Nee, niet die van Leefbaar Rotterdam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Tem het volgende:
Die pastoor, ook zo'n briljant fout figuur
Maar dat heeft iedereen al 1000 keer gezien.quote:
Da's waar. Maar ja, dat geldt voor veel andere fragmenten ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen al 1000 keer gezien.
Het enige dat hij niet wilde bespreken was het geloof. Verder vind ik hem gewoon open. Bedenk je dat er geen beleid besproken wordt. Bos zit er ook niet om het huidige kabinet te bekritiseren. Verder is het not-done om je opvolgers aan te vallen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef tonja het volgende:
Hij gaat helemaal nergens inhoudelijk op in. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van 'm.
Mwah, wat me vooral tegenstond was de manier waarop mij het allemaal erg persoonlijk maakte kwa sneren. Het ging niet meer om het betere argument. Wat Bos nu ook zegt, dat de PvdA er zelfs op werd aangekeken. Op alle problemen die Fortuyn zgn. aanduidde, en zelfs de dood van Fortuyn.quote:
Je zou zeggen dat tachtig jaar na BF Skinner de Psychologie wel iets meer eer verdient.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef truthortruth het volgende:
Lekker over de vorm, fuck de inhoud.
Die mist een o.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, niet die van Leefbaar Rotterdam.
Hij had soms zijn buien dat ie heel ongenuanceerd was maar het was een prima spreker.quote:
Bevlogen, dat maakte hem zo goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij had soms zijn buien dat ie heel ongenuanceerd was maar het was een prima spreker.
Doe niet zo gek.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef waxmask het volgende:
En omdat links deze man heeft vermoord zaten die kiezers met Wilders opgescheept.... dood dood en doodzonde....
Ja, links heeft collectief deze man vermoord en iedereen stond erachter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef waxmask het volgende:
En omdat links deze man heeft vermoord zaten die kiezers met Wilders opgescheept.... dood dood en doodzonde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |