een Arriva-bus die rijdt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://www.marrennijs.nl/Nieuws/auto-botst-op-bus-arriva
wat klopt daar niet dat artikel? :p
volgens mij staan hier ook nog overblijfselen van een echter Interliner paalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt het hem niet helemaal verwijten, want de sporen van de Interliner zijn na al die jaren nog steeds terug te vinden. Tot voor kort op station Leeuwarden, maar daar zijn de sporen verdwenen. Leeuwarden Klanderij heeft nog de zwaar verwaarloosde overblijfselen staan
het bord voor de gewone streekdiensten (tegen over de BP) is nog wel regelmatig aan.. echter met informatie waar je geen niks aan hebt..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef LtnGeorge het volgende:
Dat is wel waar.
Reis elke dag via Joure naar Groningen en tref daar inderdaad elke ochtend het nog de oude interliner zuil met vertrektijden (welke gigantisch rot is), het interliner bushokje (2 maal!) en het connexxion vertrekbord.
Op de ongebruikte zijde staat inderdaad ook nog een interliner zuil met beeldscherm!
De connexxion borden staan inmiddels wel uit geloof ik. Die op station Heerenveen is vorig jaar weggehaald maar de 2 in joure zijn beide blijven staan.
was vanochtend redelijk druk volgens mij. Zag twee pendelbussen rijden en bij de achterzijde van de stallen waren twee gasploffers neergezet. Op het voormalig Brada-terrein, waar xx haar stalling had stond ook nog een bus en kon geparkeerd worden. Voor de rest heb ik er niets van meegekregenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Arriva Friesland heeft zaterdag een open dag. Gaan er nog mensen heen?
http://www.arriva.nl/nieu(...)rriva-in-leeuwarden/
Ik kom er net vandaan, niemand van hier gezien voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was vanochtend redelijk druk volgens mij. Zag twee pendelbussen rijden en bij de achterzijde van de stallen waren twee gasploffers neergezet. Op het voormalig Brada-terrein, waar xx haar stalling had stond ook nog een bus en kon geparkeerd worden. Voor de rest heb ik er niets van meegekregen
Jou ook niet gezien maar was er zelf wel tussen pakweg 12 en 13 uur. Veel collega's gesproken dus meer gepraat dan gezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, niemand van hier gezien voor zover ik weet.
ik was er rond half twee geloof ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jou ook niet gezien maar was er zelf wel tussen pakweg 12 en 13 uur. Veel collega's gesproken dus meer gepraat dan gezien
Hij was gelukkig al wel voorzien van die oerlelijke ¤3 stickerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was er rond half twee geloof ik.
en die BYD schijnt nog niet eens op Schier gewest te zijn, deuren zitten er net in?
En zo te zien zijn ze een stuk donker blauw op bumper "vergeten"...quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:03 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Hij was gelukkig al wel voorzien van die oerlelijke ¤3 sticker![]()
Beetje kopie van het Amsterdamse systeem voor de tramlijnen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben in Utrecht vanaf december weer iets nieuws. Kubus neemt het vervoer over van xx en introduceert voor de stadsdienst bestemmingskleuren, niet zoals ze in Groningen al op de stadsdienst hebben.
Daarnaast krijgt ieder bestemmingsgebied een symbool, dus dan heb je bijvoorbeeld Lijn 12 (geel) ☼ (zonnetje) Uithof
bron: http://qbuzz-utrechtcentraal.nl/index.php?id=204
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |