quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vandaar dat je ook zo slecht picked
dat is al een keer gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef n00cL30n het volgende:
Zou het dan eindelijk een keertje zo zijn dat de toothpick uit zijn bakkes wordt geschopt terwijl hij naar de lord saviour kijkt?
Ugh, ik snap nooit dat mensen baby gezichtjes op hun lichaam laten tatoueren. Doe dan alleen de naam ofzoquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Die tweede knie duidelijk niet, slachtoffer had één knie op de grond en het gezicht werd geraakt.
Zijn podcast is ook vermakelijk al kijk ik ze niet meer allemaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:14 schreef Beach het volgende:
Iemand hier die Joe Rogan questions everything heeft gezien? Ik vind het wel vermakelijk
Laten we het hopen Gquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef superniger het volgende:
Benson
Barnett
Mendes
Big Ben
Koch
5/5 gaat dit worden
ja, de show werd steeds beter, is echt leuk ipv van saaie/droge stuffquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:14 schreef Beach het volgende:
Iemand hier die Joe Rogan questions everything heeft gezien? Ik vind het wel vermakelijk
Linkje kuch kuch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:14 schreef Beach het volgende:
Ja eens. Zeker niet saai maar luchtig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, de show werd steeds beter, is echt leuk ipv van saaie/droge stuff
elke torrentsite of nzb providerquote:
Ja, maar moet er nog 2 of 3 inhalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:14 schreef Beach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |