Zo'n afgang was het toch niet voor Malaga ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
Barca wint, maar wat een afgang zeg.... en pas die OP ff aan Onpartijdig moet het zijn toch...
B mag blij met hun 3 onverdiende punten zijn ,,,quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef TheFatLady het volgende:
Niet de beste wedstrijd, maar wel 3 punten.
[..]
Zo'n afgang was het toch niet voor Malaga ?
Weet zeker dat ze ook blij zijn met deze punten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
B mag blij met hun 3 onverdiende punten zijn ,,,
zoiets jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
3 punten = 3 punten. Wedstrijd snel vergeten...
Hele matige arbitrage.. Goal van Özil ook nog die niet telde.. Ronaldo had ook zijn avond nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
En daar blijft het bij, vrij matige wedstrijd.
quote:Die kent u wel, die Casillas. Reserve bij Real Madrid, helemaal gek geworden daar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef TheFatLady het volgende:
Sierd jarig over 12 minuutjes, ik haal de champagne.
Gewoon, hij is bezig met de kijker te vermaken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef Confetti het volgende:
Waar is die Sierd in godsnaam mee bezig
Mocht het 0-0 blijven dan wint Barca alsnog, dus Atletico zal wel moeten nuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef TheFatLady het volgende:
Barca creeërt trouwens vrij weinig, mazzel dat Atletico nog niet heeft gescoord.
Tactiek lijkt te werken, met 10 man terugzakken achter de bal.
Atletico blijft zo spelen tot minuutje 75/80 en als ze dan nog niet gescoord hebben gooien ze een spits erbij en komen los van de goal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Mocht het 0-0 blijven dan wint Barca alsnog, dus Atletico zal wel moeten nu
Niet meer denk ik dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sierd die heletijd roept dat hij jarig is
Hebben we zo met het NL-elftal al niet eens een goal tegengekregen ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:13 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe Neymar werd gefopt door een fluitje uit het publiek.
Dat soort dingen onthoud ik nooit ..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hebben we zo met het NL-elftal al niet eens een goal tegengekregen ?
Was dat niet met Overmars ?
Tegen Portugal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hebben we zo met het NL-elftal al niet eens een goal tegengekregen ?
Was dat niet met Overmars ?
Nee, uit was 1-1quote:
Dacht ook zoiets, maar is wel al een tijdje geleden.quote:[..]
Tegen Portugal.
Ok, uitdoelpunten dubbel wist ik niet.quote:
Weet het bijna zeker, weet niet hoe Overmars daarbij betrokken was maar wel dat we door een fluitje van de tribune genaaid werden.quote:[..]
Dacht ook zoiets, maar is wel al een tijdje geleden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
Als Barcelona dit wint is het alsnog een afgang ....
Dat laatste herinner ik me ook ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verlenging bij 0-0?
[..]
Tegen Portugal.
Ach ja, arbitrage in Spanje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Idd.. alleen wel opvallend dat de grensrechter aan de overkant het zag
Ga maar liggen dan stamp ik je even met m'n noppen op je rug.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:42 schreef OverRated het volgende:
Gore overtreding, maar ook weer een vreselijke show van Alves daarna![]()
Ja natuurlijk voel je dat. Maar hij rolde voor de show nog 2 keer extra.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ga maar liggen dan stamp ik je even met m'n noppen op je rug.
Welkom in 2013.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja natuurlijk voel je dat. Maar hij rolde voor de show nog 2 keer extra.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:51 schreef chufi het volgende:
Als Barca gaat staan juichen .... Ga ik over mn nek ...
Ze houden zich in ... Maar idd schakel ik uit ... want de rest met ... hoef ik niet te zien ,,,,quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze houden zich in ... Maar idd schakel ik uit ... want de rest met ... hoef ik niet te zien ,,,,
Ja helaas 1.5 week te vroeg ... Dan zou ik er zijn geweest ....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Valencia - Barcelona
Dit weekend, fapfap
You win some, you lose somequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas 1.5 week te vroeg ... Dan zou ik er zijn geweest ....
Dat blijft ook wel zo of die Lopez moet gaan blunderen.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Valencia - Barcelona
Dit weekend, fapfap
Mag je vinden, maar rot dan lekker op naar het PL-topicquote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Liverpool - Man U > barca
Arseanal - Tottenham > barca
Engeland > spanje.
ok doei, kneus die een barca avater heeftquote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar rot dan lekker op naar het PL-topic![]()
Kansloos figuur.
Geen idee... stem is niet bekend hier ..quote:Op zondag 1 september 2013 20:44 schreef daaro21 het volgende:
wie is die commentator bij sociedad atletico nu op sport1?
De twee meest overschatte voetballers ter wereld in één team..quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Barcelona met Messi & Neymar in de basis. Zal mij benieuwen.
Ik hoop dat dat beter gaat dan tegen Atletico.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Barcelona met Messi & Neymar in de basis. Zal mij benieuwen.
Que?quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
.... Had toch ingesteld om er naar toe te gaan ,,,, En gelijk een goal gemist.. Maar komt goed
quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een baas als hij heeft daar geen last van
Inderdaad duidelijk te zienquote:
Ik denk dat Martino Messi na 1 helft gewoon moet wisselen als ze nog voor staan.quote:
Denk dat Messi een minuutje of 65-70 maakt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Martino Messi na 1 helft gewoon moet wisselen als ze nog voor staan.
Zuinig zijn voor wanneer hij veel zwaarder nodig gaat zijn.
Ga er nou niet op inquote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef TheFatLady het volgende:
Ik proef wat jaloezie en afgunst hier. Buiten wat gebrek aan verstandelijke vermogens dan.
Jaloezie en afgunst voor zo'n wanvoetballer?quote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef TheFatLady het volgende:
Ik proef wat jaloezie en afgunst hier. Buiten wat gebrek aan verstandelijke vermogens dan.
Michael Owen zegt zelf ook dat ooit één blessure toen hij nog bij Liverpool zat zijn hele verdere carriere heeft gekost. Dus rustig aan doenquote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Martino Messi na 1 helft gewoon moet wisselen als ze nog voor staan.
Zuinig zijn voor wanneer hij veel zwaarder nodig gaat zijn.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Wat een held ongelooflijk
Sorry, zag Immers over het hoofd. Messsssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Wat een baasjequote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef inZanity het volgende:
Ik ga Marseille-Monaco kijken. Wordt niks meer dit.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Messi gaat het alleen tegen Ajax moeilijk krijgen, voor de rest dolt ie ze allemaal.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso. Lachwekkend dat mensen dat überhaupt in twijfel durven te trekken.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij bent wel een baas.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denswill heeft hem in de binnentukquote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Messi gaat het alleen tegen Ajax moeilijk krijgen, voor de rest dolt ie ze allemaal.
Eriksen dan?quote:
Je bent op t juiste moment overgeschakeldquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef inZanity het volgende:
Ik ga Marseille-Monaco kijken. Wordt niks meer dit.
Nu al meer voetbal gezien dan in één helft Barcelona.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent op t juiste moment overgeschakeld
Wie dan wel?quote:
HT.quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef inZanity het volgende:
Denk dat ik m toch maar weer terugzet
quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef inZanity het volgende:
Denk dat ik m toch maar weer terugzet
Wie is de Sky van het buitenlands voetbal.quote:
Marcelo bijvoorbeeld...quote:Op zondag 1 september 2013 21:51 schreef Nober het volgende:
Snap je toch geen flikker van dat ze geen centrale verdediger willen kopen.
Is er niet.quote:Op zondag 1 september 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de Sky van het buitenlands voetbal.
Ik verwacht op Ronaldo's plekkie.quote:
Da's balen voor Tottenham.quote:
Hartstikke leuk, je hebt dezelfde humor als Syntix.quote:
Apart.quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik verwacht op Ronaldo's plekkie.
Barcelona en goed beleidquote:Op zondag 1 september 2013 21:51 schreef Nober het volgende:
Snap je toch geen flikker van dat ze geen centrale verdediger willen kopen.
Hoor net dat hij op de plek van Kaka komt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, je hebt dezelfde humor als Syntix.
[..]
Apart.
Die hebben het netjes gedaan vandaagquote:
Echt ? Vertonghen kan ik me nog wel voorstellen, de rest is geen top en dus niet geschikt voor Barca.quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
David Luiz, Vermaelen, Vertonghen, Agger en Kompany, ze schijnen er toch mee bezig te zijn.
Dat zeg ik. Barcelona en goed beleid.quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
David Luiz, Vermaelen, Vertonghen, Agger en Kompany, ze schijnen er toch mee bezig te zijn.
Vertonghen is inderdaad de enige complete verdediger uit dit rijtje. De rest kan of niet voetballen of niet verdedigen, en gezien mij het vertrek van Vertonghen onwaarschijnlijk lijkt wens ik ze veel succes met Pique en coquote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Echt ? Vertonghen kan ik me nog wel voorstellen, de rest is geen top en dus niet geschikt voor Barca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |