Ik heb geen geld voor zoveel Marvel figuurtjes dus ik moet roeien met de riemen die ik heb. De lamp uit het voorbeeld is dan ook tussen de 7000 en 8000 dollar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:54 schreef invine het volgende:
Leuk gedaan, maar de compositie van de afgeleide lamp is toch wel een stuk beter!
Wel goed dat je het gewoon doet, resultaat mag er wel wezen hoor.
Compositie heeft niks met de poppetjes te maken die je gebruiktquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor zoveel Marvel figuurtjes dus ik moet roeien met de riemen die ik heb. De lamp uit het voorbeeld is dan ook tussen de 7000 en 8000 dollar.
Naar mijn mening wel als je ze niet kunt bewegen/ in andere posities zijn te krijgen. Het poppetje die daar als enige wel geschikt voor was, was het enige Marvel poppetje wat ik hebquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:40 schreef invine het volgende:
[..]
Compositie heeft niks met de poppetjes te maken die je gebruikt
Wauw! Het ziet er echt heel tof uit, waarom had je eigenlijk voor de grijze kleur gekozen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:14 schreef Saisai het volgende:
En... de lamp is af! De plakfolie moet nog wel even opdrogen, maar daar zie je niet zoveel van op de foto'sLet vooral niet op de muur, ik woon in een huurhuis.
Ik heb wat foto's voor jullie gemaakt met en zonder (bij)licht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Omdat de lamp op zich al heel druk is, wilde ik een rustige ietwat saaie kleur. Bovendien past deze kleur uitstekend binnen ons interieur.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:20 schreef blessed19 het volgende:
Wauw! Het ziet er echt heel tof uit, waarom had je eigenlijk voor de grijze kleur gekozen?
Waarom zou je poppetjes willen hebben van siliconen? plastic is beter eigenlijk.. En ja, wellicht gaat de verf er op den duur af, vast wel, als het intensief gebruikt wordt....quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:14 schreef AwayTL het volgende:
Wauw, super gaaf!
Je hebt me aangestoken. Ik ga proberen een Super Mario Bros lamp te maken voor mijn zoon (stiekem voor mezelf).
Als ik poppetjes van siliconen kan vinden, was het dan alleen de angst dat de verf niet zou hechten of heeft dit ook invloed op de lijm?
Daarnaast nog een vraagje over de plastic primer. Ik heb hier nog een oud keukentje staan waar ik vroeger veel mee gespeeld heb, maar is helaas helemaal verkleurd. Zou ik die met de primer ook op kunnen knappen? Ben wel bang dat als het keukentje dan intensief gebruikt wordt, dat de verflaag ook aangetast word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |