Of het geeft aan dat het niet zo flinterdun is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:52 schreef matthijst het volgende:
Het feit dat er een uitleg nodig is geeft al aan dat het niet de mooist geschreven plotwending in 5 seizoenen is
Nee toch? Want Hank kwam binnen en zei 'let her go' en even daarna zaten ze samen in de auto, volgens mij zonder baby.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Marie heeft haar toch gekidnapped?
Een beetje wel, die arme Saul zit ook te diep overal in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:54 schreef Levolution het volgende:
Genoeg getrolld, wie kreeg er nog meer medelijden met Saul toen hij met een bloedneus op de grond lag en alles schreeuwend opbiechtte? De arme man stond doodsangsten uit.
Tevens, Br Ba heeft steeds vaker cliffhangers, terwijl vroeger elke episode heel strak afgesloten werd. Vind ik wel jammer.
Alleen voor de domme mensen is er uitleg nodig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:52 schreef matthijst het volgende:
Het feit dat er een uitleg nodig is geeft al aan dat het niet de mooist geschreven plotwending in 5 seizoenen is
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:48 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Alleen voor de domme mensen is er uitleg nodig.
Doe niet zo dom. Iedereen begrijpt het, niet iedereen is van mening dat die connectie die Jesse legt zo voor de hand ligt als dat sommigen hier beweren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:58 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Weer 1tje die het niet gegreep.
Ik denk dat het gewoon water is. Jesse vernielt Walt's tapijt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jep, that settles it. Het huis gaat niet in de fik.
De schavuit!quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon water is. Jesse vernielt Walt's tapijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het zou nu nog kunnen natuurlijk in de volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen simpele mensen vinden het verhaal direct wel bestquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:48 schreef pervertedhermit het volgende:
Alleen voor de domme mensen is er uitleg nodig.
De kwaliteit van zijn methproductie zonder Walt spreekt al voor hem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Overigens is Jesse niet achterlijk, sommigen doen alsof hij dit niet door kan hebben.
Hij is geen Walt of Gus maar wel slim genoeg en heeft mensenkennis zat om dit door te hebben.
Ik vind het compleet logisch dat hij het ziet hoe het is, hij zat er sowieso niet vaak naast met dat soort dingen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eindelijk weer een vette aflevering. Hank zn kop als hij naar dat filmpje kijkt.
alles was epic dusver.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eindelijk weer een vette aflevering. Hank zn kop als hij naar dat filmpje kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |