Hotel rido. Ligt tegen valkenburg. Prachtige eigenaar. Hotel waar vaak de nationale selectie kwam.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef Gesloten het volgende:
Weet iemand nog een goed(koop) hotel in omgeving Valkenburg? Wil volgende week een lus rijden van de AGR.
Eerder vertrekken, vind half 10 op dit moment te donker worden, om fijn te rijden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:19 schreef Stansfield het volgende:
Wat doen jullie op dit moment aan bij een avondrondje? Ik heb afgelopen donderdag gefietst met een shirt met korte mouwen en een ondershirt eronder. Maar zo rond half 10 werd het toch wel een stukje kouder. Jasje meenemen? Of armwarmers om? Wat is handig?
Armstukken en als iets kouder wordt tegen donker worden aan neem ik wel eens bodywarmer-windvanger mee wanneer ik na de koers om 20uur nog een uur terug mmoet fietsen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:19 schreef Stansfield het volgende:
Wat doen jullie op dit moment aan bij een avondrondje? Ik heb afgelopen donderdag gefietst met een shirt met korte mouwen en een ondershirt eronder. Maar zo rond half 10 werd het toch wel een stukje kouder. Jasje meenemen? Of armwarmers om? Wat is handig?
Jup Zoals Patroon zegt.. Rido. Die man doet een hoop, om het wielrenners naar de zin te makenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef Gesloten het volgende:
Weet iemand nog een goed(koop) hotel in omgeving Valkenburg? Wil volgende week een lus rijden van de AGR.
ja tof man ken ik ff 8 meier van je lene?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=56624
Iets voor jou Kaas?
Als je maar 1 lus wilt rijden, dan kun je beter andere routes dan die van de AGR nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb zo'n handig opvouwbaar windstoppertje bij me als ik denk dat het koud wordt of gaat regenen, kun je in een zakje opvouwen en in je achterzak stoppenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Armstukken en als iets kouder wordt tegen donker worden aan neem ik wel eens bodywarmer-windvanger mee wanneer ik na de koers om 20uur nog een uur terug mmoet fietsen.
Ben ik opzich wel met je eens.. de lussen hebben alle leuke klimmetjes verdeeld. Dus wil je paar leuke klimmetjes meepakken, dan je eigen route rijden. Maarja, dan moet je wel een beetje de weg kennen in zuid limburg.. en das nie voor iedereen weggelegd..quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar 1 lus wilt rijden, dan kun je beter andere routes dan die van de AGR nemen.
Even een kaartje maken en meenemen in het shirtzakje. Zoveel wegen hebben we hier niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ben ik opzich wel met je eens.. de lussen hebben alle leuke klimmetjes verdeeld. Dus wil je paar leuke klimmetjes meepakken, dan je eigen route rijden. Maarja, dan moet je wel een beetje de weg kennen in zuid limburg.. en das nie voor iedereen weggelegd..
Das waar, electriciteit is tenslotte ook een betrekkelijke nieuwe ontwikkeling in streken als Limburg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even een kaartje maken en meenemen in het shirtzakje. Zoveel wegen hebben we hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
nou, genoeg kleine weggetjes om verdwaald te raken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even een kaartje maken en meenemen in het shirtzakje. Zoveel wegen hebben we hier niet.
ja doei, en gelijk het cachot ingeslingerd worden omdat je geen Limburgs visum hebt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
anders kan je altijd nog de weg vragen aan de veldwachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |