Ssst!quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef padlarf het volgende:
Als je wil dat er ergens vrouwen komen moet je juist zeggen dat er geen vrouwen mogen komen. Het is een soort Pavlovreactie voor ze.
Ga het donderdag proberen, als een baas!quote:
PUAs, als ik ergens moe van word... Sowieso, alsof er 'vaste' tactieken zijn die werken. Vrouwen zijn nou eenmaal verschillend.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Jou mag ik wel. Ik wil wel joinen.
Nee, ik heb slechts de grondbeginselen geleerd. Eerst heb ik een wingman nodig.quote:
Daarom staat er op al mijn broeken en onderbroeken "Geen vrouwen toegestaan.", moet je eens kijken hoe makkelijk versieren dan wordt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef padlarf het volgende:
Als je wil dat er ergens vrouwen komen moet je juist zeggen dat er geen vrouwen mogen komen. Het is een soort Pavlovreactie voor ze.
Als dat niet werkt, kan je nog altijd zeggen dat je op mannen valt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom staat er op al mijn broeken en onderbroeken "Geen vrouwen toegestaan.", moet je eens kijken hoe makkelijk versieren dan wordt.
Sowieso schuilt er wel degelijk waarheid in die teksten. Iedere vrouw verschilt, maar die PUA-trucjes houden daar natuurlijk ook rekening mee. Aan het eind van de dag zijn mensen best goed op te delen in een paar subgroepen. Persoonlijk vind ik het vooral stom dat vaardigheden die je gewoon op hoort te doen, door normale sociale interactie, worden verkocht alsof het de verborgen kennis is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
PUAs, als ik ergens moe van word... Sowieso, alsof er 'vaste' tactieken zijn die werken. Vrouwen zijn nou eenmaal verschillend.
Of schuilt er wel degelijk waarheid in die teksten
Inderdaad en aan het eind van de avond met haar meegaan om "uit te proberen" hoe je je nou echt voelt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als dat niet werkt, kan je nog altijd zeggen dat je op mannen valt.
Precies, omdat je een beetje "in de war" bent en dan toeslaan in lekker neukenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso schuilt er wel degelijk waarheid in die teksten. Iedere vrouw verschilt, maar die PUA-trucjes houden daar natuurlijk ook rekening mee. Aan het eind van de dag zijn mensen best goed op te delen in een paar subgroepen. Persoonlijk vind ik het vooral stom dat vaardigheden die je gewoon op hoort te doen, door normale sociale interactie, worden verkocht alsof het de verborgen kennis is.
[..]
Inderdaad en aan het eind van de avond met haar meegaan om "uit te proberen" hoe je je nou echt voelt.
Of dat je een relatie hebtquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als dat niet werkt, kan je nog altijd zeggen dat je op mannen valt.
Met als toevoeging dat je je er niet lekker in voelt omdat de meid waarmee je hebt zo jaloers isquote:
Jij bent de KLB baas, zulke initiatieven moet je gewoon uitvoeren, Frank!quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb jij samen met je club al een bootje gereserveerd ts om volgend jaar gezellig en schaars gekleed te feesten en dansen in de grachten van Amsterdam? Lijkt me een prima uithangbord.
Wat doe jij hier? Dit topics is voor eckte mannenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef oLexie het volgende:
Ik schrijf dit topic toe aan de 80% uit je OP.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Dit topics is voor eckte mannen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb jij samen met je club al een bootje gereserveerd ts om volgend jaar gezellig en schaars gekleed te feesten en dansen in de grachten van Amsterdam? Lijkt me een prima uithangbord.
Waarom heb ik er dan nog eentje gezien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Dit topics is voor eckte mannen
Goed genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar zijn de pics van Yvonne>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |