Oh, irritant is dat he! Stomme dubbele maten. Ik prop Niels nog even in 98/104, 110/116 ziet er niet uit.quote:Op zondag 1 september 2013 14:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier ook voor beiden altijd een stapel van
Ook de slim fit van name it zit hier goed bij de jongste (ong 97 cm en 14,5 kilo).
Nu krijgen we wel het probleem dat vsn shirtjes 98/104 aan de kleine kant wordt en 110/116 nog veel te groot (hangt al veel van in zn kast). 104/110 zie ik echter niet veel. Dus als iemand nog tips heeft voor shirtjes in mast 104/110 of 110..
en veel 'losse' maten ookquote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef octopussy het volgende:
Nextdirect heeft dus wel die tussenmaat 104-110
Gymboree, Old Navy, Gapquote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef acnaib80 het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk amerikaans merk voor kleding van een dreumes?
Vrienden gaan naar Amerika, misschien kunnen ze wat meenemen?
OshKosh B'Goshquote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef acnaib80 het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk amerikaans merk voor kleding van een dreumes?
Vrienden gaan naar Amerika, misschien kunnen ze wat meenemen?
Volgens mij niet want Nextdirect is een Europese site. Ik heb bij beide sites nog nooit invoerkosten betaald. Bij Next is verzenden overigens gratis, bij Lindex niet. Maar terugsturen is natuurlijk een ander verhaal, dat is behoorlijk prijzig.quote:Op zondag 1 september 2013 20:53 schreef acnaib80 het volgende:
Hoe werkt besteelen bij Lindex/nextdirect? Betaal je dan invoerkosten?
dat. en verder tommy of ralph, als je daar van houdt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef Lamb29 het volgende:
Allstars zijn daar ook een stuk goedkoper
Dat konijnenjasje!quote:
idem!!! Superleukquote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind die vos echt fantastisch.
Die heb ik pas nog voorbij zien komen op pinterest als naaipatroon. Misschien een tipje voor de creamama's onder ons (ik zal eens kijken of ik het linkje zo 123 kan vinden).quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind die vos echt fantastisch.
Het lijkt me het beste als je dat linkje even hebt gevondenquote:Op maandag 2 september 2013 17:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heb ik pas nog voorbij zien komen op pinterest als naaipatroon. Misschien een tipje voor de creamama's onder ons (ik zal eens kijken of ik het linkje zo 123 kan vinden).
Puh. Het stond bij jou op een DIY board, maar was gewoon een linkje naar die Etsy shopquote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Het lijkt me het beste als je dat linkje even hebt gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |