Kan wel, maar ik vind dat die cape bij Darth Vader hoort..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan de cape er evt niet gewoon af?
Of... is dat een beetje vloeken in de kerk?
Ah ok. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik vind dat die cape bij Darth Vader hoort..
Ik heb wel plastic primer, ik probeer het gewoon. Als het niet wil kan die er alsnog af
"radiatorverf"quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik bedoel de gloeilamp. die wordt toch gloeiend heet?
Echt?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
"radiatorverf"
speciaal voro radiatoren
is gewone verf
Darth zijn arm is een beetje ongelukkig gewordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Saisai het volgende:
Wil prima met die plastic primer eronder.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Darth zijn arm is een beetje ongelukkig geworden
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:16 schreef Saisai het volgende:
Darth was tijdens de foto trouwens net de robot aan het dansen
Zit zo'n 20cm tussen de tape en de gloeilamp. denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef Nemephis het volgende:
Ik vraag me af of dat slim is, die ducktape: Door de warmte van de lamp zal dat gaan loslaten op den duur...
Gloeilamp of spaarlamp? Indien gloeilamp, ik gelijk, indien spaarlamp, jij gelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zit zo'n 20cm tussen de tape en de gloeilamp. denk dat dat wel meevalt.
Dan doe ik er wel een spaarlamp in..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:05 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Gloeilamp of spaarlamp? Indien gloeilamp, ik gelijk, indien spaarlamp, jij gelijk
Aahw dat is liefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou geen lijm gebruiken maar kit, geloof ik...
ennuh... als je em nie meer leuk vindt he...dan hoor ik het graag
ja dit!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een gaaf idee! Nu wil ik er ook een
daar wil ik wel een uitgebreide howto van zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoo awesome![]()
Overigens is die lamp (appelmoespotjes
) ook echt briljant
![]()
Stap 1. Koop appelmoes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar wil ik wel een uitgebreide howto van zien
ik vind de poppetjeslamp wel leuk, maar voor mezelf vind ik het te druk
Ja dat komt het wel zo ongeveer op neer. Ik heb geen rails gebruikt. Ik wil er best nog een howto van maken als daar vraag naar is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stap 1. Koop appelmoes.
Stap 2. Eet appelmoes
Stap 3.................
Nee het is gewoon een gat maken in de deksel en de fitting erin maken, lamp erin, kabel eraan, netjes wegwerken in het plafond in een railsje ofzo.
Gok ik.
Ik heb geen geld voor zoveel Marvel figuurtjes dus ik moet roeien met de riemen die ik heb. De lamp uit het voorbeeld is dan ook tussen de 7000 en 8000 dollar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:54 schreef invine het volgende:
Leuk gedaan, maar de compositie van de afgeleide lamp is toch wel een stuk beter!
Wel goed dat je het gewoon doet, resultaat mag er wel wezen hoor.
Compositie heeft niks met de poppetjes te maken die je gebruiktquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor zoveel Marvel figuurtjes dus ik moet roeien met de riemen die ik heb. De lamp uit het voorbeeld is dan ook tussen de 7000 en 8000 dollar.
Naar mijn mening wel als je ze niet kunt bewegen/ in andere posities zijn te krijgen. Het poppetje die daar als enige wel geschikt voor was, was het enige Marvel poppetje wat ik hebquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:40 schreef invine het volgende:
[..]
Compositie heeft niks met de poppetjes te maken die je gebruikt
Wauw! Het ziet er echt heel tof uit, waarom had je eigenlijk voor de grijze kleur gekozen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:14 schreef Saisai het volgende:
En... de lamp is af! De plakfolie moet nog wel even opdrogen, maar daar zie je niet zoveel van op de foto'sLet vooral niet op de muur, ik woon in een huurhuis.
Ik heb wat foto's voor jullie gemaakt met en zonder (bij)licht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Omdat de lamp op zich al heel druk is, wilde ik een rustige ietwat saaie kleur. Bovendien past deze kleur uitstekend binnen ons interieur.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:20 schreef blessed19 het volgende:
Wauw! Het ziet er echt heel tof uit, waarom had je eigenlijk voor de grijze kleur gekozen?
Waarom zou je poppetjes willen hebben van siliconen? plastic is beter eigenlijk.. En ja, wellicht gaat de verf er op den duur af, vast wel, als het intensief gebruikt wordt....quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:14 schreef AwayTL het volgende:
Wauw, super gaaf!
Je hebt me aangestoken. Ik ga proberen een Super Mario Bros lamp te maken voor mijn zoon (stiekem voor mezelf).
Als ik poppetjes van siliconen kan vinden, was het dan alleen de angst dat de verf niet zou hechten of heeft dit ook invloed op de lijm?
Daarnaast nog een vraagje over de plastic primer. Ik heb hier nog een oud keukentje staan waar ik vroeger veel mee gespeeld heb, maar is helaas helemaal verkleurd. Zou ik die met de primer ook op kunnen knappen? Ben wel bang dat als het keukentje dan intensief gebruikt wordt, dat de verflaag ook aangetast word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |