Ik heb myn twijfels om eerluk te syn maarre het gaat toch lekker om het meedoen en niet om het winnen dus gewoon lekkerrr meedoen dan krijg je van my een "A for effort".quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet dat jullie geen neuk geven, maar ik ben weer langzaam begonnen met bovenlichaam trainen. Tot dusver zonder veel last te hebben van mijn schouder.
Hieronder mogen jullie mij motiveren en denken typen als:
Zet hem op JMF
Goedzo doorgaan!
Huphuphup!
je hebt spiergeheugen jmf je bent zo weer de oude~!
He jmf niet alleen je borst ook je rug he!
Van die berichten allemaal snap je?
ik geloof in je jmp zet 'm opquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ow krijg nu alweer helemaal kriebels om te knallen mensen...! Dank alvast tot zover. Al verwacht ik natuurlijk wel veeeeeel meer reacties van al mijn vrienden hier.
Ik ben even weg geweest, maar zo voelt het helemaal niet. Voel me nog steeds thuis.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet dat jullie geen neuk geven, maar ik ben weer langzaam begonnen met bovenlichaam trainen. Tot dusver zonder veel last te hebben van mijn schouder.
Zet hem op JMF
Goedzo doorgaan!
Huphuphup!
Fijn baby! Ik stond laats onder de douche en moest denken hoevaak ik jou heb gepest met je blessure. Karma paid back.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet hem op JMF
Goedzo doorgaan!
Huphuphup!
Ow menn!!! Ik ga hard morgen, swso!quote:
Soms denk ik ook aan jou als ik aan het douchen ben..!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fijn baby! Ik stond laats onder de douche en moest denken hoevaak ik jou heb gepest met je blessure. Karma paid back.
Mattie.Niet gelyk denken dat ik op geil ofzo. Onder de douche ga ik altijd over de grote levensvragen nadenken terwijl de shampoo uit mijn haren gespoeld wordt over mijn goedgevormde lichaam.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ow menn!!! Ik ga hard morgen, swso!
[..]
Soms denk ik ook aan jou als ik aan het douchen ben..!
Haha weet ik toch meisje als vrouwen aan mij denken is een douche overbodig. Nat is nat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mattie.Niet gelyk denken dat ik op geil ofzo. Onder de douche ga ik altijd over de grote levensvragen nadenken terwijl de shampoo uit mijn haren gespoeld wordt over mijn goedgevormde lichaam.
\quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
JMF GA KKHARD POMPE JE WEET TOG BICEPS TRICEPS BORSOE GEWOON KKHARD BEETJE ANAVAR 70MG/D EN CLEN OM JE BF LAAT TE HOUWE KOM OP JE KAN T NOU SUCC7
Ja maar hij pakt JackieBrown..quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef seto het volgende:
[..]
\
praat nog 1x zo enn ik pak je vriend
Je bent een vriend...!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
JMF GA KKHARD POMPE JE WEET TOG BICEPS TRICEPS BORSOE GEWOON KKHARD BEETJE ANAVAR 70MG/D EN CLEN OM JE BF LAAT TE HOUWE KOM OP JE KAN T NOU SUCC7
Je zegt dit alleen mr zodat etha boos wordt en als wraak met jou gaat he bitsjquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Hebben jullie ook door dat Seto en JackieBrown een affaire hebben met elkaar?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je zegt dit alleen mr zodat etha boos wordt en als wraak met jou gaat he bitsj
Ok bewaar je afstand chick #treadlightlyquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..ja maar Etha mag mij niet zo...#nevergonnahappen#whenwillitbemyturn
Holy shitquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef seto het volgende:
eigenlijk moeten etha en ik de fusion dance doen om setha te worden
[ afbeelding ]
idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef seto het volgende:
lol je mag er alleen kritiek op hebben als je in de buurt komt!!1
echt zo'n dooddoenertjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |