Ik heb 'm laatst weer es opgepakt, nadat ik er een tijdje geen zin in had. Zit er nu weer helemaal in en wil hem snel uitspelen. Uiteraard wel eerst overal 100% items scoren.quote:
Uit!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Godtje, hoe is't met Lara?
Ik heb nog geen goedkope Last of us gevonden, dus heb Dragon Age 1 maar eens uitgespeeld. Had 2 al wel klaar, maar 1 niet. Nu wel
Mij normaalgesproken ook niet, kost teveel tijd. Bij Tomb Raider is het dermate goed te doen, dat ik een uitzondering maak.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Nooit kunnen boeien, dat 100% uitspelen van games.
Heb hem uitgespeeld, topspel.
Ik heb er een aantal wel platinumquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij normaalgesproken ook niet, kost teveel tijd. Bij Tomb Raider is het dermate goed te doen, dat ik een uitzondering maak.
True, het speelt lekker weg. Maar er wachten meer gamesquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij normaalgesproken ook niet, kost teveel tijd. Bij Tomb Raider is het dermate goed te doen, dat ik een uitzondering maak.
Hoe pak je de challenges aan dan? Want die zijn kut te vinden. Glinsterende dingetjes in een boomquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Dat was alleen lastig in een van die eerste levels met die dromenvangers. De rest is altijd wel te vinden met je survival instinct.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe pak je de challenges aan dan? Want die zijn kut te vinden. Glinsterende dingetjes in een boom
Voor sommigen moet je per se backtracken. Toen was ik er snel klaar mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was alleen lastig in een van die eerste levels met die dromenvangers. De rest is altijd wel te vinden met je survival instinct.
Ah ok! Daar was ik er ook al mee gestopt. Daar mis ik er nog eentje. Zal nog eens een rondje doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was alleen lastig in een van die eerste levels met die dromenvangers. De rest is altijd wel te vinden met je survival instinct.
I know, ik heb onze e-penissen al vergeleken via PSN. Jij hebt de grootste.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb deze:
Assassin's Creed II™
inFamous 2
L.A. Noire
Saints Row: The Third
The Saboteur
Vast die ene die onder een brug hangt, redelijk dicht bij het tweede basecamp. Waardeloze verstopplek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok! Daar was ik er ook al mee gestopt. Daar mis ik er nog eentje. Zal nog eens een rondje doen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, ik heb onze e-penissen al vergeleken via PSN. Jij hebt de grootste.
En er komt bijna niks meer bij. Weinig in elk gevalquote:Trofeeën: 1320
5 Platinum
43 Goud
240 Zilver
1032 Brons
Haha. ik ga morgen even kijken. Dan heb ik tijd en zin denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast die ene die onder een brug hangt, redelijk dicht bij het tweede basecamp. Waardeloze verstopplek.
Eigenlijk alleen bij die bergen, maar daar ben je dan ook meteen het langst mee bezig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voor sommigen moet je per se backtracken. Toen was ik er snel klaar mee.
Jij doet veel te veel de multiplayer van dat ene speel dat mij totaal niet boeit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
En er komt bijna niks meer bij. Weinig in elk geval
De MP van TombRaider lijkt me ook niks. Is dat wat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet veel te veel de multiplayer van dat ene speel dat mij totaal niet boeit.speel de multiplayer van Tomb Raider, kun je die ook platinum halen.
Eens!quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Multplayer vind ik ook nooit wat aan, doe mij maar een verhaal en op eigen tempo een beetje aankutten.
geen idee. Nog niet geprobeerd, ga ik ook niet doen. Al maak ik over een paar weken bij GTA wel een uitzondering, denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De MP van TombRaider lijkt me ook niks. Is dat wat?
En ik vind MP trophies kut.
En ik speel idd het meeste CoD. En ook dat de helft minder vergeleken met het vorige deel.
Dit soort dingen:quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
geen idee. Nog niet geprobeerd, ga ik ook niet doen. Al maak ik over een paar weken bij GTA wel een uitzondering, denk ik.
Doei! Begin ik niet aan. Dan nog liever een keer prestigen in CoD of last of us kopen.quote:Zilver
Ware toewijding
Bereik niveau 60 in multiplayer.
Ja sommige zijn echt lastig te vinden/zien. Dus heel soms heb ik youtube gebruiktquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uit!Moet nog wel even 100% maar ik vind de challenges vinden eigenlijk kut.
Dus ik wete niet of ik voor 100% ga.
quote:Wel heel tof spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Idem. Ik doe dat normaal ook nooit hoor, maar hier vond ik het zelfs leuk tot op zekere hoogtequote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel veel survival instinct gebruikenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe pak je de challenges aan dan? Want die zijn kut te vinden. Glinsterende dingetjes in een boom
Ik zal eens kijken hoe ver ik kom voor mijn vakantiequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel survival instinct gebruiken
(en internet)
Ja die dreamcatchers vallen amper op met al die bomen inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast die ene die onder een brug hangt, redelijk dicht bij het tweede basecamp. Waardeloze verstopplek.
Is op zich wel eens grappig om te doen. Beetje vlag veroveren eigenlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De MP van TombRaider lijkt me ook niks. Is dat wat?
Jaquote:En ik vind MP trophies kut.
Ik heb eindelijk Dragon Age 1 uitgespeeld in de vakantie afgelopen week.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe ver ik kom voor mijn vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog zit ik maar op 44%!
Zitten ook veel DLC trophies in. Ja hallo!
L'Amour menaçant:
Ja ik ben weer terug van vakantiequote:
Ik kan best leven zonder chocola! Doe ik al een jaar zowat!quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan best leven zonder chocola! Doe ik al een jaar zowat!
Idd, het is best lekker, maar die totale adoratie heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan best leven zonder chocola! Doe ik al een jaar zowat!
Deze ga ik bewaren om random overal achter te plakken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is best lekker, maar die totale adoratie heb ik nooit begrepen.
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
[..]
Behalve de cote d'or melk. Maar ik krijg uitslag van chocolade, dus de afweging is gemaakt en er is besloten in t nadeel van chocoquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:58 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb mijn schoonmoeder pas nog een penis van chocolade gegeven. Viel goed in de smaak.
"Die neem ik liever in de bek dan die wrange stok van je schoonvader!"quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:58 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb mijn schoonmoeder pas nog een penis van chocolade gegeven. Viel goed in de smaak.
Is ondertussen een traditie geworden, op vakantie kopen we een lokale penis van chocolade, hout of whatever.quote:
Want die is van bittere chocolade met truffels?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Die neem ik liever in de bek dan die wrange stok van je schoonvader!"
Ik heb liever Cote-d-Azurquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve de cote d'or melk. Maar ik krijg uitslag van chocolade, dus de afweging is gemaakt en er is besloten in t nadeel van choco
Dat kijkt me te posh en te gay voor mij.quote:
Mietjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kijkt me te posh en te gay voor mij.
Ik heb nog steeds uitslag van ibiza.
Ik hou niet zo van poshquote:
De pa in de serie growing pains (80's) en zoon Thicke, nu een hit met Blurred Lines en eerder met When I get you alone (een jaar of tien geledenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet heul niet wie die 2 mensen zijn.
Die bovenste is dus de papa van de serie Growing Painsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet heul niet wie die 2 mensen zijn.
Als je ze zo samen ziet dan zie je wel wat gelijkenis iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
Ik wist heul niet dat hij
[ afbeelding ]
Van growing Pains
de vader is van:
[ afbeelding ]
Je bent een Amsterdammer. De eerste was voor je ego, de ander voor jouquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een Amsterdammer. De eerste was voor je ego, de ander voor jou
O sorry!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]dan mis ik er nog 1 voor mijn e-pener
.
Dankquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry!
Nou, die bovenste, da's dus de pa uit een heule oude serie en die onderste een zanger van een hitje van nu.
Mag ik kiezen waar die e-kus komt?quote:
*zet firewall en malwarescanner aan*.quote:
Yes, het is your lips my ass tuesday!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zet firewall en malwarescanner aan*.
Leef je uit.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes, het is your lips my ass tuesday!
Ah fuck it, I've done worse.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes, het is your lips my ass tuesday!
Ben ik dan nu de smiley die kotst?! Of vliegt er iets mijn mond IN?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah fuck it, I've done worse.![]()
(was de enige smiley met zijn kont naar die kant)
Jij bent idd de rechterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik dan nu de smiley die kotst?! Of vliegt er iets mijn mond IN?
Volgens mij is t fysiek ook redelijk onmogelijk om EN de achterste EN de voorste te zijn! Kweet niet hoe flexibel en lang die e-penis van je is!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent idd de rechter.
Ehhhmmm, nee, zover wil ik nog niet gaan op de eerste date Angel.
Oh, mijn e-penis is echt gigantisch natuurlijk, het is FOK! wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is t fysiek ook redelijk onmogelijk om EN de achterste EN de voorste te zijn! Kweet niet hoe flexibel en lang die e-penis van je is!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, mijn e-penis is echt gigantisch natuurlijk, het is FOK! wat denk je zelf?.
JIj bent ook snel tevreden ook he?quote:
Heel snel. Met dit weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent ook snel tevreden ook he?.
Maar jij bent toch allang in een exclusieve op echte liefde gebaseerde relatie verwikkeld met je droom hetero? ;{w.quote:
Wees eens wat duidelijker. Welke hetero?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar jij bent toch allang in een exclusieve op echte liefde gebaseerde relatie verwikkeld met je droom hetero? ;{w.
Dit zegt alweer genoegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wees eens wat duidelijker. Welke hetero?
Oooo die! Nee dat gaat hem helaas never nooit worden. Daar kan net een kusje op de wang vanafquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zegt alweer genoeg.
Die van die titty twisterfoto natuurlijk.
Je wordt toch geenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo die! Nee dat gaat hem helaas never nooit worden. Daar kan net een kusje op de wang vanafI've lost my gay-touch!
Nee man, die hebben veel te weinig seks!quote:
En krijgen al-tijd kinderenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee man, die hebben veel te weinig seks!
Oookaayy, ja dat is heel wat andersquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik lees hele andere dingen over mijn ex. Nou nee, zijn broer.
Drugsgeld, witwassen, gok-schandaal, quote jonge miljonairs, invallen etc.....
You open them up?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oookaayy, ja dat is heel wat anders.
Maar blijkbaar is met mij neuken goed voor het krijgen van nageslacht.
Blijkbaarquote:
Dat jij dan eerst op die vrouw mag, en dan de man weer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Er zijn zat stellen die moeite hebben met het krijgen van kinderen, zou er een markt voor zijn?.
Hey, het is therapie en wordt vergoed door het ziekenfonds meneer!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat jij dan eerst op die vrouw mag, en dan de man weer?
Oh, ik beweer niet dat ik zo geweldig neuk ofzo hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Misschien kan ie wat van je leren!
Cursus hoe bereid ik mijn vrouw voor op zwangerschap
Nee, natuurlijk niet, waarom zou dat kunnen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik heb een retourtje naar Amsterdam Zuid, want daar moet ik zijn. Nu wil ik daarna naar de stad, maar dat kan niet met dat NS-kaartje
Wat doe je dan ook voor geks met kaartjes?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik heb een retourtje naar Amsterdam Zuid, want daar moet ik zijn. Nu wil ik daarna naar de stad, maar dat kan niet met dat NS-kaartje
Omdat het stom is dat dat stomme Zuid niet rechtstreeks naar Centraal gaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, waarom zou dat kunnen?.
Is kortingskaart, incl entree.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook voor geks met kaartjes?![]()
Toch gewoon OV chip
Dus uitstappen en dan weer inchekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is kortingskaart, incl entree.
Sja, dan zal je met de metro moetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het stom is dat dat stomme Zuid niet rechtstreeks naar Centraal gaat.
Het is zo omslachtigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan zal je met de metro moeten.
Los Pilones, in de buurt van het Leidseplein, geweldige mexicaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Zit er trouwens een lekker Mexicaans restaurant in A'dam? Nu de Amsterdammers er toch zijn.
Tof, dank jequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Los Pilones, in de buurt van het Leidseplein, geweldige mexicaan.
http://www.lospilones.com/restaurents.php?r=leidsebuurt
Gewoon naar Utrecht gaan, daar is maar 1 fatsoenlijk station.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het stom is dat dat stomme Zuid niet rechtstreeks naar Centraal gaat.
Beste uitvinding van de eeuwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ben je aan het jehovaën met die OV-chip
Overvecht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon naar Utrecht gaan, daar is maar 1 fatsoenlijk station.
Zeker. Nooit meer druk maken of je wel geld, hoeveel zones, stempelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg makkelijk, dat wel.
Ja, soms heb je nog mooie opstoppingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Nooit meer druk maken of je wel geld, hoeveel zones, stempelen.
Kritiek punt is dat de poortjes op het station nog open staan en niet standaard dicht en het te kort aan poortjes op sommige punten
Wat maakt het uit of je hem tegen dat ding moet houden of aan een vent moet laten zien?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
t.o.v. losse kaartjes is het ideaal inderdaad. Maar t.o.v. een abonnement is het vreselijk.
En als je teveel gezopen hebt kan je nog wel eens vergeten uit te checken. Maar ben er erg blij mee, nooit meer bij de kaartautomaat wachten op blinde bejaarden die nog nooit een machine hebben gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kritiek punt is dat de poortjes op het station nog open staan en niet standaard dicht en het te kort aan poortjes op sommige punten
Op 1 of andere manier vergeet ik het zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je teveel gezopen hebt kan je nog wel eens vergeten uit te checken. Maar ben er erg blij mee, nooit meer bij de kaartautomaat wachten op blinde bejaarden die nog nooit een machine hebben gezien.
Je moet nu allebei. Vroeger kon je gewoon instappen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je hem tegen dat ding moet houden of aan een vent moet laten zien?
Nee, nu staan ze bij die poortjes te kloten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je teveel gezopen hebt kan je nog wel eens vergeten uit te checken. Maar ben er erg blij mee, nooit meer bij de kaartautomaat wachten op blinde bejaarden die nog nooit een machine hebben gezien.
Dat laatste is al in maart ofzo opgelost dacht ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet nu allebei. Vroeger kon je gewoon instappen.
Maar "vreselijk" is wel wat overdreven ja, zo'n moeite is het nou ook weer niet om even langs zo'n paaltje te lopen.
Blijft alleen het idiote uit- en weer inchecken (met bijbehorende extra kosten) bij het overstappen van vervoerder over.
Dus moeten op het station de poortjes dicht zodat je alleen kan instappen als je hebt gepiept.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet nu allebei. Vroeger kon je gewoon instappen.
Maar "vreselijk" is wel wat overdreven ja, zo'n moeite is het nou ook weer niet om even langs zo'n paaltje te lopen.
Blijft alleen het idiote uit- en weer inchecken (met bijbehorende extra kosten) bij het overstappen van vervoerder over.
Nee maar half. Ze hebben alleen het dubbele instaptarief eruit gehaald, maar je betaalt nog steeds een hogere kilometerprijs.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat laatste is al in maart ofzo opgelost dacht ik.
True.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus moeten op het station de poortjes dicht zodat je alleen kan instappen als je hebt gepiept.
Dan kunnen er nog veel minder controles
Of ede-centrum.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon niet naar schubbekutteveen gaan met al die rare andere vervoerders.
Gewoon omver lopen die grijze zeikerds.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, nu staan ze bij die poortjes te kloten.
'O ja, inchecken!'
Tas neerzetten. Stevig neerzetten zodat hij niet omvalt en niemand hem jat. Portemonnee uit tas halen. Pasje zoeken.
En dan verontwaardig HEY roepen als je er even voorlangs schiet met je chip
Precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
True.
In de metro was het aantal zwartrijders met 95% afgenomen toen de poortjes dicht gingen geloof ik. Dan rechtvaardigt het doel wat mij betreft de middelen.
Er zijn zat stations waarbij de stationshal dubbel dienst doet als voetgangers/fietserstunnel en winkelgebied. Dat gaat wel moeilijkheden geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies.
En waarom moet je op een perron zijn zonder kaartje?![]()
Iemand uit zwaaien? Dat kan ik op schiphol toch ook niet. Dat doe je maar een paar meter eerder.
Die moeten niet zeuren. Of ze moeten doen zoals op Amsterdam Centraal: daar bouwen ze nu twee doorgangen onder het station door waar je zonder kaartje door kan (in dit geval naar de ponten naar Noord en de bussen aan de noordkant).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn zat stations waarbij de stationshal dubbel dienst doet als voetgangers/fietserstunnel en winkelgebied. Dat gaat wel moeilijkheden geven.
Lijkt me redelijk zuur als je veel geld betaalt voor een broodjeszaak op een A-locatie en ze gooien vervolgens de boel op slot voor passanten.
Dat heb ik gedaan op de dag dat dat ding geopend is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet echt OUD uit mijn AT halen.
Ik voel me "verplicht" om alles in de At te hebben om spammers, baggeraanvallen etc te zien, maar ik word er echt onpasselijk van somsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan op de dag dat dat ding geopend is.
Gebruik ik ook nog steeds niet. Ik ken mezelf namelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook voor geks met kaartjes?![]()
Toch gewoon OV chip
Plus kritiek dat op ieder station de poortjes ergens anders staan. OP het perron, onder aan het perron, bij de uit/ingang. Godskolere, wees toch eens consequentquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je bv op Amsterdam station ook niet naar de winkeltjes toe als je niet wil reizenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus moeten op het station de poortjes dicht zodat je alleen kan instappen als je hebt gepiept.
Dan kunnen er nog veel minder controles
Wat moet je dan ook bij die winkels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je bv op Amsterdam station ook niet naar de winkeltjes toe als je niet wil reizen
Niksquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook bij die winkels.
Hihi je zei aanstippenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NiksMaar ik wilde even wat aanstippen
Stip stip stip! Rood met witte stippen!quote:
Stip hem aan ouwequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stip stip stip! Rood met witte stippen!
O nee, dat klinkt als een soa...
Met Sander en Ramon?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:14 schreef Ang3l het volgende:
nkt weer als een reclame voor een wratjes
Of iets waar kabouter spillebeen op zit te wippen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stip stip stip! Rood met witte stippen!
O nee, dat klinkt als een soa...
Ja dat is soms wel zoekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus kritiek dat op ieder station de poortjes ergens anders staan. OP het perron, onder aan het perron, bij de uit/ingang. Godskolere, wees toch eens consequent
Nouja er zitten best wel winkels die ook handig zijn als je niet op reis bent. AH to go, HEMA, kledingwinkeltjes, enz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook bij die winkels.
Dat ding van miley is wit met rode stippen. Zal ze ongesteld zijn en lekken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of iets waar kabouter spillebeen op zit te wippen.
Miley "bad girl" cyrusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ding van miley is wit met rode stippen. Zal ze ongesteld zijn en lekken?
[ afbeelding ]
Gays twitteren nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Miley "bad girl" cyrus
Je gay-BFF's zijn all a twwitter about it?
quote:
En het zal ze geen reet interesserenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Miley "bad girl" cyrus
Je gay-BFF's zijn all a twwitter about it?
Nee, alleen zakelijk.quote:
Gayter Beensequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens donderdag voor t eerst (met zang) opgetreden voor publiek
En nu moet ik zondag als slot zingeen bij de open dag van t parktheater en volgende week nogmaals op de markt
Die arme mensen
Moeten ze zoveel betalen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens donderdag voor t eerst (met zang) opgetreden voor publiek
En nu moet ik zondag als slot zingeen bij de open dag van t parktheater en volgende week nogmaals op de markt
Die arme mensen
Zo flauw dat ik 'm niet eens snapquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gayter Beense.
/te flauwe woordgrappen
Neuh, ik ben gratisquote:
Doe je mee aan de amateur musical awards?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gratisNu nog.
Vrijdag komt er een meneer van musicalworld interviewen, filmen en recenseren en DAARNA ga ik natuurlijk entree vragen
Kvinnut maar eng.
Wie het geneuk is Peter beense?!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je de homoseksuele peter beense bent
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je mee aan de amateur musical awards?
Je mist er ook niets aan, maar dacht dat ie wel algemeen bekend was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie het geneuk is Peter beense?!
Google... O. geen wonder dat ik hem niet ken. Hij's dik.
Ik ben nooit zo van de algemene kennis, meer van de specifiekequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mist er ook niets aan, maar dacht dat ie wel algemeen bekend was.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
http://www.amateurmusicalawards.nl/
Ja, die kennis van jou kennen wequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de algemene kennis, meer van de specifieke
Flauwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ow. Nee. Ik geloof van niet.
Hallo, di's pas m'n eerste!
Ik weet niet eens hoe zoiets werktquote:
Je doet niet aan twerken?quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe zoiets werktlaat staan dat ik mezelf ga aanmelden o.i.d.
Hell to the no. Eerst maar eens de voorstellingen overleven. Vind t al eng zat
quote:Alle amateur musicalproducties zoals beschreven in het Reglement >>> komen in aanmerking voor nominatie voor de Amateur Musical Awards. Via het aanmeldformulier kunt u uw organisatie en productie aanmelden. Ook wanneer u later dit jaar nog in productie gaat, kunt u zich nu al aanmelden >>>.
Uw productie wordt bekeken en voor één of meerdere categorieën geselecteerd voor de 'long list'. De Nominatiecommissie nomineert vervolgens per categorie de genomineerden die uiteindelijk aan onze vakjury worden voorgelegd.
Aanmelden is gratis. Wanneer u later dit jaar nog in productie gaat, verschijnen de voorstellingen ter promotie in de agenda op deze site. Let op: de inschrijfperiode sluit op 1 december 2013!
Een aantal van de genomineerden zal tijdens het Gala op maandag 24 maart 2014 in het DeLaMar Theater in Amsterdam een optreden verzorgen. In de week voorafgaande aan het Gala zullen zij beschikbaar moeten zijn voor repetities in Amsterdam.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu eng!quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Verzakking / genitale prolaps (na de bevalling) - Ervaringen en tips
Ik moet echt OUD uit mijn AT halen.
R&P.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Is er geen subforum voor bejaarden, met prolaps van de darm enzo?
40+ natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Is er geen subforum voor bejaarden, met prolaps van de darm enzo?
Mentaal voorbereiden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil dat soort dingen helemaal niet weten
Ehm, zou ik dan al niet allang verzakt moeten zijn?quote:
quote:
Volgens de statistieken zou dat wel moeten. Tenminste vanochtend was de conclusie toch dat vrouwen na seks met jou zwanger worden?quote:
O ja, jij bent al oud he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, zou ik dan al niet allang verzakt moeten zijn?
quote:
pickup artistsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:19 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wat een poëtische TT. Is dat een openingszin voor de vrouwelijke pickup artists hier op het forum?
Ik ben helemaal geen heldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
pickup artists![]()
Droeftoeter titel is dat. Voor autistische internethelden.
Nee. Het is de mijne.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:19 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wat een poëtische TT. Is dat een openingszin voor de vrouwelijke pickup artists hier op het forum?
Postnataal aborteren geen optie meer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:19 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Dat kon ik wel even gebruiken, zo op de dag dat zoonlief 13 (!) is geworden.
Haha, wel een supermooi topic toch. Vooral het eigen woordgebruik. "Ik pull die two set"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
pickup artists![]()
Droeftoeter titel is dat. Voor autistische internethelden.
Neuh, da's zielig!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Postnataal aborteren geen optie meer?
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:23 schreef Sound.Cloud het volgende:
Haha, wel een supermooi topic toch
Voor hem. En mij, ben best gehecht aan 'm inmiddels.quote:
Er is vast een leukere te krijgen. Zo werkt dat nou eenmaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor hem. En mij, ben best gehecht aan 'm inmiddels.
Ja dag, dan moet ik er weer een maken, uitbroeden, werpen.. begint de hele ellende weer opnieuw. Ik ben nu juist zo dicht bij uit huis gaan enzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is vast een leukere te krijgen. Zo werkt dat nou eenmaal
Net 13 toch pas?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dag, dan moet ik er weer een maken, uitbroeden, werpen.. begint de hele ellende weer opnieuw. Ik ben nu juist zo dicht bij uit huis gaan enzo.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Net 13 toch pas?
Ik probeer mijn broer van bijna 24 nog steeds het huis uit te krijgen.
twitter:Questredactie twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 15:42:49Mooie optische illusie gif - Kijk goed naar iedere punt. Ze gaan echt in een rechte lijn https://t.co/4TpuJG1hul reageer retweet
Geen idee. You tell me? *wink wink nudge nudge*quote:
BREEDER!quote:
Neeeheeeeeeej!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Wat gemeen van hem om je zo te pesten!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij roept het wel eens hoor, dat het zo gezellig is dat hij ms wel tot zijn 30e wil blijven
Dan nog is het beter dan overnieuw beginnen
Ik ben veel, maar dat nou juist ff nietquote:
O nee, jij was van de post-productiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben veel, maar dat nou juist ff niet.
Idd ,het echte werk is aan mij niet besteed. Wel lastig met al die broedse kippen die na 2 dates over koters beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee, jij was van de post-productie
Nou, laat je draadjes knippen en zeg dat t niet meer kanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ,het echte werk is aan mij niet besteed. Wel lastig met al die broedse kippen die na 2 dates over koters beginnen.
Dat helpt niet echt als ze echt koters willen natuurlijk, dan gaan ze wel opzoek naar een anderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, laat je draadjes knippen en zeg dat t niet meer kan
De zaadsletjes!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt als ze echt koters willen natuurlijk, dan gaan ze wel opzoek naar een ander.
Cumwhores!quote:
Niet zo over jezelf praten de hele tijdquote:
You know me so wellquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo over jezelf praten de hele tijd.
Oke. Maar dan wil ik wel je baby!quote:
Hmzzzzz, hoe zie je dat voor je precies?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Maar dan wil ik wel je baby!
Put it in me!!!!
Gewoon blijven proberen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmzzzzz, hoe zie je dat voor je precies?.
Als Arnold 't kan, KAN 't niet moeilijk zijn!quote:
Psssst, dawas een film, dawas nie echt!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Arnold 't kan, KAN 't niet moeilijk zijn!
Dat zal me een kutkind worden zegquote:
Huuuh, the horror!quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Psssst, dawas een film, dawas nie echt!.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal me een kutkind worden zeg.
keiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]NUUUUUUUUUUUUUT!
[..]Kei leuk wordt het broedsel!!! KEI!
Heul kei!quote:
Nee die kits-G van jullie is om een aria van te maken zullen we zeggenquote:
Pfff, jullie gebruiken een zachte g bij alle woorden, maar sluiten een woord als "vuur" af met vuurGGGGGquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die kits-G van jullie is om een aria van te maken zullen we zeggen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, jullie gebruiken een zachte g bij alle woorden, maar sluiten een woord als "vuur" af met vuurGGGGG.
KakkerGGGGGquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik niet hoor
Vuur. Gewoon een rrrrrrrrrrollende Rrrrr (ipv Vuuwwwwwrrrrwwwrwrw zoals de lillike kinderen voor kinderen R dat doet... Laterrrrwrwrwrwrw word ik net als mijn fadererrwrwrwrwrwr)
Neuh. Ik weet dat de onze mooier isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KakkerGGGGG.
Zit je jezelf nou te verdedigen tov mij, hoe aandoenlijk.
We leren hem/haar wel gewoon alleen Engelsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet dat de onze mooier is
De vraag is alleen, welke G en R gaat ons kind krijgen?![]()
Amerikaans engels of Brits engels?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We leren hem/haar wel gewoon alleen Engels.
quote:
*rollende rrrrrr-boks*quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik niet hoor
Vuur. Gewoon een rrrrrrrrrrollende Rrrrr (ipv Vuuwwwwwrrrrwwwrwrw zoals de lillike kinderen voor kinderen R dat doet... Laterrrrwrwrwrwrw word ik net als mijn fadererrwrwrwrwrwr)
Klinkt allemaal aantrekkelijkquote:
Serieusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef msacras het volgende:
Is deze SC nou, net als het subforum, vrij series, of is het, net als de rest van Fok, een gezellig bij elkaar geraapt zooitje?
Bossche Bolquote:
Ik heb er even een nachtje over moeten slapen hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef Ang3l het volgende:
IT'S A DEAL MATE!
No worries, I reckon we'll do a fine job at it!
....en?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er even een nachtje over moeten slapen hoor.
[..]
maar wel een heel lief zooitjequote:
Ook. Maar ik dacht dat er ook tools waren gemaaktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat was Arcee toch die dat deed?
ik was het ook al aan het proberenquote:
Discriminasie!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat'ie ons niet indexeert ofzo.
Tsss! ADOREER ME!quote:
Mwah, ik mag je wel, is dat ook goed?quote:
Dat is een goed beginquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik mag je wel, is dat ook goed?.
Het was een movie quote!!!quote:
Niet huilen popje, hier een kusje op je voorhoofdquote:
Ik las voorhuidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet huilen popje, hier een kusje op je voorhoofd.
Alle area's wel ja. Maar niet bij trophies, want daar zit veel muliplayer bij.quote:
Ja MP ga ik ook niet doen. Wel alle SP trophies?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Alle area's wel ja. Maar niet bij trophies, want daar zit veel muliplayer bij.
Oh ja, put out or get out!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las voorhuid
Ik bedoel, het is immers al de 2e date!
Niet allemaal, wel veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja MP ga ik ook niet doen. Wel alle SP trophies?
Ik heb m uitgeleendquote:
Schiet dynamite uit de luchtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m uitgeleend
Maar die heeft hem deze week uitgespeeld, dus krijg hem binnenkort weer terug.
Zijn van die trophies als "x aantal doden met de rifle" terwijl ik die amper gebruik.
Ja dat soort crap. Daar vind ik niks aan.quote:
Je werk is ook niet altijd leuk! Soms moet je iets doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat soort crap. Daar vind ik niks aan.
Ga ik ook niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |