ondanks het niet voldoen aan het volledige eisenpakket wel op gesprek mag komen.
Hier was het een hele duidelijke: Registratiefase afgerond, terwijl ik juist een registratieplek zoek. Heb het gewoon geprobeerd. Sluitingsdatum is 16 september.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. Ik kom veel vacatures tegen die perfect voor me zijn maar dan zit er net weer een paar eisen tussen die ik dan niet heb. Maar ik blijf het ook proberen
Je mag best je tijd nemen om te antwoorden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoi ben nieuw hier![]()
Net een sollicitatiegesprek gehad en volgens mij helemaal verpest. Ik wilde de baan zo graag dat ik ondanks m'n voorbereiding te zenuwachtig was en niet snel een goed antwoord wist te geven
Heb ook pas één keer in m'n leven echt gesolliciteerd en toen de baan gelijk gekregen dus heb er verder geen ervaring mee. En dan moest het ook nog in het Engels, hoewel m'n Engels goed is dus dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn. Maar je kunt je toch altijd beter uitdrukken in je moedertaal vind ik.
De druk was misschien gewoon veel te hoog want ik moet werk vinden in m'n nieuwe woonplaats en er zijn maar erg weinig banen daar waar ik op kan solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |