über.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
nVWA![]()
Ben ook wel benieuwd of de beelden uberhaupt voor dit doeleind gebruikt mogen worden.
Ik was blij verrast met Johan Simons en twee jaar geleden met die excentrieke kunstenaar uit Brabant, die zijn moeder verweet dat ie de kappersopleiding niet mocht volgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben na een artikel in de Volkskrant van vandaag erg benieuwd geworden naar de zomergast van morgen. Hij is eerder deze week ook beloond met de meest prestigieuze internationale design award voor zijn concept van de smart highway waarvan binnenkort ergens in Noord-Brabant de eerste kilometer(s) gaan worden uitgerold.
Shit helemaal vergeten. Snel zapt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef golfer het volgende:
Tong, nu o.a. Pastorale met Liesbeth op Ned2.
Het was oersaai.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef Arcee het volgende:
Opvallend die weerstand tegen de uitzending met Wouter Bos. Ik vond 'm erg interessant, helemaal uitgekeken.
Voor de doorgewinterde Zomergastfans zal het allemaal wel niet Ischa Meijer genoeg geweest zijn.
Ik ben het met je eens hoor. Ik heb drie uitzendingen volledig gekeken (Teeuwen, De Graaf, Bos) en twee deels (Noordervliet, Simons) en ik vond de uitzendingen met De Graaf en Bos erg interessant, de rest kon me aanzienlijk minder bekoren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef Arcee het volgende:
Opvallend die weerstand tegen de uitzending met Wouter Bos. Ik vond 'm erg interessant, helemaal uitgekeken.
Voor de doorgewinterde Zomergastfans zal het allemaal wel niet Ischa Meijer genoeg geweest zijn.
De restquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Ik heb drie uitzendingen volledig gekeken (Teeuwen, De Graaf, Bos) en twee deels (Noordervliet, Simons) en ik vond de uitzendingen met De Graaf en Bos erg interessant, de rest kon me aanzienlijk minder bekoren.
Niet volledig heet bij mij deels, bij jou heet dat niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
De restDe twee die je niet hebt gekeken ?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef Arcee het volgende:
mee eens. Er is volgens mij een onderscheid in wat mensen willen zien. Zelf hoop ik een maatschappijvisie en/of een mening te horen over het een of ander waardoor ik aan het denken gezet word. Anderen willen volgens graag 'de persoon' leren kennen, iets wat ik zelf eigenlijk helemaal niet zo belangrijk kan vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef Arcee het volgende:
Precies, dit was gewoon een soort sbs uitzending. Prima dat je dat leuk vindt maar is niet echt osm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef Arcee het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef speknek het volgende:
Daan Roosegaarde lijkt me leuk. Edelkoort zonder het gezweef.
Daar hoop ik ook op.quote:Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef speknek het volgende:
Daan Roosegaarde lijkt me leuk. Edelkoort zonder het gezweef.
Ohhhh wat had ik een hekel aan die kunstenaar met dat Brabantse kak accentje... En dan een flut tekening maken, er even over de kin wrijven, 25.000,- moet dit wel op kunnen brengen. Bah was meteen duidelijk waar het hem wringt in die kunstwereld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was blij verrast met Johan Simons en twee jaar geleden met die excentrieke kunstenaar uit Brabant, die zijn moeder verweet dat ie de kappersopleiding niet mocht volgen.
Ik woon in Gelderland en spreek half Brabants. Niks mis mee. Gruwelijk dat het Gooise accent de maat is geworden. Verder had ie het verkocht voor 30.000 euro.quote:Op zondag 1 september 2013 15:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ohhhh wat had ik een hekel aan die kunstenaar met dat Brabantse kak accentje... En dan een flut tekening maken, er even over de kin wrijven, 25.000,- moet dit wel op kunnen brengen. Bah was meteen duidelijk waar het hem wringt in die kunstwereld.
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar deze man.
Ben zelf een homegrown Brabo en daarom zint ons dat pretentieuze toontje niet. Was dus meer op de kak dan op het Brabantse accent, maar dat samen moet echt een hel zijn geweest voor de mensen boven de rivieren.quote:Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Gelderland en spreek half Brabants. Niks mis mee. Gruwelijk dat het Gooise accent de maat is geworden. Verder had ie het verkocht voor 30.000 euro.
Ik hoop het voor ze. Kicken op Hulzebosch en Jacobs als relikwieën in hun Hilversumse programma'squote:Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben zelf een homegrown Brabo en daarom zint ons dat pretentieuze toontje niet. Was dus meer op de kak dan op het Brabantse accent, maar dat samen moet echt een hel zijn geweest voor de mensen boven de rivieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |