nee ik had het over Haymarket daar hebben ze zelfde verdieping kamers met raam aan buitenkant en kamers zonder raam aan binnenkant van de gang. Vooral een voordel in de zomer denk ik, en je hebt ook geen straatlawaaiquote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Is dat Urban Deli? Ik werk in hetzelfde gebouw en verbaas me er nog altijd over dat dat hotel met zulke kamers gasten weet te trekken!(Urban Deli is voor de rest wel winning overigens)
oh, lees dit nu pas:
[..]
Ik was er met werk, dus hotel niet zelf geboekt. Wel erg enthousiast dus. Het is een super 'hip' en modern hotel (moet je van houden) en een fantastisch ontbijt. Locatie is ook wel goed volgensmij.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Is dat Urban Deli? Ik werk in hetzelfde gebouw en verbaas me er nog altijd over dat dat hotel met zulke kamers gasten weet te trekken!(Urban Deli is voor de rest wel winning overigens)
oh, lees dit nu pas:
[..]
Wat deed je besluiten dat hotel te nemen? De keren dat ik prijzen bekeek waren die exorbitant hoog voor een hotelkamer zonder ramen.
Ah!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 20:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee ik had het over Haymarket daar hebben ze zelfde verdieping kamers met raam aan buitenkant en kamers zonder raam aan binnenkant van de gang. Vooral een voordel in de zomer denk ik, en je hebt ook geen straatlawaai
Sodermalm heeft bijzonder pittoreske straatjes inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:52 schreef TvhN het volgende:
Ben hier vorige week geweest, heerlijke stad. Ook een stuk sfeervoller dan bijvoorbeeld een Kopenhagen.
Riche is heel leuk!! Is een (hippe) barquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:37 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Mmm... De tips in t eerste bericht zijn tof... Maar heeft iemand hier nog van die vette aanraders waarvan je denkt dit moet je echt niet missen in Stockholm. Uitgaansgelegenheden? Goede restaurants? Dank alvast!! 😄
Goedkoopst blijft toch de jeugdherberg, denk ik. Rond Älvsjö is het al stukken goedkoper, maar dan zit je niet in het centrum. Wel heel goed bereikbaar. En op Södermalm ligt een boot met kamers, schijnt ook leuk en redelijk betaalbaar te zijn. En Södermalm isquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:00 schreef viktorfischer het volgende:
Goedemiddag allemaal. Ik ga begin september een paar dagen naar Stockholm en mijn vraag is of jullie een goedkoop hotelletje of Air b&b adres weten? Ben er al een keer geweest maar toen woonde er een vriend van me. Hoor dat het allemaal best duur is qua hotellen. Gr.
Jaaaaa! Ben ik vorig jaar ook belandt, echt super!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ah!
Ik ben een beetje verliefd op Haymarket, echt alsof je The Great Gatsby inloopt
Restaurants:quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:11 schreef Bugno het volgende:
Kick!
Voor werk komende week en de week van de 25e in Stockholm. Precieze programma nog niet helemaal bekend, maar vast wat vrije tijd. Iemand tips? Dacht zelf in ieder geval een fiets te huren.
Ben er zelf nooit geweest maar hoor verschillende verhalen dat die boot enorm kut is. Wel goedkoopquote:Op donderdag 26 juli 2018 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Goedkoopst blijft toch de jeugdherberg, denk ik. Rond Älvsjö is het al stukken goedkoper, maar dan zit je niet in het centrum. Wel heel goed bereikbaar. En op Södermalm ligt een boot met kamers, schijnt ook leuk en redelijk betaalbaar te zijn. En Södermalm is
Er zijn meerdere boten, deze is vrij nieuw dacht ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:55 schreef electronique het volgende:
[..]
Ben er zelf nooit geweest maar hoor verschillende verhalen dat die boot enorm kut is. Wel goedkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |