Dit, plus dat je van binnenuit nog een best hoog percentage lichtdoorlatendheid hebtquote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Dit mag gewoon zolang het zicht van de bestuurder maar niet beperkt wordt. Vergelijk het maar met een vrachtwagen, SRV wagen of bestelbus.
Dit is hoogstwaarschijnlijk van die one way vision folie.. Je kunt dus wel gewoon van binnen naar buiten kijken (wel verduisterend)..quote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraag over die spelersbussen van bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord die tegenwoordig helemaal beplakt zijn in 1 kleur waardoor je de ramen niet meer ziet.
[ afbeelding ]
Is dat speciaal getint glas dat zo is aangepast dat je dus deze eenzijdige kleur krijgt want ik kan mij voorstellen dat het raar staat dat men het wel dus voor het voetbal zoiets doet maar als jij of ik als gewone autorijder zijn auto zo zou bedekken, je gelijk een prent zou krijgen.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
In Groningen hebben ze stadsgelede 3050 omgebouwd en voorzien van een nieuwe livery en waarschijnlijk ook nieuw interieur:
[ afbeelding ]
Een en ander loopt vooruit op de nieuwe vervoersplannen voor de stad waarbij er voor lijn 15/115 negen Capacity's komen en waarbij er met het stads en streeknet geschoven zal gaan worden. Zo worden de lijnen 316/317 Leek/Roden-Kardinge verder geïntegreerd met de huidige stadslijnen 3 en 6 en zal er met geledes gereden gaan worden ipv standaardbussen. De Qliner naar Annen zal verdwijnen en geïntegreerd worden in P-Citybus 22 die nu nog tussen Haren en Euroborg P3 pendelt. Ook dit wordt een lijn die volledig met geledes gereden zal gaan worden. Voor deze operatie worden een aantal stadsgeledes omgebouwd en komen er enkele nieuwe geledes bij.
Behalve een andere kleurstelling, met een reclame op de ramen die de bussen best donker maakt van binnen, lijkt er nog niks veranderd aan de bussen. Het interieur is nog altijd gelijk als dat van elke andere bus in de stad. Dus nog gewoon de lage kuipstoeltjes in plaats van de stoelen met hoge rugleuning die in de streekbussen staan.quote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
In Groningen hebben ze stadsgelede 3050 omgebouwd en voorzien van een nieuwe livery en waarschijnlijk ook nieuw interieur:
[ afbeelding ]
Een en ander loopt vooruit op de nieuwe vervoersplannen voor de stad waarbij er voor lijn 15/115 negen Capacity's komen en waarbij er met het stads en streeknet geschoven zal gaan worden. Zo worden de lijnen 316/317 Leek/Roden-Kardinge verder geïntegreerd met de huidige stadslijnen 3 en 6 en zal er met geledes gereden gaan worden ipv standaardbussen. De Qliner naar Annen zal verdwijnen en geïntegreerd worden in P-Citybus 22 die nu nog tussen Haren en Euroborg P3 pendelt. Ook dit wordt een lijn die volledig met geledes gereden zal gaan worden. Voor deze operatie worden een aantal stadsgeledes omgebouwd en komen er enkele nieuwe geledes bij.
dan moet dat nog komen. Ik geloof dat de bussen deels een stadsinterieur krijgen en deels streek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:10 schreef LtnGeorge het volgende:
[..]
Behalve een andere kleurstelling, met een reclame op de ramen die de bussen best donker maakt van binnen, lijkt er nog niks veranderd aan de bussen. Het interieur is nog altijd gelijk als dat van elke andere bus in de stad. Dus nog gewoon de lage kuipstoeltjes in plaats van de stoelen met hoge rugleuning die in de streekbussen staan.
Ja, knap waardeloos voor de regio bij jullie! Een mannetje of 1500 die op straat komen te staan, die zelf ook allemaal gezinnen hebben die er ook van mee profiteren.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:16 schreef dennistd het volgende:
De OAD is faiiliet: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=171756&cat=1
Zijn er nog streeklijnen van OAD?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:44 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ja, knap waardeloos voor de regio bij jullie! Een mannetje of 1500 die op straat komen te staan, die zelf ook allemaal gezinnen hebben die er ook van mee profiteren.
Ik hoop op een soort van doorstart voor OAD, maar verwacht dit niet, aangezien het faillissement al is uitgesproken.
Voor zover ik weet alleen scholieren lijn(en) in Twente met ex BBA / Veolia Citaro's...quote:Op woensdag 25 september 2013 20:29 schreef dennistd het volgende:
Ergens in Brabant nog volgens mij, en hier in Twente zie ik wel eens OAD-Citaro's op lijn 97
Je zal maar al je voetbalreizen i.c.m. tickets voor de Champions league wedstrijden van Ajax hebben geregeld via hun.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:16 schreef dennistd het volgende:
De OAD is faiiliet: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=171756&cat=1
wie gaat er nog iets bestellen bij een bedrijf dat een naderd faillisement afkondigd? lekker onzinnig.quote:Ik vind toch dat er een wet moet komen die bedrijven verplicht indien een naderend faillissement is potentiële klanten hiervan weken van te voren op de hoogte te brengen
OAD rijdt met 1 citaro op lijn 91 (Holten-Rijssen-Goor-Almelo) en 1 citaro op lijn 92 (Almelo-Neede).quote:Op woensdag 25 september 2013 20:29 schreef dennistd het volgende:
Ergens in Brabant nog volgens mij, en hier in Twente zie ik wel eens OAD-Citaro's op lijn 97
Wat is onzinniger: Een bedrijf dat willens en wetens failliet gaat en dit niet tijdig meldt aan zijn clientèle waardoor zij die dus al geboekt en betaalt hebben als het faillissement daar is, met de gebakken peren blijven zitten of een bedrijf dat tijdig aangeeft dat men weleens failliet zou kunnen gaan en de ellende beperkt blijft tot hen zelf i.p.v. dat zij klanten meesleuren in hun faillissement.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:23 schreef Gnittoo het volgende:
wie gaat er nog iets bestellen bij een bedrijf dat een naderd faillisement afkondigd? lekker onzinnig.
Ik vermoed Apeldoorn, foto´s zijn genomen bij de Syntus stalling in Apd en volgens mij heb ik hem daar ook een keer zien staan...quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Interessant. Ze hebben een Amba omgebouwd om te rijden op waterstof. Binnenkort zal er ergens eentje op dienst te zien zijn. Ik denk zelf Zwolle of Apeldoorn
http://autobussen.blogspo(...)dor-8197-is-een.html
Niet dat het de eerste is, maar toch
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:44 schreef Gnittoo het volgende:
wat is nou eigenlijk de opvolger van openbaarvervoerinboskoop geworden?
Voor busfoto's?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:59 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af, mis het nog steeds erg en ontdekte tot dusver geen soortgelijke site
ik wist er neit van maar nu denk ik t wel jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Arriva Friesland heeft zaterdag een open dag. Gaan er nog mensen heen?
http://www.arriva.nl/nieu(...)rriva-in-leeuwarden/
Een echte opvolger is er niet meer gekomen, hetgeen natuurlijk erg jammer is. Het forum van OVinNederland houdt nog wel enigszins de ontwikkeling in bussenland bij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Voor busfoto's?
Weet niet precies wat op Boskoop allemaal stond, keek er alleen voor de foto's.
Kwam deze tegen: http://busfoto.net/start_nl.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |