welke week?quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef penny-wise het volgende:
Jaja, ik zie deal voorbij komen maar wie weet uit welk liedje deze muziek uit de Zeeman reclame komt?
Het begin is van Cyndi Lauper maar wat daarna komt wil ik graag weten.
http://www.zeeman.com/get(...)/TV-commercials.aspx
Het gaat om de panty reclame.

37, daar hoor je toch Cindy Lauperquote:
 Hij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens
 Hij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens  

Ja maar ik hoor daar alleen maar een aangepaste in de K3-remix-Cindy Lauper, verder niks.quote:Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
37, daar hoor je toch Cindy LauperHij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens

Nee, dat zit in een ander liedje. Het zit in mijn hoofd maar het komt er niet uit verdullemequote:Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
37, daar hoor je toch Cindy LauperHij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens

Gokjequote:Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef Flounder het volgende:
Op 2 minuten precies start de intro van een nummer, gespeeld op de piano. Wie weet welk nummer dat is?

Graag gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Flounder het volgende:
Dat zijn inderdaad dezelfde akkoorden, Dank je wel!:)

Dezelfde akkoorden zegt nog niks, wantquote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Flounder het volgende:
Dat zijn inderdaad dezelfde akkoorden, Dank je wel!:)

Is dat niet gewoon een Zeeman riedeltjequote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef penny-wise het volgende:
Jaja, ik zie deal voorbij komen maar wie weet uit welk liedje deze muziek uit de Zeeman reclame komt?
Het begin is van Cyndi Lauper maar wat daarna komt wil ik graag weten.
http://www.zeeman.com/get(...)/TV-commercials.aspx
Het gaat om de panty reclame.
 Hoor het ook aan het einde van die andere filmpjes.
 Hoor het ook aan het einde van die andere filmpjes.

quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dezelfde akkoorden zegt nog niks, want

Echt niemand?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:40 schreef Unmountable het volgende:
Ik zoek een groene CD uit de jaren '90, het was iets met 'Atomic', en hij had deze afbeelding zowel op de cd als op het album;
[ afbeelding ]
Iemand enig idee? Het waren allemaal dance nummers.

Gevonden.quote:Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]

Kreeg opeens een brainfart dat ik dat nummer 5~8 jaar geleden best tof vond
  Kreeg opeens een brainfart dat ik dat nummer 5~8 jaar geleden best tof vond

foo fighters- learning to fly?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Toch eens proberen, ik heb echt veel te weinig info maar goed:
Ik zoek een rocknummer met een videoclip die zich afspeelt in een vliegtuig.
Meer weet ik niet meerKreeg opeens een brainfart dat ik dat nummer 5~8 jaar geleden best tof vond

Deze misschien?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Toch eens proberen, ik heb echt veel te weinig info maar goed:
Ik zoek een rocknummer met een videoclip die zich afspeelt in een vliegtuig.
Meer weet ik niet meerKreeg opeens een brainfart dat ik dat nummer 5~8 jaar geleden best tof vond

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |